ΟΧΙ, ΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΡΩΜΑΪΚΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ) ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΣΦΑΞΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ· ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΑΝΙΣΕΙ Η ΔΥΣΗ.
ΟΧΙ, Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (324-1453 μ.Χ.) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΟΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ· ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΟΥΜΕ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ! ΓΙΑΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ! ΑΡΚΕΤΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΕΣΘΑΙ.
Η αυτοκρατορία το 555 μ.Χ., κατά τη διάρκεια της περιόδου βασιλείας του Ιουστινιανού, κατά την περίοδο της μεγαλύτερης εκτάσεώς της μετά την πτώση της Δυτικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας |
Η ανάρτηση αυτή αποτελεί τμήμα σχολίων στο άρθρο του Σέργιου (Πύρινος Λόγιος) με τίτλο «Είναι η Ρωσία ηλίθιε! Γι’ αυτό και θα νικήσει!», όπως δημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο 'Κανένα Ζόρι' του φίλου Γιώργου Μεταξά. Το θέμα "Αγία Ρωσία" και η σχέση της με την ελληνοβυζαντινή κληρονομιά, έτσουξε ΠΟΛΥ τις αντίχριστες ανθελληνικές και αντιρωσικές κλίκες, και αμόλυσαν τα τρολλ τους να σπείρουν αντινόηση και ιστορική παραπληροφόρηση made in "ιουδαιομασωνικές στοές". Οι φίλοι Σέργιος και Γιώργος, είναι ειδικοί όμως στο να κάνουν με τα κρεμμυδάκια, τέτοιου είδους τρολλ. Ουκ ολίγες σχετικές αναρτήσεις έχουμε κάνει και στον Διόδοτο, στο παρελθόν. Γι αυτό και η προσωπική μου αντίδραση στην ανάγνωση του άρθρου και των σχολίων του, εκφράστηκε με το παρακάτω σχόλιο, στο 'Κανένα Ζόρι'.
Ο/Η ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
ΑΡΘΡΟ ΈΠΟΣ !!!!! Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ!!! ΕΥΓΕ ΣΕΡΓΙΕ !!!!!
ΑΝΑΔΗΜΟΣΊΕΥΣΑΜΕ..
https://diodotos-k-t.blogspot.com/2022/11/blog-post_32.html#more
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ..
ΑΛΛΆ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΘΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΚΑΙ ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΥΓΕ ΣΕΡΓΙΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ.
ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΥΘΕΣ ΤΩΝ ΣΤΟΩΝ!
ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ
ΕΙΚΟΝΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΥΡΑΚΗ. ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΙΠΕ «ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ!
ΕΠΕΣΕ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ Η
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ»
ΠΡΟΣΕΞΤΕ !!! ΔΕΝ ΕΙΠΕ «Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ»… ΕΙΠΕ «Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ». ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ !!!!! …..
——————————–
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ, ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ
ΩΣ ΜΌΝΙΜΑ ΓΚΑΤΖΕΤ ΣΤΟΝ ΔΙΟΔΟΤΟ.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ, ΠΑΙΔΙΑ ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !!!
-----------------------------------------------
Ο/Η ΑΠΟΡΙΑ
θα κάνω κάποιες ερωτήσεις και ως ιστορικός ελπίζω ο συγγραφέας να απαντήσει.
1.Πως γίνεται η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία να λέγεται Ελληνική εφόσον το όνομα της υποδειλώνει κάτι άλλο?
2.Σφαγιάστηκαν η όχι οι λεγόμενοι ¨εθνικοί¨Έλληνες ως ειδολολάτρες απο
τον Θεοδόσιο και καταστράφηκαν η όχι μνημεία χιλιάδων ετών,ναοί-αγάλματα
κι ό,τι θύμιζε Ελλάδα κατά συνέπεια ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός? Όπως
επίσης γιατί εκχριστιανίστηκε με ωμή βία και απειλή θανάτου για όσους
δεν το πράξουν ο Ελληνικός λαός της εποχής?
3.Πως γίνεται να ακολουθεί το βυζάντιο την λεγόμενη Ελληνική φιλοσοφία έχοντας πράξει τα ανωτέρω?
4.Γιατί έχουμε δυο πατριαρχεία και όχι ένα εφόσον είναι Ελληνικά και τα δύο?
-
Με την ορθογραφία πάντως, σίγουρα έχεις τσακωθεί…
1. Η «Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία» λέγεται ελληνική διότι υιοθέτησε την ελληνική γλώσσα, τις ελληνικές τέχνες, την ελληνική στάση ζωής. Κι επειδή προφανώς έχεις άγνοια, σε ενημερώνω ότι η Ρώμη ήταν μαζί με ΌΛΗ τη Νότιο Ιταλία, δωρική αποικία. Δε θα αναφέρω πολλά διότι φοβάμαι ότι θα χαθείς στη μετάφραση. Θα θυμίσω μόνο ότι το Λατινικό αλφάβητο είναι ελληνικό, δωρικής προέλευσης, και συγκεκριμένα από την Κύμη Ευβοίας. Συνεπώς, η ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν ανέκαθεν ελληνική, αλλά προφανώς όσοι σας κάνουν προπαγάνδα, «ξέχασαν» να σας το πουν…
2. Ναι! Σφαγιάστηκαν στον ιππόδρομο της Θεσσαλονίκης (για να μην το αναφέρεις, προφανώς δεν ήξερες τον τόπο…). Αντιστρέφω όμως την ερώτηση και ρωτάω εσένα ν’ απαντήσεις: Πόσους χριστιανούς έσφαξε ο Ιουλιανός; Πόσους ναούς γκρέμισε;
Τι; Δε σου το είπαν αυτό; Λυπάμαι…
3. Σου απάντησα σε αυτό στο 1. Αν δεν το κατάλαβες, δεν μπορώ να κάνω κάτι…
4. Κι εδώ φαίνεται ολοφάνερα η άγνοια που έχεις κι ότι απλά παπαγαλίζεις ό,τι σου λένε, χωρίς καν να έχεις ψάξει ΠΟΤΕ στη ζωή σου!!!
Δεν πειράζει. Ας κάνουμε λοιπόν δωρεάν μαθήματα Εκκλησιαστικής Ιστορίας.
Τα αρχικά Πατριαρχεία ήταν 5:
Κωνσταντινουπόλεως
Ιεροσολύμων
Αλεξανδρείας
Αντιοχείας και
Ρώμης
Με το Σχίσμα του 1054 (ψάξε για να μάθεις και λίγα πράγματα), απεχώρησε αυτό της Ρώμης.
Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, θεωρείται ότι έχει τα πρωτεία λόγω του ότι εκεί ήταν η Έδρα του Αυτοκράτορα.
Το κάθε Πατριαρχείο, έχει οριστεί για να έχει τον έλεγχο μιας περιοχής:
Το Αλεξανδρείας, για την Αφρική
Το Αντιοχείας για τη Μικρά Ασία και την Εγγύς Ανατολή
Το Ιεροσολύμων για τους Άγιους Τόπους και
Το Κωνσταντινουπόλεως έχει την Ευρώπη και ταυτόχρονα την επιτήρηση όλων.
Με τη δική σου λογική, θα ρωτήσω: Γιατί στην Ελλάδα έχουμε 13 Περιφέρειες; Αφού όλη η Χώρα Ελλάδα είναι…-
Ίσως να μην ξέρει ή να ξέρει πλημμελώς ο αγαπητός αναγνώστης, ότι η σφαγή του θεσσαλονικιώτικου ιπποδρόμου επί Θεοδοσίου του Β’ δεν ήταν αποτέλεσμα θρησκευτικής εγκληματικής πράξης. Το συγκεκριμένο συμβάν «ανασκευάστηκε» από τους Δυτικούς περί τα μέσα του 18ου αιώνα – ο Βολταίρος ήταν η αιτία – για να πληγεί για άλλη μια φορά ο Χριστιανισμός, ως προϊόν σκοταδισμού και τρομοκρατίας απέναντι στον…αρχαίο Ελληνισμό που ξαφνικά οι Δυτικοί…ανακάλυψαν και ανύψωσαν επίτηδες για να κατακρημνίσουν την μισητή γι’ αυτούς Ανατολική Ρωμαϊκή Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Είναι κι αυτό ένα από τα πολλά «τεχνάσματα» της φατριάς των Πεφωτισμένων του Άνταμ Βαισχαουπτ τον 18ο αιώνα, οι οποίοι υποκίνησαν το ρεύμα του Διαφωτισμού και της Ορθολογικής Σκέψης και βασικό τους όπλο ήταν η διαστρέβλωση της Ιστορίας.
Ο Θεοδόσιος είχε συνάψει μια συνθήκη ειρήνης με τους Βησιγότθους του Αλάριχου του Α’ (Νο1 εχθρός του Ρωμαϊκού κράτους τότε) μιας και νωρίτερα δεν μπόρεσαν να τον νικήσουν στη Μάχη της Ανδριανούπολης το 378μΧ. Αυτή η συνθήκη ειρήνης δεν άρεσε στους κατοίκους της Θεσσαλονικής επειδή στην ουσία η Κων/πολη με αυτόν τον τρόπο επιβράβευε τον Αλάριχο και του έδινε κατά κάποιον τρόπο συγχωροχάρτι για τα εγκλήματα και τις επιδρομές των Γερμανών στην κεντρική και νότια Ελλάδα. Η συνθήκη περιελάμβανε και εγκατάσταση των Βησιγότθων στη Θράκη (από αυτούς κυρίως κατάγονται οι ξανθοί Πομάκοι) και αυτό δεν έγινε ανεκτό από τους Ελλαδίτες της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι και διαμαρτυρήθηκαν εν χορώ όλοι στον Ιππόδρομο, αποδοκιμάζοντας τον αυτοκράτορα. Τότε ο Θεοδόσιος εν βρασμώ ψυχής, προσπάθησε να διαλύσει το οργισμένο κοινό του ιπποδρόμου με τη βία, η οποία κατέληξε σε σφαγή.
Θεωρείται από τα πολύ μεγάλα λάθη του συγκεκριμένου αυτοκράτορα.
Το γεγονός αυτό το αναφέρει και το αναλύει ο χρονικογράφος Ιωάννης Μαλέλας η Μαλάλας στο έργο του «Χρονογραφίες» (6ος αιώνας μ.Χ.)
Ελπίζω να λύθηκε η απορία του αναγνώστη μας.
-
-
Αυτό που δεν ξέρεις, είναι ότι τον σύγχρονο Δωδεκαθεϊσμό τον δημιούργησε η Μεγάλη εν Ελλάδι Ανατολή του Αρχαίου κι Αποδεδειγμένου Σκωτικού Τύπου. Κοινώς η μασωνία. Συνεχίστε να προσκυνάτε τον τεκτονισμό και να διαιρείτε το Έθνος! Καλά το πάτε. Όσο συνεχίζετε αυτό το άθλιο μίσος, τόσο οι κυβερνήσεις θα τσακίζουν τη χώρα. Κι εσείς τους βοηθάτε σε αυτό. Έχεις γίνει εν άγνοια σου ανθέλληνας και παριστάνεις τον Έλληνα… ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ να έχεις τόσο δηλητήριο μέσα σου και να το ξεσπάς κατά Ελλήνων. Ξεχνάς την υποταγή του ΥΣΕΕ στην κυβέρνηση και στα ανθελληνικά κι απάνθρωπα μέτρα κατά της «πανδημίας».
Ο Πύρινος Λόγιος είναι καθηγητής Ιστορίας σε Πανεπιστήμιο. Εγώ είμαι Θεολόγος. Σε λάθος ιστολόγιο ήρθες να φτύσεις δηλητήριο….Ο/Η ΑΠΟΡΙΑ
Γιατί εξανίστασαι αγαπητέ Καταχανα? Πάτησα κάποιον κάλλο? Γιατί προσπαθείς να μειώσεις τον συνομιλητή λόγω ορθογραφικών λαθών? Έτσι θα ενώσεις τους Έλληνες διαχωρίζοντας τους σε λόγιους και μη? Αλλά δεν απορώ αυτά ακολουθούν οι σπουδές θεολογικών σχολών. Παρωπίδες και καπίστρι. Επισης δεν αναφέρθηκα σε δωδεκαθεο εγώ συ ειπας. Εγώ ψάχνω την αλήθεια χωρίς προκατάληψη και δεν ήρθα να στάξω δηλητήριο κάνεις λάθος ούτε ανθέλληνας είμαι,αν βλέπεις παντού εχθρούς να το κοιτάξεις θα σε οδηγήσει σε πολλά λογικά σφάλματα. Μερικές ερωτήσεις έκανα είναι τόσο κακό? Δεν απάντησες όμως επεβλήθη η νέα πίστη δια της σπάθης ναι η όχι? Η κυβέρνηση, η εκκλησία και τα ΜΜΕ διαιρούν το έθνος το καταλάβαμε από το 20 και μετά καθώς πέσανε οι τελευταίες μάσκες. Και κάτι τελευταίο επειδή κάποιος έχει ένα πτυχίο δεν έχει και το αλάθητο ή κάνω λάθος?
Κανέναν κάλλο δεν πάτησες. Παρουσιάζεις εαυτόν ως ιστορικός, αλλά συλλαμβάνεσαι ανιστόρητος και με πλήρη άγνοια.
Όσο για τις παρωπίδες, φαίνεται ότι εσύ τις φοράς. Και το καπίστρι επίσης. Μόνο μείωσε την κατανάλωση του σανού. Έχουμε περίοδο κρίσης. Κρίμα ν’ αφήνεις τους ομόσταβλούς σου να πεινάνε.
Εάν οι Έλληνες δεν ήθελαν ν’ ασπαστούν το χριστιανισμό, δε θα το έκαναν ποτέ. 400 χρόνια Τούρκοι στην Ελλάδα, αλλά δεν άλλαξαν πίστη. Οπότε, οι προπαγάνδες που σου έμαθαν οι φίλοι σου οι τέκτονες, είναι πιο ηλίθιες κι απ’ την ηλιθιότητα.Ο/Η ΑΠΟΡΙΑ
Δεν ΕΙΜΑΙ ιστορικός για αυτό και ρώτησα τον καθηγητή ιστορίας που γνωρίζει καλύτερα.(1)Τώρα ότι εσύ βγαίνεις εκτός εαυτού είναι άλλο θέμα να το κοιτάξεις και αυτό,αλλά είναι κακές συνήθειες που μένουν όταν εμπλέκεσαι με την πολιτική. Επιτίθεσαι συνέχεια με χαρακτηρισμούς(βλέπε (1)) δείγμα ανωριμότητας ή απλά τρικυμία εν κρανίω?Εσύ ένας θεολόγος κρίμα.Τσάμπα οι σπουδές. Λοιπόν για να τελειώνουμε γιατί θα μας μείνεις στο χέρι,θα παραθέσω κάποια άρθρα και αν τα στοιχεία που παρουσιάζουν είναι ψευδή θα ζητήσω συγνώμη με ονοματεπώνυμο-ταυτότητα-Ε9 και πόθεν έσχες.
https://nikolaosanaximandros.gr/vyzantio-aytokratoria-tou-skotous/
https://nikolaosanaximandros.gr/pvs-to-byzantio-kai-o-xristianismos-gennoktonisan-tous-ellines/
https://nikolaosanaximandros.gr/h-elliniki-epanastasi/-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ «ΑΠΟΡΙΑ»
Λοιπόν, άκουσε αγαπητέ μου!
Σε πρώτο βαθμό, θα ζητήσω θερμή συγγνώμη εκ μέρους του αδελφού Καταχανά, ο οποίος σου επετέθη και στο βαθμό που σου επετέθη. Αλλά πολλές φορές, επειδή ως λαός έχουμε χάσει τον μπούσουλα εδώ και πάρα πολλά χρόνια και εννοώ την αληθινή μας ταυτότητα και δεν φταίμε ασφαλώς εμείς, αλλά …κάποιοι άλλοι που φρόντισαν γι’ αυτό πριν μερικούς αιώνες, οι μέρες που ζούμε αυτόν ακριβώς τον σκοπό έχουν: Να τη ξαναβρούμε, μέσα από την πραγματική μελέτη της Ιστορίας και κυρίως, ΟΧΙ από το Ίντερνετ, όπου ο καθένας γράφει ό,τι να’ ναι και ισχυρίζεται επίσης ό,τι τον βολεύει.
Αναγκάζομαι να σου κάνω μια…μίνι διάλεξη, όχι απλά γιατί σε αισθάνομαι ως κάποιον φοιτητή μου, αλλά κάτι περισσότερο. Ως έναν Έλληνα που αναζητεί απεγνωσμένα τις ρίζες του γιατί κάποτε κάποιοι προσπάθησαν σκληρά να του τις κόψουν.
Πάμε στο προκείμενο.
Για το ζήτημα του Θεοδοσίου και τη σφαγή στον Ιππόδρομο Θες/νίκης, σου απάντησα σε σχόλιο μου πιο πάνω. Πιστεύω ότι το διάβασες, όπως διάβασες και τα στοιχεία που σου παράθεσα, δηλαδή τη «Χρονογραφία» του Μαλάλα. Αν δεν μπορείς να το βρείς σε κάποια βιβλιοθήκη (Στην Εθνική ας πούμε), τότε σου συστήνω το έργο του Ιωάννη Ρωμανίδη «Ρωμιοσύνη-Ρωμανία-Ρούμελη», εκδ. Πουρνάρας, 2001 ή ακόμη καλύτερα και πιο έγκυρα ακόμη, το έργο του Sir Steven Runciman «Βυζαντινός Πολιτισμός» σε μια έκδοση του «Γαλαξίας-Ερμείας». Όλα τα παραπάνω ιστορικά δοκίμια αποτελούν ντοκουμέντα παγκόσμιας ισχύος.
Πάμε παρακάτω.
Γιατί η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία αποκαλείται «Ελληνική» που είναι και το πρώτο στη σειρά από τα ερωτήματα σου.
Στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ή αν θες «Ρωμαϊκό Κράτος» ή όπως αλλιώς σου αρέσει να το αποκαλείς, υπήρχαν δύο ως επίσημες γλώσσες: Η Λατινική (η οποία προήλθε από μια πρόσμιξη της ετρούσκικης γλώσσας και μίας από τις ελληνικές διαλέκτους των ελληνικών αποικιών της χερσονήσου της Ιταλίας) και η Ελληνική Αλεξανδρινή. Σε αυτές τις δύο γλώσσες, γράφονταν: Ιστορικά κείμενα από φιλοσόφους και στοχαστές της εποχής, νομοθετικά διατάγματα, επιστολές δημοσίων αρχών, φιλοσοφικά κείμενα κλπ. Η Λατινική ομιλείτο κυρίως στην χερσόνησο της Ιταλίας, ενώ η ελληνική…παντού ως διεθνής γλώσσα που καθιερώθηκε ως τέτοια λόγω της εκπολιτιστικής δράσης του Μ.Αλεξάνδρου και των επιγόνων του, οι οποίοι δημιούργησαν τα λεγόμενα ελληνιστικά κράτη κυρίως στην Βόρεια Αφρική και στην Μέση Ανατολή. Η ελληνική ήταν η λεγόμενη lingua franca, δηλαδή η γλώσσα του εμπορίου, η οποία και εξελίχθηκε και ως γλώσσα συνδιαλλαγής αλλά και σπουδαστική.
Οι Έλληνες δε οι οποίοι κατοικούσαν κυρίως στον λεγόμενο «ελλαδικό χώρο», δηλαδή στις πρώην αποικίες, στην Ιλλυρία, την Ήπειρο, τη Θράκη, την Μακεδονία, τη Θεσσαλία, την Πελοπόννησο, την Κρήτη, την Κύπρο, την μισή Μικρά Ασία (παράλια- ενδοχώρος), τον Πόντο και τις παρευξείνιες περιοχές, ήταν ανέκαθεν η συντριπτική πλειοψηφία στην ρωμαϊκή επικράτεια. Είχαν ήδη υιοθετήσει τον ρωμαϊκό τρόπο ζωής (ανώτερες και μεσαίες τάξεις κυρίως) και ως επόμενο υιοθέτησαν και την ρωμαϊκή ονοματοτυπία, δηλαδή τα ονόματά τους δεν ήταν πλέον αυτά που έδιναν οι προγενέστεροι Έλληνες στα παιδιά τους και που τα περισσότερα ήταν δηλωτικά είτε των επαγγελμάτων των πατεράδων τους είτε θεοσοφικά, είτε ευχολογικά (π.χ. Καλλικράτης – εκ του «κάλλους» και του «κράτω» δηλαδή «αυτός που κρατεί την έννοια της τελειότητας», Θεμιστοκλής – εκ του «Θέμις και του «κλέος» που ενωμένα σημαίνουν «ο υπερασπιστής του δικαίου» κλπ κλπ) αλλά ήταν ρωμαϊκής προέλευσης όπως Γάιος, Λεύκιος, Αντώνιος, Τιβέριος, Ποσειδώνιος, Μάριος κλπ. Επομένως, η εξελικτική ροή των Ελλήνων μέσα στο ρωμαϊκό κράτος, συνταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με το lifestyle των Ρωμαίων της Ρώμης. Μεγαλύτερη επιρροή του ρωμαϊκού τρόπου ζωής, παρατηρείται κυρίως στην Αθήνα, στην Κόρινθο, στη Σμύρνη και στη Θεσσαλονίκη, ενώ στον ευρύτερο χώρο της Μ. Ασίας και της Μ. Ανατολής οι Έλληνες κρατούν τον ελληνιστικό τους χαρακτήρα, λόγω φυσικά του τέως κράτους των Σελευκιδών και των Πτολεμαίων (στην Αίγυπτο κυρίως).
Όταν ο Μ. Κων/νος, ο οποίος και προείδε το τέλος της Ρώμης ως κέντρο βάρους της ρωμαϊκής επικράτειας λόγω της εύκολης έκθεσης της πόλης σε κίνδυνο από βαρβάρους βόρειους λαούς (Λομβαρδοί, Βησιγότθοι κλπ) αλλά κυρίως λόγω της προχωρημένης σήψης της ρωμαϊκής κοινωνίας, αποφάσισε να μεταφέρει την πρωτεύουσα του κράτους όχι απλά στην Ανατολή, αλλά στο στρατηγικό σημείο του Βοσπόρου, δηλαδή στην παλιά αποικία των Μεγαρέων, το Βυζάντιο, ήξερε πολύ καλά τι έκανε. Βασικά, ακολουθούσε τα χνάρια του Μ. Αλεξάνδρου, ο οποίος πρώτος είχε επισημάνει την στρατηγική σημασία του χώρου αυτού, ο οποίος ένωνε δύο ηπείρους και φυσικά την Ανατολή με τη Δύση. Πράγματι, είχε δίκιο σε αυτό που έπραξε, μιας και η Ρώμη σχεδόν έναν αιώνα μετά, έπεφτε στα χέρια των Λομβαρδών που δεν άφησαν τίποτε όρθιο. Η νέα πρωτεύουσα, η απίστευτη Κων/πολη είχε τόση λάμψη και τόσο πλούτο, που ήταν αμύθητα σε αξία, πνευματική και υλική. Και επειδή λοιπόν το δυτικό κομμάτι της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας έπεσε στα χέρια των βαρβάρων και αποκολλήθηκε από το υπόλοιπο ανατολικό, μοιραία άλλαξε πορεία και φύση. Μόνο επί εποχής Ιουστινιανού του Α’ ανακτήθηκε μέρος της ιταλικής χερσονήσου, αλλά πολύ πρόσκαιρα. Περί τις αρχές του 7ου αιώνα, το ανατολικό ρωμαϊκό κράτος είχε ήδη εξελληνιστεί πλήρως, λόγω του ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων ήταν Έλληνες το γένος, μιλούσαν την ελληνική γλώσσα, κρατούσαν τα έθιμα των προπαππούδων τους των αρχαίων Ελλήνων, είχαν απόλυτη ελληνική συνείδηση και αυτό μας το μαρτυρούν τόσο τα συγγράμματα του Ιωάννη Μαλάλα, όσο και του Ιωάννη Σκυλίτση (11ος αιώνας), του Ιωάννου του Αντιοχέως (7ος αιώνας), του Νικήτα Χωνιάτη (12ος αιώνας) και άλλων. Άπαντες όχι μόνο αυτοαποκαλούνται «Ρωμαίοι πολίτες», αλλά και Έλληνες το γένος! Και ασφαλώς, πάνω απ’ όλα, οι Αυτοκράτορες της γερμανικής Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας με πρώτο και καλύτερο τον ιδρυτή της, Κάρολο τον Μέγα ή Καρλομάγνο (9ος αιώνας), αποκαλούν τον Αυτοκράτορα της Κων/πολης «Βασιλέα των ΕΛΛΗΝΩΝ»! Φυσικά για τους δικούς τους λόγους και ο κυριότερος από αυτούς, είναι το να επιβάλουν και επισήμως τον σφετερισμό του τίτλου «Ρωμαίος» αφ’ ενός και αφ’ ετέρου, να τονίσουν πως το κράτος της Κων/πολης δεν έχει καμμιά σχέση με τη…Ρώμη!
Να προσθέσω επίσης, ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του Ρωμαϊκού Κράτους συνολικά, ο Ιουστινιανός ο Α’ (6ος αιώνας μ.Χ.) γράφει τον νέο Νομικό Κώδικα του κράτους, τις ξακουστές «Νεαρές» πρώτα στην ελληνική μεσαιωνική (αλεξανδρινή εξελιγμένη) γλώσσα και ένα χρόνο αργότερα και στην Λατινική, όταν και ανακτήθηκε ένα μέρος της χαμένης ιταλικής χερσονήσου και της Σικελίας. Αρχές του 7ου αιώνα (610μ.Χ.) με την άνοδο του Ηρακλείου στον θρόνο, η λατινική καταργείται εντελώς και επίσημη γλώσσα της αυτοκρατορίας ορίζεται η ΕΛΛΗΝΙΚΗ τελεσίδικα.
Επομένως, συμπερασματικά, το Ανατολικό Ρωμαϊκό Κράτος, είναι αμιγώς ελληνικό, ο βασιλέας αποκαλείται από τους ξένους ως Βασιλέας των Ελλήνων και η ελληνική παιδεία ορίζεται και επισήμως ως η παιδεία των βυζαντινών.-
Σας ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο που αφιερώσατε να απαντήσετε και για την συγνώμη εκ μέρους του συναδέρφου σας.Δεν είχα σκοπό να δημιουργήσω ένταση και ζητώ συγνώμη και εγώ.
«Ως έναν Έλληνα που αναζητεί απεγνωσμένα τις ρίζες του γιατί κάποτε κάποιοι προσπάθησαν σκληρά να του τις κόψουν.» Αυτό ακριβώς προσπαθώ, όπως θέλω να πιστεύω και άλλοι αναγνώστες. Διαβάζουμε καθημερινά διάφορα ενημερωτικά-πατριωτικά ιστολόγια και ήθελα την άποψη σας ως ιστορικό,ώστε αν θέλετε να ξεδιαλύνουμε ένα σημαντικό θέμα,που θεωρώ προβληματίζει πολλούς και σίγουρα θα το βρούμε μπροστά μας. Αν αφεθεί ανεξέλεγκτο θα δημιουργήσει μια ακόμα έριδα μεταξύ μας για αυτό πρέπει να πέσει φως. Καλό βράδυ.
-
Τόσο βλάκες τους έχετε τους Έλληνες, ν’ αλλάζουν πίστη επειδή τους «ανάγκασαν».
Εσύ κρύβεις το όνομά σου. Πίσω από μια ανωνυμία έρχεσαι να πεις βλακείες σε ανθρώπους που δείχνουν και πρόσωπο κι όνομα. Συνεπώς, θα πρέπει να είσαι πληρωμένο πρακτοράκι των Εβραίων.Ο/Η sergioschrys
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ «ΑΠΟΡΙΑ» 2ο ΜΕΡΟΣ
Ας έρθουμε τώρα στο θέμα των…λίνκ που παραθέτεις και που ανήκουν στον εκλεκτό Νικόλα Αναξίμανδρο.
Δυστυχώς, αυτά που παραθέτει δεν είναι απλά ανυπόστατα, αλλά στερούνται πλήρως τεκμηρίωσης. Από τον κατάλογο των Βυζαντινών αυτοκρατόρων να ξεκινήσει κανείς, αντιλαμβάνεται ότι…κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Προφανώς πάει να …συναγωνιστεί τον κύριο Λιακόπουλο, ο οποίος έγραψε και ένα πόνημα που έχει γενικό τίτλο «Το σκοτεινό Βυζάντιο», στο οποίο αναφέρονται οι μηχανορραφίες και τα πισωμαχαιρώματα μεταξύ των αυτοκρατορικών οικογενειών και των ευγενών της ανώτερης τάξης. Δεν μπορώ να ξέρω το γιατί ο Αναξίμανδρος προχώρησε σε ένα τέτοιο ανθελληνικό ατόπημα, ακολουθώντας κατά γράμμα τους Δυτικούς διαστρεβλωτές του ελληνικού συνεχούς. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Εν πάσει περιπτώσει, η ελληνική καταγωγή της πλειοψηφίας των Αυτοκρατόρων του Ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους, είναι πιστοποιημένη όχι μόνο από τα κείμενα των μεγάλων Βυζαντινών ιστορικών, αλλά και από τους μεταγενέστερους Ιστορικούς του 19ου και 20ού αιώνος, όπως ο Steven Runciman, o Charles Diehl, o Anton Vasilliev, ο Georg Ostrogorsky, η Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ κλπ.
Ας τους δούμε λοιπόν ανά δυναστεία (τα στοιχεία παρμένα από το έργο του Charles Diehl συνοπτικά)
ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ Μ.ΚΩΝ/ΝΟΥ. 324-378 μ.Χ.
Μέγας Κων/νος, καταγωγή από Ιλλυρία, μια περιοχή σχεδόν εξελληνισμένη από τον καιρό του Μ. Αλεξάνδρου
Κωνστάντιος, από Ιλλυρία επίσης
Ιουλιανός (ο περίφημος «Παραβάτης») κι αυτός από Ιλλυρία και αυτοαποκαλούμενος «Έλληνας»
Ιοβιανός, επίσης από Ιλλυρία της γενιάς του Κων/νου
Ουάλης, επίσης ΙλλύριοςΘΕΟΔΟΣΙΑΝΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ 379-457μ.Χ.
Θεοδόσιος ο Α’ Μέγας, από Ιβηρία, ρωμαϊκής καταγωγής
Αρκάδιος, επίσης από Ιβηρία, γιός του Θεοδοσίου
Θεοδόσιος Β’, επίσης από Ιβηρία, γιός του Αρκάδιου
Μαρκιανός, από τη Θράκη, Έλληνας(Επανέρχομαι για τη συνέχεια την αυριανή μέρα, λόγω του ότι η ώρα εδώ είναι 3.15 πρωινή, είμαι πτώμα από την κούραση και τα μάτια μου κλείνουν. Μείνε συντονισμένος)
Ο/Η sergioschrys
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ «ΑΠΟΡΙΑ» 3ο ΜΕΡΟΣ (και έμμεσα και στον «αιρετικό» ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟ)
Ξεκινώ από εκεί που άφησα χτές. Η επόμενη ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ από την Θεοδοσιανή, είναι η Θρακική:
ΘΡΑΚΙΚΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ 457-518 μ.Χ.
Λέων ο Α’ ο Θράξ, Έλληνας εκλατινισμένος
Λέων ο Β’, εξελληνισμένος Ισαύριος
Ζήνων, εξελληνισμένος Ισαύριος
Φλάβιος Βασιλίσκος, αδιευκρίνιστη καταγωγή, πιθανόν Ιλλύριος
Αναστάσιος Α’, Έλληνας εκλατινισμένοςΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΙΑ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ 518-610 μ.Χ.
Ιουστίνος ο Α’ , Έλληνας από τη Θράκη (πιθανόν Ανδριανούπολη)
Ιουστινιανός Α’, Έλληνας από Θράκη, ανηψιός του Ιουστίνου
Ιουστίνος Β’, ανηψιός του Ιουστινιανού, Έλληνας από Θράκη
Τιβέριος, εκλατινισμένος Έλληνας, επίσης Θρακιώτης
Φλάβιος Μαυρίκιος Α’, Έλληνας από Καππαδοκία
(η αισχρή κατά τα άλλα wikipedia τον αναφέρει ως τον…πρώτο Έλληνα(!!!) αυτοκράτορα, ενώ έχουν ήδη υπάρξει τουλάχιστον δεκαπέντε Έλληνες ήδη)Φωκάς, Έλληνας από Καππαδοκία και λυπάμαι πολύ που ήταν τέτοιος, γιατί παραλίγο να διαλύσει ολόκληρη υπερδύναμη (τότε) από την πλήρη ανικανότητα του, άσε που ήταν και παράνομος, σφετεριστής του θρόνου.
ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 610-711 μ.Χ.
Ηράκλειος Α’ ο Μέγας, Έλληνας εξ Αιγύπτου
Κων/νος Γ’ και Ηρακλεωνάς, Έλληνες εξ Αιγύπτου
Κώνστας Β’ Πωγωνάτος, Έλληνας, από τη Πόλη
Κων/νος Δ’ Πωγωνάτος, Έλληνας από τη Πόλη
Ιουστινιανός Β’, Έλληνας από τη ΘράκηΠρίν προχωρήσω στην επόμενη δυναστεία (των Ισαύρων) θα παραθέσω τα ονόματα πέντε βασιλέων οι οποίοι βρέθηκαν στην ύπατη εξουσία λόγω της αναρχίας που προκλήθηκε μετά και την επεισοδιακή βασιλεία του Ιουστινιανού του Β’. Για μια 20ετία περίπου (695-717μ.Χ.) το κράτος βρισκόταν σαν σε θαλασσοταραχή χωρίς καπετάνιο και είναι θαύμα το πώς γλίτωσε από την τελική διάλυση. Θέλημα Θεού; Το πιθανότερο. Εξ’ άλλου, δεν είχε ακόμη ολοκληρωθεί το έργο αυτής της αυτοκρατορίας, που η «αποστολή» της στην Οικουμένη, ήταν η διάδοση της θρησκείας του Χριστού και μετάδοση της Αλήθειας σε όσους την αποζητούσαν.
Οι βασιλείς αυτοί ήσαν (κατά σειρά βασιλείας):
Λεόντιος ο Α’, Ίσαυρος στη καταγωγή από την Ισαυρία, ένα ορεινό κομμάτι γης κάτω από την Καππαδοκία στις παρυφές του όρους Ταύρος, μεταξύ Λυκαονίας και Παμφυλίας (αμφότερες κκαι οι δύο περιοχές όπου οι Έλληνες ήταν πλειοψηφία)
Τιβέριος ο Γ’ Αψίμαρος, Ελληνογερμανός οστρογοτθικής καταγωγής από πατέρα εξελληνισμένο Οστρογότθο και μητέρα Ελληνίδα. Πολλοί από τους Οστρογότθους που είχαν ακολουθήσει τον Αλάριχο στη μάχη της Αδριανούπολης, μετά τη συνθήκη ειρήνης που προσέφερε ο Θεοδόσιος ο Β’ πολλοί εγκαταστάθηκαν στη Θράκη και άλλοι πέρασαν στη Φρυγία και στη Λυκία (αμφότερες περιοχές της Μ.Ασίας). Αυτοί ονομάστηκαν Γοτθογραικοί, δηλαδή Ελληνογότθοι (Γραικοί ονομαζόταν οι Έλληνες γενικότερα από τους Ρωμαίους (Grecæ) επειδή δεν μπορούσαν να προφέρουν τη λέξη «Έλληνας» και διάλεξαν την ονομασία αυτή από τους Βοιωτούς που είχαν μεταναστεύσει στην χερσόνησο της Ιταλίας τον 8ο αιώνα π.Χ. και από περιοχή που ονομαζόταν Γρεκία ή Γραία, δηλαδή η σημερινή Τανάγρα (Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, σου αιώνας μ.Χ.)
Φιλιππικός Βαρδάνης, Αρμένιος ελληνοθρεμμένος
Αναστάσιος ο Β’, Έλληνας από την Σμύρνη
Θεοδόσιος ο Γ’, Ελληνογότθος από τη ΦρυγίαΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΙΣΑΥΡΩΝ 717-820
Λέων ο Γ’ Ίσαυρος, Σύριος από Ισαυρία, εξελληνισμένος
Κωνσταντίνος ο Ε’, Σύριος από Ισαυρία, εξελληνισμένος
Λέων ο Δ’, επίσης Σύριος από Ισαυρία, εξελληνισμένος
Κων/νος ο ΣΤ’, Σύριος από Ισαυρία, εξελληνισμένος
Ειρήνη Α’ η Αθηναία, Ελληνίδα από την Αθήνα, σύζυγος του Κων/νου ΣΤ’
Νικηφόρος ο Α’, Ελληνοάραβας (πατέρας Άραβας, μητέρα Ελληνίδα)
Σταυράκιος, Ελληνοαραβικής καταγωγής, γιός του Νικηφόρου Α’
Μιχαήλ ο Α’, Έλληνας από τη Θράκη
Λέων Ε’, ΑρμένιοςΑπό τις επόμενες δυναστείες, σχεδόν όλοι ήταν καθαροί Έλληνες, χωρίς καμμία απολύτως πρόσμιξη.
ΦΡΥΓΙΚΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ 820-867 μ.Χ.
Μιχαήλ Β’, Έλληνας
Θεόφιλος ο Α’, Έλληνας
Μιχαήλ ο Γ’, ΈλληναςΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ 867-1057μ.Χ.
Βασίλειος Α’, εξελληνισμένος Αρμένιος από τη δυτική Θράκη η οποία τότε λογιζόταν ως μέρος της Μακεδονίας (εξ ού και το όνομα της δυναστείας που ίδρυσε)
Λέων ο ΣΤ’ ο Σοφός, Έλληνας
Αλέξανδρος ο Α’, εξελληνισμένος Αρμένιος από τη δυτική Θράκη
Ρωμανός ο Α’, εξελληνισμένος Αρμένιος από τη δυτική Θράκη
Κων/νος ο Ζ’, Έλληνας
Ρωμανός ο Β’, Έλληνας
Θεοφανώ, Ελληνίδα από τη Πελοπόννησο, σύζυγος Ρωμανού Β’
Νικηφόρος Β’ Φωκάς, Έλληνας
Ιωάννης ο Α’ Τσιμισκής ή Τζιμισκής, εξελληνισμένος Αρμένιος από τον Πόντο
ανηψιός του Νικηφόρου Β’ Φωκά από την αδελφή του.
Βασίλειος ο Β’ Βουλγαροκτόνος, Έλληνας
Κων/νος Η’, Έλληνας
Ζωή, Ελληνίδα, σύζυγος Κων/νου Η’
Ρωμανός ο Γ’ Λεκαπηνός, Έλληνας
Μιχαήλ ο Δ’, Έλληνας
Μιχαήλ ο Ε’, Έλληνας
Κων/νος Θ’ Μονομάχος, Έλληνας
Θεοδώρα, σύζυγος Κων/νου Θ’
Μιχαήλ ΣΤ’, ΈλληναςΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΚΟΜΝΗΝΩΝ 1057-1185 μ.Χ.
Άπαντες Έλληνες, από την αριστοκρατική οικογένεια των Κομνηνών της ΠόληςΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΑΓΓΕΛΩΝ 1185-1204
Άπαντες Έλληνες, από την επίσης αριστοκρατική οικογένεια των Αγγέλων, Κων/ποληΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΛΑΣΚΑΡΙΔΩΝ 1204-1259
Άπαντες Έλληνες. Ανάμεσα τους και ο «Μαρμαρωμένος Βασιλιάς», Ιωάννης Γ’ Δούκας Βατάτζης. Η Αυτοκρατορία είχε πέσει στα χέρια των Φράγκων και η κων/πολη είχε Λατίνο αυτοκράτορα. Το ανατολικό Ρωμαϊκό Κράτος είχε μεταφέρει την έδρα του στη Νίκαια της Βιθυνίας, 600χλμ περίπου μακρυά από την καταληφθείσα από τους Φράγκους Κων/πολη. Το 1261, ο στρατηγός Αλέξιος Στρατηγόπουλος ύστερα από καθοδήγηση του αυτοκράτορα (της Νίκαιας) Μιχαήλ Η’ Παλαιολόγου, μπήκε ανενόχλητος στη Κων/πολη και την ανακατέλαβε χωρίς να χυθεί ούτε σταγόνα αίμα. Όπως αναφέρει ο ιστορικός και διπλωμάτης Γεώργιος Ακροπολίτης στο έργο του «Χρονική Συγγραφή» (13ος αιώνας) «Ήταν σαν να άνοιξε την πόρτα ο ίδιος ο Θεός και να μπήκαν οι Ρωμαίοι από την μια μεριά και να εφύγαν οι Λατίνοι από την άλλη…»ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΩΝ 1259-1453
Άπαντες Έλληνες.
Κύριες Πηγές:
Charles Diehl, «Ιστορία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας», έκδοση 9η, «Ελληνικά Γράμματα»
G. Ostrogorski, «History of Byzantine State», μτφ από το γερμανικό κείμενο, τίτλος πρωτοτύπου «GESCHICHTE DES BYZANTINISCHEN STAATES», εκδ. Oxford, 1987
Helena Glykadji-Arveler «The Eastern Greek-Roman Empire», τόμος 2ος, «The Origin of the Emperors»Σχόλια Διός Κούρου:
Ο/Η Διός Κούρος
Αγαπητέ Γιώργο, τα σχόλια αυτής της ανάρτησης, πέρα απο την ίδια την ανάρτηση, είναι «θησαυρός». Θα πρότεινα (αν δεν θεωρηθώ βέβηλος, όσο αφορά τη διαχείριση του ιστολογίου σου), να βάλεις την ανάρτηση «πάνω πάνω», διότι οι αναγνώστες ΔΕΝ πρέπει να χάσουν αυτά που λέγονται (αυτός ο κίνδυνος υπάρχει όταν μια ανάρτηση «παλιώνει»).
Όσο αφορά τον ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟ, οι «πηγές» του ΔΕΝ είναι ιστορικές. Επειδή τον διαβάζω εδώ και πολύ (μα πάρα πολύ) καιρό, οι απόψεις του είναι, ας πούμε, «αιρετικές», με την έννοια οτι ΔΕΝ βασίζονται σε γνώση του πεδίου που ζούμε, αλλά σε «μηνύματα άνωθεν». Με αυτή τη βάση, όλο το σκεπτικό του, η στάση ζωής, ο λόγος του, ακόμα και η «γεωπολιτική» του ανάλυση, βασίζονται σε «άνωθεν μηνύματα». Το άν όλα αυτά έχουν μια (ή πολλές) δόση αλήθειας, ΔΕΝ το γνωρίζω. Πάντως, ο ίδιος είναι καλοπροαίρετος και απλά καταθέτει την δική του οπτική, χωρίς να ζητά ακολούθους (όπως κάνουν πολλοί άλλοι). Ο καθένας μας ερευνά στο βαθμό που μπορεί, διαβάζει και διαμορφώνει την άποψή του.Τέλος, ο Πύρινος Λόγιος, είναι μια ΟΑΣΗ, στην έρημο του internet.
-
Γενηθήτω το θέλημά σου…
Ηρεμία παιδιά !!! Οι ΕΛΛΗΝΕΣ είναι ΕΝΩΜΕΝΟΙ. Το θέμα είναι πόσοι είναι Έλληνες και πόσοι Ελληνόφωνοι, πράγμα δυσδιάκριτο.
Κατά την άποψή μου, το χειρότερο που μας συμβαίνει είναι οτι πέφτουμε στην παγίδα και διαχωριζόμαστε. Διαίρει και βασίλευε, εδώ και χιλιετίες και ακόμα ΔΕΝ μάθαμε απο τα παθήματά μας.
ΔΕΝ έχει σημασία ΠΟΥ πιστεύει ο καθένας. Ούτε ο καθένας πρέπει να επωμίζεται όλα τα κακά που έγιναν απο τα ιερατεία της κάθε «πίστης», λές και ο ίδιος έχει την ευθύνη. Ο άνθρωπος γεννιέται αγνός και αγαθός. Οι περιστάσεις της κάθε εποχής, καθώς και η «εκπαίδευση» που λαμβάνει τον καθιστά έρμαιο απόψεων και μερικές φορές (κακώς) υποτάσσεται τυφλά στις επιταγές της κάθε «πίστης».
Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ. Όποιος ισχυρίζεται οτι την κατέχει, κατά τη γνώμη μου είναι παραπλανημένος. Το θέμα είναι αν θα τη μάθουμε ποτέ. Μέχρι τότε οι άνθρωποι ΟΦΕΙΛΟΥΝ να είναι καλοί, αγαθοί, να βοηθούν τον συνάνθρωπο, να νοιάζονται για τη ΦΥΣΗ (που είναι η μητέρα όλων μας) και τα ζώα και να ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝ. Άσχετα με το που πιστεύει ο καθένας, πάνω απο όλα είμαστε ΜΑΖΙ.
Ας εστιάζουμε, λοιπόν, σε αυτά που μας ενώνουν, διότι οι καιροί είναι ενδιαφέροντες. Όσοι δεν το κατανοούν, κάνουν κακό πρώτα απο όλα στον ίδιο τους τον εαυτό.
Πηγή σχολίων: kanenazori.com
-
Μονο τα δυο ποιο πρόσφατα παραδείγματα από αγαπημένο ιστολογιο που ασχολείται με τα εγκλήματα κατά του Ελληνισμού και όχι μόνον.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχαήλ ο Μέθυσος. Τα θεία περιγελούσε χορεύοντας και ασχημονώντας.
http://ermionh.blogspot.com/2022/11/3211.html
Η Θεσσαλονίκη έπεσε, η Θεσσαλονίκη χάθη.
http://ermionh.blogspot.com/2022/11/1387.html
bonus...
Η Ρωσία δεν θα αντιδρούσε εις την δημιουργίαν μίας Ελληνικής Αυτοκρατορίας.
http://ermionh.blogspot.com/2022/11/blog-post_4.html
Όχι δεν έχω καμια όρεξη να έρθω σε αντιπαράθεση....άλλωστε έχω τονίσει πολλάκις το διαιρει και βασίλευε που είναι φυτεμένο στο προτεκτοράτο μας σχεδόν από την γέννηση του....
Η αλήθεια όμως πρέπει να λέγεται.....
Aραγε δεν είναι στα καθήκοντα του "αρχιμανδρίτη"(αρχή του μανδριού)να ταΐζει σανο το κοπάδι ουτοσωστε να μπορεί να "δεσπόζει"(δεσποτική) ο δέσποτας;;
Και τώρα τα δυο καίρια ερωτήματα:
1)Γιατί το χριστιανικό ανιερατείο εισήγαγε από την πίσω πόρτα μέσα στην θρησκεία τους την παλαιά διαθήκη,δηλαδή την μυθολογία των εβραίων;
2)Γιατί το χριστιανικό ανιερατείο με την τάδε συνοδο(δεν συγκρατώ τον αριθμό) κατάργησε την μετεμψύχωση και εισήγαγε κόλαση και παραδείσους στο κοπάδι;(εδώ αν ενθυμούμαι καλός έβαλε το χεράκι της η κόρη του αρκουδιάρη η Θεοδώρα....)
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Πρώτα απ' όλα, το ιστολόγιο που μάς πάσσαρες εις τριπλούν, είναι δηλωμένο δωδεκαθεϊστικό και αντιχριστιανικό, όπως το 'Εννέα έτη φωτός' και αρκετά άλλα. Οπότε σε τί αξιοπιστία να βασιστώ; Δεν έχει ο δωδεκαθεϊσμός καμία σχέση με την πατρώα θρησκεία του αυθεντικού ελληνοκεντρισμού. Γεφυραίοι, δηλαδή εβραίοι τον προώθησαν στην αρχαιότητα, εβραιομασώνοι τον χρηματοδοτούν και τώρα. Το θέμα είναι μεγάλο για να επεκταθώ τώρα, έχω όμως βάλει αρκετές προσωπικές αναρτήσεις που το αναλύουν διεξοδικά.
ΔιαγραφήΣτα ερωτήματά σου:
1. Έχουμε πολλές φορές πει στο ιστολόγιό μας ότι στο θέμα της Παλαιάς Διαθήκης, παρόλο που υποτίθεται ότι εισήχθη στην Ορθοδοξία επειδή "εκεί προφητεύεται πολλάκις η έλευση του Χριστού", ..εμείς δεν έχουμε πειστεί γι αυτό εφόσον ξέρουμε ότι έχουν γίνει πολλές παραποιήσεις σε πολλές γραφές. Το θέμα δεν είναι επί των παρόντων καιρών -για άλλα καίγεται η γούνα μας, μάς πάει για γενοκτονία η καμπάλ- και θα διευθετηθεί σε περιόδους που θα έχουμε σωθεί και απελευθερωθεί· μάλιστα θεωρούμε την Ορθοδοξία ως ξεχωριστή θρησκεία πλέον, διαφοροποιημένη από τον δυτικό Χριστιαν-ισμό, σε σημείο μάλιστα που δεν θα μάς αφορά αυτός ο "-ισμός" και θα μιλάμε μόνο για "Χριστιανοσύνη" πλέον.
Κι απ' την άλλη, έχετε μια εσκεμμένη μανία να ταυτίζετε την πίστη μας στον Χριστό και στην διδασκαλία του.. με τους μεγαλοπαπάδες, τον ανώτατο κλήρο, το Ιερατείο. Να το προσέξετε αυτό..
2. Ο Χριστός ναι, είναι πιθανό, λένε πολλοί, να μίλησε για μετεμψύχωση και να το αφαίρεσαν. Ο προορισμός μας όμως, προς αναβάθμισή μας, είναι "μέσω του ενός σεπτού βίου" και αρετών (πες και σωκρατικών) να επιδιώκουμε τη μετάβασή μας σε ανώτερα πεδία, πες τα Ηλύσια πες τα Παράδεισο. Αντιθέτως τί... Να επαναπαυόμαστε στην θιβετιανή σαμσάρα, να σκοτώνουμε και μερικούς ανθρώπους γιατί "έλα μωρέ, έτσι κι αλλιώς θα ξανάρθω, έχω κι άλλες ευκαιρίες να ζήσω ως καλός, για να κερδίσω το τελικό ταξίδι";
Οπότε, χλωμό το βρίσκω να ακριβολόγησε ο Χριστός περί μετεμψύχωσης. Αν κάνω λάθος ας μού φέρει κάποιος αποδείξεις περί του αντιθέτου.
Μού αρέσει που έγραψες "δεν έχω καμια όρεξη να έρθω σε αντιπαράθεση", αλλά μια αντίχριστη δωδεκαθεϊστική μόλυνση μάς την σέρβιρες.
Έχουμε μαλώσει οι δυο μας, πριν από ένα χρόνο περίπου, εδώ στα σχόλια του Διόδοτου, και βλέπω ότι σχολιάζεις στο ΕργΔημΕργ -πολλά μάλιστα από τα σχόλιά σου εκεί τα βρίσκω ενδιαφέροντα- δεν παύω όμως να σε θεωρώ ύποπτο· ύποπτο του κάτι αδιευκρίνιστου, όμως πιστεύω υπαρκτού.
Καλά νά 'σαι,
να μην με ξανα-εκνευρίσεις...
“Μ’ ένα λόγο, ο μέγας και ο βαθύς εβραίικος πολιτισμός –δεν
Διαγραφήειρωνεύομαι, κυριολεκτώ- μέσα από τη χριστιανική του μετάλλαξη, κι αυτή
πια δεν είναι ούτε μεγάλη ούτε βαθιά, πέρασε ως το μυελό των οστών και
στη διπλή σπείρα του DNA όλων των νεοελλήνων.
Ένα μόνον δεν γνωρίζουν. Ότι ο σπουδαίος αυτός πολιτισμός
είναι εντελώς αντίθετος με τον πολιτισμό της κλασικής Ελλάδας. Το αρνί
και ο λύκος. Ο πάμφωτος ναός της Αφαίας στην Αίγινα, και το μονύδριο της αγίας Ελεούσας στο νησί της λίμνης των Ιωαννίνων, με την αγράμματη
καλόγρια που κυνηγά τις έγκυες και τις λεχώνες, γιατί `ναι μαγαρισμένες, λεέι.
Αλλά δεν είναι εδώ ο καιρός και ο τόπος για τέτιες εξηγήσεις. Το θηρίο το καταπάλαιψα σε άλλες εκστρατείες. Ήμουν και εγώ στον πόλεμο τοξότης που ξαστόχησε, λέει ο ποιητής.
Τέτοια λογής αποτέλεσμα θα μας δώσει η στατιστική έρευνα στον πληθυσμό της χώρας αναφορικά με την απόδραση του Ελληνικού, και την
επίδραση του Εβραίικου. Στην επιφάνεια και στον τύπο και στο όνομα
είμαστε έλληνες. Στο βυθό όμως και στην ουσία και στην ύλη είμαστε
εβραίοι.
Και μην μας παραπλανά το απλοϊκό δικηγοριλίκι, που
κανοναρχούν ιεροκήρυκες και ιερολόγοι, ότι τάχατες άλλο εβραίοι κι άλλο
χριστιανοί. Άλλο ορθόδοξοι κι άλλο ρωμαιοκαθολικοί. Ο ισχυρισμός αυτός
είναι δόλιο σόφισμα, και αφέλεια ξεχειλωμένη.
Όσοι λένε τούτη την παλαβομάρα, είναι σα να λένε: Άλλο εταίρα κι άλλο πουτάνα. Μα σε σεμνεία δουλεύουνε και οι δύο. Άλλο δρομέας κι
άλλο δισκοβόλος. Μα αθλητές είναι και οι δύο. Άλλο λέμφωμα, άλλο
λευχαιμία, κι άλλο νεοπλασία του λάρυγγα. Μα καρκίνοι είναι όλοι τους.
Και κακά σπυριά, που σκοτώσανε Καβάφη και Φρόυντ.
Οι νεοέλληνες εκρατήσαμε το σχήμα από τους έλληνες . Η μάζα
όμως, το m που λένε οι φυσικοί, είναι καθαρά εβραίικη. Και ο χώρος, το
spatium ή s που λένε οι φυσικοί, μέσα στον οποίο συντελέστηκε η
αφελλήνιση των ελλήνων είναι τό χριστιανικό βυζάντιο. Και ο χρόνος ο
tempus ή το t που λένε οι φυσικοί, που στη διάρκειά του συντελέστηκε ο
εξεβραϊσμός των ελλήνων είναι από τον καιρό του Θεοδόσιου μέχρι σήμερα.
Αλλά πέστε να πάψουν επάνω οι φωνές των γυναικών. Και σταματήστε τα
δάκρυα για τον Ορέστη. Γιατί κάπου βαθιά στον καθένα μας υπάρχουν
κρυμμένοι οι έλληνες. Και περιμένουν....
Ενα αποσπασμα απο την Γκεμμα του Λιαντινη
Συνέχισες με παρόμοιο σχόλιο, αμέσως μετά το πρώτο σου, τώρα το είδα, αλλά.. λυπάμαι.. το έφαγε το πηγάδι. Τί να κάνουμε.. δεν είμαστε δημοκρατικό μπλογκ εδώ όπως το Εργδημεργ· είμαστε "φανατικοί δογματικοί" όπως έγραψες. Γρήγορη, εύκολη ταμπέλα, που αψηφάει τους στόχους μας να ενώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους Έλληνες γίνεται, ανεξαιρέτως θρησκευτικών πεποιθήσεων, που δεν είναι όμως κατασκευασμένες από στοές με στόχο τη διχόνοια. Ταμπέλα παραπλανητική, ενώ στην πραγματικότητα, εδώ τουλάχιστον στον Διόδοτο..απλά "κοσκινίζουμε" αυστηρά, με εθνοαπελευθερωτικό στόχο, σε όλα τα θέματα, ΚΑΙ τα θρησκευτικά.
ΔιαγραφήΤο μαύρο ιερατείο του ιουδαιοχριστιανισμού που υπονομεύει τη Χριστιανοσύνη, καθώς και το δωδεκαθεϊστικό ιερατείο, είναι κατασκευασμένα στο ίδιο ανθελληνικό κι αντίχριστο εργαστήριο.
Χαχα....σαφώς και σκοπός μου δεν είναι να εκνευρίσω κανέναν....πήρα το θάρρος να σχολιάσω εδώ μέσα αφότου είδα ότι σου άρεσαν κάποια σχολια μου στου Εργδημεργ....
ΔιαγραφήΤο γεγονός ότι υπάρχουν κατευθυνόμενοι αρχαιολάτρες από διαφορα κέντρα δεν μπορεί να αποκλείσει το γεγονός ότι υπάρχουν και αγνoι Έλληνες εθνικοί που θέλουν μέσα στα πλαίσια τις υποτιθέμενης "ανεξιθρησκίας" να ασκούν τις λατρευτικές τους συνήθειες κατά πως θέλουν.....
Δεν θα μακρηγορήσω,το διαιρει και βασίλευε προχώρησε τώρα και σε μπολιασμένους και μη....σκοπός μου δεν ήταν η διαίρεση μα η αλήθεια......
Η μαρμάγκα έχει γίνει καλή μου φίλη τον τελευταίο καιρό,από τότε που δηλώνω αδογμάτιστος και ανένταχτος.....και πίστεψε με,την προτιμώ σαφέστατα από το να παρίστανα τον αδιάφορο η τον κόλακα....
Να εισαι καλά και να προσεχεις την υγεία σου...(μην εκνευρίζεσαι)
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
χαχαχα οk, θα προσέχω.
ΔιαγραφήΚαλή Κυριακή!
-Το κείμενο απ' το Γκέμμα του Λιαντίνη, εσύ το έβαλες;-
Όχι το κείμενο δεν το έβαλα εγώ!
ΔιαγραφήΚαλή βροχερή Κυριακή.....
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ - Βρέχει στη φτωχογειτονιά (Συνοικία 'Το Όνειρο', 1961)
https://www.youtube.com/watch?v=djiHjagQKUU
Βρέχει φωτιά στη στράτα μου - Στράτος Διονυσίου (Νίκος Κούρκουλος) {Τραγούδια Κινηματογράφου}
https://www.youtube.com/watch?v=XcrlQXKwwWM
Riders on the Storm - The Doors HD
https://www.youtube.com/watch?v=k9o78-f2mIM
Κοιτάξτε τι ανακάλυψα τώρα...........
It is popularly believed that "Riders on the Storm" is the song that longtime Doors producer Paul A. Rothchild..............
https://en.wikipedia.org/wiki/Riders_on_the_Storm
[Chorus]
Riders on the storm
Riders on the storm
Into this house we're born
Into this world we're thrown
Εγώ πάντως αλλα ακροάζομαι.....
[Chorus]
Riders on the storm
Riders on the storm
In judas house we're born
In judas world we're thrown..............................
Uriah Heep - Rain (1972)
https://www.youtube.com/watch?v=VrbgbL-iIOY
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
👍 👍 👍
ΔιαγραφήΝομίζω πως πρέπει να φτιάξουμε μια διασκευή, σύμφωνα με το It's raining men.
ΔιαγραφήΤί λες για το It's raining chairs..
🤣🤣🤣
Διαβάζω με μεγάλη μου θλίψη και απογοήτευση, όλα τα σχόλια που μιλούν για...εγκλήματα του Χριστιανισμού, για ...ανθέλληνες(!) αυτοκράτορες του Ανατολικού Ρωμαϊκού Κράτους, για εγκληματίες, για δολοφόνους, για...για...για... Κάποιος ΗΛΙΑΣ+++ μάλιστα, επικαλείται μια κατάπτυστη ανάρτηση σχετικά με τον Μέγα Κων/νο, τον Ιουστινιανό, ο οποίος μάλιστα φέρεται να είπε σε μερικούς "εθνικούς" ότι "Να είστε ευχαριστημένοι που ζείτε ακόμη"! Και όλα αυτά αναφέροντας ως πηγές σημαντικούς χρονικογράφους, όπως π.χ. ο Μανασσής και την "Σύνοψις Χρονική" ή όπως αυτή επανεκδόθη ως "Σύνοψις Ιστοριών" σχετικά με τον Μ. Κων/νο, ο οποίος λέει συμβουλεύτηκε από τον Ευσέβιο (χριστιανός ιστορικός και λόγιος) να κάνει λουτρό σε...αίμα βρεφών, επειδή λένε, είχε αρρωστήσει βαριά από...λέπρα και ότι στο τέλος λύγισε από τα κλάμματα των βρεφών και δεν τα...έσφαξε! Και μάλιστα αναφέρει και τη...σελίδα από το έργο του Μανασσή, (σελ.44, τόμος 7ος). Επειδή τυγχάνει να έχω στη βιβλιοθήκη μου το έργο του Μανασσή (το οποίο φυσικά και ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ τέτοιο περιστατικό, αντιθέτως μάλιστα, αγνοεί ακόμη και τα λάθη του Κων/νου σχετικώς με τον γιό του Κώνστα ο οποίος εκτελέστηκε άδικα από τις ραδιουργίες της δεύτερης συζύγου του πατέρα του Φαύστας) , να πω ότι γράφτηκε κατά παράκληση της Αυτοκράτειρας Ειρήνης, συζύγου του Ανδρόνικου Κομνηνού ως ένα ποίημα έμμετρο (στο μέτρο των Ομηρικών Επών) για να μοιραστεί στους εφήβους βυζαντινόπαιδες για να μάθουν την ιστορία του κράτους της Ρωμανίας. Παρουσιάζει κι άλλες πηγές, όπως του Ζώσιμου για πάραδειγμα, τον οποίο μέμφονται οι πάντες ως μονόπλευρο (υπήρξε φανατικός διώκτης των χριστιανών και φυσικά μέγας επικριτής της απόφασης του Κων/νου περί της ανεξιθρησκείας), υπερβολικό και αναξιόπιστο, όσον αφορά τουλάχιστον την περίπτωση του Κωνσταντίνου! Ακόμη και η νεοταξική Wikipedia τον...κράζει! Και να φανταστεί κανείς, ότι τον υποκίνησε ο ίδιος ο Πατριάρχης (Μέγας) Φώτιος, ένας από τους σημαντικότερους ποιμένες του πρώιμου Χριστιανισμού, να γράψει την Ιστορία της Ρώμης, από τη σκοπιά των..."Εθνικών", μιας και ήξερε ότι ο Ζώσιμος ήταν παγανιστής! Και μιλάμε για μια εποχή (τέλη 5ου-αρχές 6ου αιώνα μ.Χ.) όπου ο παγανισμός (Δωδεκάθεο Ελληνικό και Ρωμαϊκό) ήταν σχεδόν νεκρός και όπως ισχυρίζονται οι διαστρεβλωτές της Ιστορίας, και...ποινικό αδίκημα! Μ' άλλα λόγια, οι τύποι αυτοί που γράφουν αυτά τα λιβελλογραφήματα, δεν είναι μόνο ανιστόρητοι, είναι κυριολεκτικά άρρωστοι. Διότι για να φτάσει κανείς στο σημείο να παραχαράσσει ακόμη και τις πηγές για να στηρίξει το αφήγημα του, τι άλλο θα μπορούσε να είναι εκτός από άρρωστος πνευματικά;
ΔιαγραφήSergios, συνεχίζω:
ΔιαγραφήΑν είχε προσβληθεί από λέπρα(!) ο Κων/νος ή αν - χειρότερα ακόμη - είχε πράγματι ο Ευσέβιος συμβουλέψει κάτι τέτοιο στον αυτοκράτορα, θα το είχε μάθει σύμπασα η αυτοκρατορία, σύν το γεγονός ότι η Σύγκλητος θα είχε αποφασίσει να εκκενώσει το Παλάτι στη Κων/πολη (είχε το δικαίωμα ακόμα και να επεμβαίνει σε ζητήματα που αφορούσαν τη δημόσια υγεία) και το κυριότερο, σίγουρα θα το ανέφερε οπωσδήποτε ο Ευνάπιος (Νεοπλατωνικός φιλόσοφος και στοχαστής του 4ου μΧ. αιώνα, δηλωμένος εχθρός κι αυτός του Κων/νου) στα έργα του, είτε στα "Ιστορικά Υπομνήματα", είτε στα "Καθολικά της Ιστορίας".
Απλά και μόνο, αυτά τα εμετικά κείμενα, δεν έχουν απλά σκοπό να διαιωνίσουν ένα ψέμμα ή μια απάτη. Έχουν σκοπό να ΔΙΧΑΣΟΥΝ, να διαστρεβλώσουν, να φανατίσουν πατώντας πάνω στην πατριδοφροσύνη και την υπερηφάνεια του Έλληνα και να τον κάνουν να στραφεί ακόμη και στο μίσος ενάντια στον αδελφό του, τον φίλο του ή όποιον άλλον δεν συμμερίζεται τις απόψεις αυτές.
Και συνιστώ στον κύριο ΗΛΙΑΣ+++ να πάρει εκείνος τα ηρεμιστικά χάπια κατ' αρχήν και κατά δεύτερον, αν θέλει πράγματι να μάθει την αλήθεια και όχι την "αλήθεια" που του σερβίρουν κάποιοι, να διαβάσει και να μελεήτησει διεξοδικώς. Και να ζητήσει τη βοήθεια μου όσον αφορά τη μέλετη, θα τον κατατοπίσω εγώ, ανάλογα με το επίπεδο σπουδών που έχει για να τον κατευθύνω σε πηγές που μπορεί να διαβάσει και να μην κουραστεί.
Αυτά τα λίγα ή πολλά.
Ένας αγαπημένος καθηγητής μου και μέντοράς μου (ο συγχωρεμένος ο Νεοκλής ο Σαρρής) μου είχε πεί, την μέρα που ορκιζόμουνα παίρνοντας το πτύχιο μου με το γνωστό του "πομπώδες" ύφος: "Να προσέχεις την Ιστορία αγόρι μου, είναι μεγάλη Π...τάνα. Έτσι και την παραχαράξεις ή την αλλοιώσεις καθ' οιονδήποτε τρόπο για να στηρίξεις την όποια μελλοντική σου εργασία, αυτή θα σε εκδικηθεί και θα σε ισοπεδώσει"!
Πόσο δίκιο είχε!
Παίδες επειδή ο αυτοκράτορας κωνσταντίνος έναμε επίσημη θρησκεία της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας τον χριστιανισμό του αποδόθηκε το προσωνύμιο Μέγας και μετά τον ονόμασαν και άγιο.....
ΔιαγραφήΔυστυχώς δεν ας αναφέρουν ποσα εκατομμύρια άνθρωποι πέθαναν στους πολέμους του κωνσταντίνου,πόσοι σκλαβωθήκαν,πόσοι βασανίστηκαν και τέλος μέχρι και τον ίδιο του τον γιο δολοφόνησε......
Να τον χαίρεστε τον μεγάλο σας άγιο....για εμενα προσωπικά ήταν απλός άλλος ένας αιμοσταγής αυτοκράτορας.....
Κώστα επειδή το προηγούμενο σχόλιο πήγε στο πηγάδι....θα δώσω το σύνδεσμο στου Εργδημεργ, οποιος θέλει να διαβάσει εκεί το σχόλιο μου περί ιουστινιανού,κλείσιμο φιλοσοφικών σχολών,μα και τι συνέβη ελάχιστα χρονια μετά από αυτήν του την πράξη......
Σκοπός μου είναι ο αντίλογος....μην κολλας με το λίγο ειρωνικό κλείσιμο στο σχόλιο μου....κι εγώ άνθρωπος είμαι...
Όνειρο μιάς τετραγωνικής υπογραφής
https://ergdhmerg.wordpress.com/2022/04/04/%cf%8c%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%bf-%ce%bc%ce%b9%ce%ac%cf%82-%cf%84%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%cf%85%cf%80%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ae%cf%82/
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΤΕΡΑΤΩΔΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΑ ΧΑΠΙΑ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΡΥΨΑΝ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΑΦΤΑΣΤΟ ΚΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΟΥ.
https://archaiamystiria.com/%CF%83%CE%BA%CF%85%CE%B8%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CF%89%CE%BD/
Τελείως ανώνυμο μπλογκ, τελείως ανώνυμο άρθρο. και είναι στο στυλ του μασώνου δωδεκαθεϊστή Ρασσιά. Έχει και πολλά ψεύδη· δυο παραδείγματα: Ο Πατροκοσμάς δεν είπε ποτέ τη φράση "Ή Έλληνας θά 'σαι ή χριστιανός". αυτό το είπε ο αντιπαθητικός Γεννάδιος Σχολάριος, και κάπως διαφορετικά: "Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην".
ΔιαγραφήΟ Πατροκοσμάς μάλωνε άγρια με τα μοναστήρια του Αγίου Όρους επειδή τα χρήματα που ήθελαν να τα δώσουν για να χτιστούν προεκτάσεις των μοναστηριών, δεν τα έδιναν για να χτιστούν σχολεία για τα Ελληνόπουλα.
Το θέμα της Υπατίας έχει θεωρηθεί λήξαν εδώ και 2 χρόνια, από περγαμηνές που βρέθηκαν πρόσφατα και απέδειξαν ότι δεν την δολοφόνησε ο Κύριλλος Αλεξανδρείας, αλλά τοπικοί άρχοντες, αρχαιόθρησκοι μάλιστα, για πολιτικούς λόγους.
Και το θέμα της Σκυθόπολης παραμένει αδιευκρίνηστο στην πραγματικότητα. Άλλες πηγές λένε για 200.000 νεκρούς Έλληνες, και άλλες για 4 εκατομμύρια!
Για το θέμα του Θεοδόσιου, νομίζω ότι ξεκαθάρισε τα πράγματα ο Σέργιος, στο ενσωματωμένο στην ανάρτηση σχόλιό του 'sergioschrys 03/11/2022 , 17:33'
ΔιαγραφήSergios
ΔιαγραφήΔεν ξέρω τι έχεις διαβάσει για τον Σχολάριο αγαπητέ Διόδοτε, αλλά δεν έχεις δίκιο να τον αντιπαθείς. Πρώτα - πρώτα ο Σχολάριος ήταν Έλληνας ως το μεδούλι! Και το έχει αποδείξει περιτράνως, μέσα από τις διαπραγματεύσεις που είχε κάνει με τον Μωάμεθ τον Β' για τους χριστιανούς υπηκόους και τα προνόμια που τους έδωσε.
Δεν είπε τη φράση αυτή επειδή αρνούνταν την καταγωγή του. Η λέξη "Ελλην" ακόμη και τότε, ήταν δηλωτικό της ειδωλολατρίας και δεν ξεστομιζόταν εύκολα από χείλη ιερέα. Οι Έλληνες της εποχής εκείνης, χρησιμοποιούσαν την ονομασία "Γραικός" ή "Ρωμαίος" για την καταγωγή τους, ακριβώς για να διαχωρίζουν τις έννοιες "Ειδωλολάτρης" και "Χριστιανός". Η έννοια της ονομασίας "Ρωμαίος" υποδήλωνε επίσης και τον Γραικό Χριστιανό και ήταν διαχωριστικό από την ονομασία του "Λατίνου", που υποδήλωνε τον Δυτικό αιρετικό παπικό.
Επίσης, κάτι ακόμη. Εκείνη την ταραγμένη εποχή, επικρατούσε στη μόδα και ο...νεοελληνισμός του Γεωργίου Γεμιστού ή Πλήθωνα, ο οποίος είχε ξεκινήσει να αμφισβητεί ευθέως όχι απλά τον Χριστιανισμό, αλλά και την ίδια την ηγεσία της Κων/πολης και τον τίτλο του Ρωμαίου Πολίτη μέσα από τα πύρινα γραπτά του. Ο Σχολάριος που ήταν και μαθητής του Πλήθωνα, τον πολέμησε με κάθε μέσο για τις αιρετικές του θέσει, όπως και πολέμησε με την ίδια ορμή κάθε είδους σκέψη για Ένωση με τον παπικό θρόνο. Αυτός και ο Μάρκος ο Ευγενικός, ειδικά ο τελευταίος ο οποίος και παρίστατο στην κατάπτυστη Σύνοδο της Φερράρας το 1439, όπου παραλίγο να γίνει η Ένωση της Ορθοδοξίας (του ορθού Χριστιανισμού δηλαδή) με ελεεινούς όρους.
Ο Σχολάριος, συγκαταλέγεται στους μεγάλους ηγέτες της Ορθόδοξης Χριστιανοσύνης. Ειδικά το διπλωματικό του ταμπεραμέντο, βοήθησε κατά πολύ το Γένος τότε. Ο Μωάμεθ, επίσης διορατικός και πανέξυπνος (Έλληνας ισλαμοποιημένος γαρ και φανατικός θαυμαστής και αναγνώστης του έργου του Αρριανού "Αλεξάνδρου Ανάβασις", όσο κι αν αυτό ακούγεται κάπως) ήξερε ότι ο Σχολάριος ήταν ανθενωτικός και γι' αυτό συναίνεσε στην εκλογή του ως νέος Πατριάρχης, επειδή ακριβώς φοβόταν νέα Σταυροφορία των Λατίνων της Αγίας Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας εναντίον του, της οποίας ηγείτο πνευματικά το Βατικανό. Οπότε, μην τον...αντιπαθείς και πολύ. Μελέτησε τα έργα του, τις επιστολές του προς τον Κων/νο ΙΑ' Παλαιολόγο σχετικά με την νέα σκέψη του για Ένωση (πάλι), την περίφημη "Σύντομη Απολογία" του όταν και ξεδίπλωνε την ίδια την Ορθοδοξία στον Μωάμεθ και μετά θα καταλάβεις τι εννοώ.
Ευχαριστώ φίλε Σέργιε!
ΔιαγραφήΈχεις δίκιο ότι το Γραικός και Ρωμιός χρησιμοποιούνταν περισσότερο τότε από τους Έλληνες. Τον όρο "Έλληνες" όμως (όπως και "Εθνικός"), ΔΥΣΤΥΧΩΣ.. τον χρησιμοποιούσαν περισσότερο οι ΜΗ Έλληνες δωδεκαθεϊστές, οι οποίοι ήταν στην πλειοψηφία τους αλλογενείς, απόγονοι των Γεφυραίων της αρχαιότητας, δηλ. εβραίων. ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ πίσω από κάθε μας διχόνοια. Στην Κωνσταντινούπολη, οι περισσότεροι αυτοκράτορες τούς είχαν πάρει χαμπάρι, από τις δραστηριότητές τους με το χρυσό και διάφορα τραπεζικά τερτίπια, γι αυτό και τούς είχαν στερήσει πολιτικά δικαιώματα. Δυτικότερα όμως, κυρίως Αττική και Μακεδονία, αυτά τα φίδια εμπλέκονταν ανάμεσα στους Ρωμιούς (τους πραγματικούς Έλληνες) και το έπαιζαν κι αυτοί "Έλληνες". Αυτοί παρέσερναν τους Ρωμιούς-Έλληνες σε αντιδράσεις, και μετά κρύβονταν με επιτήδειο τρόπο και το λεπίδι των αυτοκρατόρων έπαιρνε σβάρνα τους Ρωμιούς.
ΑΥΤΗ είναι η αλήθεια, τα έχω γράψει και παλαιότερα, αλλά δυστυχώς δεν τα θυμούνται ούτε κάποιοι καλοί φίλοι όπως ο ΗΛΙΑΣ, ο οποίος δεν έχει καμία απολύτως σχέση με μασκαράδες όπως αυτοί οι στοΐτες ψευτοέλληνες δωδεκαθέου που κάνουν εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους. Ο φίλος Ηλίας είναι απλά μια αγνή ψυχή που αγαπάει την πατρώα θρησκεία, που την έφαγε, από το 600 π.Χ. κιόλας στην Αττική, το μαύρο ύπουλο φίδι του οβριο-γεφυραϊσμού (που προώθησε το δωδεκάθεο), το οποίο καθάρισε με συνοπτικές διαδικασίες ακόμα και τον Σωκράτη που τούς ξεσκέπαζε. Η πραγματική πατρώα θρησκεία, στη βάση της ήταν μονοθεϊστική. Δεν είχε 12, αλλά εκατοντάδες περιφερειακές θεότητες, στις οποίες αποδίδονταν τιμές, όπως στην σημερινή Ελλάδα έχουμε τους Αγίους. Κατάλαβες λοιπόν τί ακριβώς μαγείρευαν από τότε, μόνο που κάποιοι σαν το Σωκράτη το είχαν δει όλο το έργο, ίσως και μέχρι πού θα φτάναμε και σήμερα, με την επιτηδειότητα τους να σπέρνουν διαχρονικά τη διχόνοια ανάμεσά μας.
Ξέρω καλά τί λέω! Υπάρχουν αποδείξεις για όλα αυτά. Οι νεο-δωδεκαθεϊστές των στοών, προδόθηκαν μόνοι τους το 1991, όταν χρηματοδότησαν και την ταινία "Δύο Ήλιοι στον Ουρανό" ενός σκηνοθέτη ονόματι Σταμπουλόπουλος. Ενώ πήγαν για μαλλί, με αυτή την ταινία προδίδουν κάποια στοιχεία απ' τα οποία εύκολα καταλαβαίνεις τα αντίστροφα. Και ο Κωνσταντίνος Καβάφης τούς είχε άχτι· ήξερε πώς λειτουργούν.. : https://mikropragmata.lifo.gr/guest_posts/to-teleftaio-poiima-pou-egrapse-o-kavafis-prin-pethanei/
Καλή εβδομάδα φίλε Σέργιε!!!
Χαχαχα λάθος...άνθρωπο "συμβουλεύεις", τους ξέρω όλους αυτούς απ' τη καλή και την ανάποδη. Τόσα χρόνια που προσπαθώ να αποκαταστήσω την Ιστορία, έμαθα πολλά στη πορεία αυτή. Ξέρεις κάτι; Εγώ αν ήμουν στη θέση τους και δεν με είχε επιρρεάσει ο άκρατος φανατισμός τους, πολύ απλά θα ανέτρεχα στον `Ηρόδοτο, ο οποίος στις "Ιστορίες" του, μας αναλύει τόσο την προέλευση των Ελλήνων (δικαιώνοντας κατά κάποιον τρόπο τον Όμηρο), όσο και την προέλευση των ...θεών, μηδενίζοντας έτσι και τον ...μεγάλο του ανταγωνιστή, τον Ησίοδο. Αλλά ο Ηρόδοτος γι' αυτούς, είναι...αναξιόπιστος 😜, διότι πάντα θα υπάρχει κάποια "αλεπού" που κάνει κρεμαστάρια ότι δε τη συμφέρει!
ΔιαγραφήΌσον αφορά δε τον...μονοθεϊσμό που αναφέρεις, δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά...περίπου έτσι και όχι παντού στον ελλαδικό χώρο. Το θέμα αυτό έχει πολλές πτυχές και συνιστώσες. Μην ξεχνάς πως τα ιερατεία τότε ήταν εξαιρετικά αυστηρά και μάλιστα ο εξαιρετισμός τους έφτανε μέχρι την θανατική καταδίκη (περίπτωση Σωκράτη, δίωξη και εξορία Αριστοτέλη και πάει λέγοντας). Στη Σπάρτη επίσης, υπήρχε άλλου είδους ιερατείο, το οποίο είχε διαφορετικές απόψεις και έπραττε...διαφορετικά. Οι Αθηναίοι με τους Σπαρτιάτες, είχαν διαφορές ακόμη και σε θρησκευτικά ζητήματα. Οι γιορτές π.χ. των Παναθηναίων ή των Ελευσινίων Μυστηρίων εθεωρούντο αιρετικές για τους Σπαρτιάτες (Παυσανίας, "Περιηγήσεις", Πλούταρχος "Βίοι Παράλληλοι", βιβλίο "Λυκούργος").Αντί να μελετήσουμε την Ιστορία μας ενδελεχώς,καθόμαστε και εμπίπτουμε σε ατέρμονες αντιπαραθέσεις χωρίς τέλος, απλά πάντα στο δόγμα του διχασμού ("παναθηναϊκός - ολυμπιακός", "δεξιά-αριστερά", χριστιανός-εθνικός και παέι λέγοντας).
Την πιο θερμή μου καλημέρα σου εύχομαι και περιττό να σου πω το πόσο συγκίνηθηκα από τα θερμά σου λόγια και την τιμή που μου έκανες να προλογήσεις το κείμενο μου και να το τοποθετήσεις σε περίοπτη θέση. Θα προσπαθήσω τα μέγιστα στο να φανώ αντάξιος της τιμής, έχεις τον προσωπικό μου λόγο.
Πολλές φορές, οι ΠΡΑΞΕΙΣ και οι ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ δεν συνάδουν με το ΛΟΓΟ. "Words are very unnecessary, They can only do harm" λένε οι Depeche Mode στο υπέροχο τραγούδι τους Enjoy the silence. Το λέω αυτό, γιατί παρόλες τις προσπάθειες τις δικές σου και τις δικές μου και των καλύτερων φίλων μας, να ενώσουμε τους Έλληνες, τα άρθρα, τα σχόλια, δηλ. ο γραπτός (όπως και ο προφορικός) λόγος, είναι ανεπαρκείς για τον στόχο αυτό. Ενώ παλεύω προς αυτή την κατεύθυνση, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να αναζωπυρώσω κι εγώ τον διχασμό. Το πιο σημαντικό όπλο όμως για να αποφευχθεί αυτή η παγίδα, υπάρχει ακόμα. Και είναι ο πολιτισμός που διαθέτει πάνω του ο κάθε άνθρωπος.
ΔιαγραφήΚαλημέρα μας φίλε Σέργιε!!!
Να είσαι πάντα καλά να μάς ταρακουνάς με τα άρθρα σου!
ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΕΜΙΣΤΟ ΠΛΗΘΩΝΑ, ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΟΜΑΤΟΛΟΥΤΡΟ.
ΔιαγραφήΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ, Σ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ, ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΘΩΝΑ ΓΕΜΙΣΤΟ ΚΑΙ ΛΕΩ ΛΙΓΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΑΚΩΝΙΖΕΙΝ ΕΣΤΙ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ.
ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΝΕΥ ΑΝΟΗΣΙΑΣ, Ο ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΘΑ ΛΕΓΕ ΑΝΕΥ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ,
Ο ΠΡΩΗΝ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΝΟΣ ΓΕΜΙΣΤΟΥ, Ο ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΣΧΟΛΑΡΙΟΣ, ΑΝΕΛΑΒΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΣ ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΠΥΡΠΟΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙ ΝΟΜΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΝΟΣ.
ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΓΑΣ ΔΙΩΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΝΟΣ ΔΙΟΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΝΑ ΑΝΑΒΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΛΗΘΕΙΣΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ.
Ο ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ ΣΧΟΛΑΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΕΙ ΤΟ ΕΚΔΙΔΟΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΡΙ ΝΟΜΩΝ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΤΥΧΟΝ ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΑΠΡΑ ΦΛΥΑΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ, ΚΥΛΙΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟΝ ΨΕΥΔΟΣ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΟΣΟΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΘΕΩΡΙΑ, ΠΕΡΙ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΒΙΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΖΩΡΟΑΣΤΡΟΥ, ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΟΙΚΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ, ΣΥΝΑΓΟΥΝ ΟΜΙΧΛΗ.
Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΝΟΣ ΠΕΡΙ ΝΟΜΩΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ.
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΝΟΣ, ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΑΡΙΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΗΔΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ.
Ο ΔΕ ΣΧΟΛΑΡΙΟΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΑΝΕΓΝΩΣΕ ΔΕΝ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ.
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΤΟ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ.
ΕΞΟΡΚΙΖΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥ.
Ο ΔΕ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ, ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΝΟΣ, ΓΡΑΦΕΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΟΤΙ ΣΟΦΟΤΕΡΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΔΕΝ ΕΓΕΝΝΗΣΕΝ Η ΕΛΛΑΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙ, ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΕΓΚΑΤΩΚΗΣΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΗΘΩΝΑ.
ΕΞΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΚΟΣΜΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΑΡΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ.
ΕΓΡΑΨΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο ΠΛΗΘΩΝ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΙΗΣΗ, ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ.
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΑΡΧΙΣΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΛΛΗΝ, ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ,
ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ Η ΜΑΚΡΑΙΩΝΗ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Ο ΓΕΜΙΣΤΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΦΥΕΣΤΑΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΕΤΗΡΙΔΑΣ.
Η ΔΥΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΩΝΑ ΓΕΜΙΣΤΟ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ, Ο ΠΛΗΘΩΝΑΣ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΤΗΝ ΤΕΩΣ ΑΓΝΩΣΤΗ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ.
Ο ΠΛΗΘΩΝ ΓΕΜΙΣΤΟΣ Σ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΕΙΩΝΕΚΤΕΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ,
ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΚΜΑΣΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ, ΔΙΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ.
ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΕΘΝΩΝ.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΝΑΝΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΩΝ.
ΠΗΓΗ ΝΕΟΤΕΡΟΝ ΕΓΚΛΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΝ ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΛΙΟΥ.
Υ.Γ.
ΣΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε.
ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΑΣΩΝΙΑ.
Ηλία μου,
Διαγραφήαν και μού εξήγησε μερικά πράγματα ο Σέργιος περί πρακτόρων του Πάπα και περί ανθενωτικών και άλλα, όσα περισσότερα ιστορικά στοιχεία και να αναζητήσω μπας και συμπαθήσω τον Σχολάριο, αυτό είναι δύσκολο πια να γίνει, γιατί ούτως ή άλλως ήταν κι εμένα από μικρός είδωλό μου ο Πλήθων. Στο Μυστρά πηγαινοέρχονταν και αλληλομαχαιρώνονταν πισώπλατα όλοι αυτοί οι δήθεν ορθόδοξοι ιερείς με τα μαύρα ράσα, χωρισμένοι σε φιλοπαπικούς και ανθενωτικούς, αλλά η μεγαλύτερη ζημιά που έκαναν είναι που δούλευαν το "πόπολο" , τον απλό ελληνικό λαό, που κάθε άλλο παρά σωστή ελληνική παιδεία έπαιρνε από αυτούς, χώρια που προτιμούσαν ο λαός να τουρκέψει, παρά να φραγγέψει ή να μάθει Όμηρο αντί την Έξοδο των εβραίων. Απ' την άλλη, υπήρχαν και παπάδες αλλά και ψευτοελληνιστές διανοούμενοι που οδηγούσαν τον απλό αυτό λαό στο να φραγγέψει. Ύαινες κι απ' τις δυο μεριές και ο Πλήθων στη μέση, μαζί με τον απλό λαό που δίψαγε να μάθει από ποιούς προέρχεται. Χαρακτηριστικό τέτοιο παράδειγμα Ελλήνων χωρικών που είχαν φόβο για όλες αυτές τις ύαινες κι απ' τις δυο μεριές, και γι αυτό αγάπησαν τον Πλήθωνα όσο τους αγαπούσε κι αυτός, ..βλέπουμε στο μυθιστόρημα "Η Γυφτοπούλα" του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Ο Παπαδιαμάντης βαθύτατα θρησκευόμενος συγγραφέας, σχεδόν άγιος, με Χριστό μέσα του, παρόλα αυτά.. το μυθιστόρημά του αυτό.. είναι περισσότερο ένας ύμνος για το αρχαίο κάλλος. Απέδιδε μέσα στο μυθιστόρημα το ύψος που αναλογούσε στον Πλήθωνα, ξεκάθαρα έπαιρνε το μέρος του αναδεικνύοντας την τεράστια προσφορά του στον υπόδουλο Ελληνισμό.
Όλοι μεταξύ μας έχουμε τις διαφορές μας, καθώς και πράγματα παγιωμένα μέσα στο μυαλό ΚΑΙ στην ψυχή μας, που δεν μπορούν να αλλάξουν. Γι αυτό κι εγώ δεν μπήκα στη διαδικασία να αναφέρω αυτά, που μόλις σού είπα, στον αγαπητό κατά τα άλλα Σέργιο. Γι αυτό περιορίστηκα μόνο στα των Γεφυραίων. Και νομίζω πως φτάνει πια, δεν πρέπει να ασχολούμαστε άλλο με το αμφιλεγόμενο παρελθόν. Πονηροί ιστορικοί, διαστρεβλωτές, προπαγανδιστές διαφόρων σκοτεινών και ανθελληνικών κύκλων, υπήρξαν και στις δύο πλευρές. Και στην εκκλησιαστική γραμματεία και στην ελληνΟκεντρική. Εμείς τώρα..πρέπει να κοιτάξουμε πώς θα επιβιώσουμε, και όποιο πραγματικό φώς υπήρξε και στο παρελθόν, αυτό και νομοτελειακά θα λάμψει εκτυφλωτικά στο τέλος, στο μέλλον το οποίο και υπογράφω: ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!!!
Φραστικό λάθος· έπρεπε να πω: "..να μάθει για την Έξοδο των εβραίων, παρά Όμηρο"
ΔιαγραφήΑν και …αρκετά καθυστερημένα, αισθάνθηκα την ανάγκη να σου απαντήσω εδώ αγαπητέ μου αδελφέ και συναγωνιστή Κώστα-Ταύρε!
ΔιαγραφήΟ Πλήθων ή Γεμιστός, να με συγχωρείς γι’ αυτό, έκανε τα μεγαλύτερα λάθη από όλους. Πρώτον, προωθούσε έναν αδόκιμο εθνικισμό τη στιγμή που απαιτούνταν άμεσα ένωση όλων των χριστιανών που ανήκαν κάποτε στην ενωμένη Ρωμαϊκή ελληνική αυτοκρατορία, ανεξαρτήτου φυλής ή εθνικότητας προκειμένου να αντιμετωπιστεί η τουρκική λαίλαπα. Και αυτό επίσης το πιστοποιεί, ετεροχρονισμένα βέβαια, τρείς αιώνες αργότερα ο ίδιος ο Ρήγας Βελεστινλής με την περίφημη «Χάρτα» του.
Ο Πλήθων κήρυττε όχι με βάση την ενότητα, αλλά τον διχασμό σε ένα κράτος που ήταν ήδη διχασμένο. Αντί να ενώσει, δίχαζε κι αυτό η Ιστορία το έχει τοποθετήσει ψηλά.
Μέγας λόγιος, δεν αντιλέγω ποσώς, μέγας γνώστης των ελληνικών πραγμάτων και δεινός ρήτωρ. Αλλά η ζημιά που έκανε, είχε μεγαλύτερο κόστος από οτιδήποτε καλό πήγαζε η διδασκαλία του.
Οι βαριές εκφράσεις που χρησιμοποιούσε εναντίον των χριστιανών, του γύριζαν…πίσω, χώρια που …με τη συμπεριφορά του την εποχή εκείνη, δεν έπειθε κανέναν ή τουλάχιστον έπειθε λίγους. Αν δεν ήταν οι «λόγιοι» της Ευρώπης που τον ανακάλυψαν επίσης ετεροχρονισμένα με σκοπό να πλήξουν για νιοστή φορά το ένδοξο αυτό κράτος που βαστούσε 1100 χρόνια ζωής, ο Πλήθων θα είχε περάσει ίσως στην αφάνεια.
Επίσης, αν δεν υπήρχε ο Σχολάριος, το Γένος ίσως να αντιμετώπιζε και ζήτημα…ύπαρξης ακόμη. Η εκπληκτική διπλωματία του, η βαθιά του γνώση των πραγμάτων τότε καθώς και η διορατικότητα του, συνέβαλαν τα μέγιστα στο να καταχωρηθούν από τον ήδη μεγάλο νικητή Μωάμεθ τον Β’ τα λεγόμενα «προνόμια» των Χριστιανών, χωρίς καμμιά εθνοτική εξαίρεση. Η φόρα που είχαν πάρει οι Οθωμανοί τότε, ήταν ασταμάτητη και ο Πάπας έτριβε τα χέρια του από ικανοποίηση, ελπίζοντας ότι ο αιμοβορισμός τους θα τους εξωθούσε στο να εξαφανίσουν πλήρως όχι απλά την Ορθοδοξία, αλλά και κάθε ίχνος ελληνικό. Το αν σήμερα υπάρχουμε ακόμη ως Γένος και μάλιστα Ορθόδοξο, το χρωστάμε εν πολλοίς στον Σχολάριο. Οι φετφάδες που είχε εκδόσει τότε ο Μωάμεθ για τους χριστιανούς ελέω Σχολάριου, αν και δεν εφαρμοζόταν πάντα από τους διαδόχους του Μωάμεθ, έσωσαν σε βαθμό υπερθετικό το Γένος μας.
ΔιαγραφήΕπίσης, όσον αφορά τον Όμηρο που αναφέρεις, τα βυζαντινόπουλα σε πληροφορώ, ήξεραν πολλά περισσότερα από τα σημερινά Ελληνόπουλα τόσο για το έργο του, όσο και για την Παιδεία του. Σε κάθε σχολείο της βυζαντινής επικράτειας, η κύρια Παιδεία των παιδιών ξεκινούσε και τελείωνε στον Όμηρο. Κι αυτό, είναι μέγιστο έργο της ίδιας της Εκκλησίας. Σε πολλά σχολεία εκτός πρωτευούσης και μεγάλων πόλεων δίδασκαν καλόγεροι μορφωμένοι και μάλιστα αυστηρώς επιλεγμένοι με ελληνικό αμιγώς κριτήριο από το ίδιο το Πατριαρχείο της Κων/πολης. Το κράτος έδινε πολύ μεγάλη σημασία στην Παιδεία και η έννοια του…βούρδουλα ή της…βίτσας που λέγαμε παλιά, πήγαζε ακριβώς από αυτήν την πηγή. Οι δάσκαλοι είχαν το ελεύθερο ακόμη και να τιμωρούν και μάλιστα βάναυσα πολλές φορές, τους…ατίθασους μαθητές, αν αυτοί δεν μάθαιναν σωστά τόσο τους ομηρικούς στίχους, όσο και την παιδαγωγική σημασία τους. Και φυσικά, το ίδιο ακριβώς γινόταν μέχρι και τα χρόνια του Πλήθωνα, τουλάχιστον σε ‘όσες επαρχίες της Ελλάδας δεν ‘ήταν κατειλλημένες από τους Φράγκους ή είχαν αποσχισθεί λόγω εθνικιστικών επαναστάσεων.
Δεν μάθανε λοιπόν οι Έλληνες την…ταυτότητα τους από τον Πλήθωνα. Την ΗΞΕΡΑΝ από πάντα. Ρωμαίοι πολίτες, Γραικοί στο γένος αυτοπροσδιορίζονταν. Απλά το πρόβλημα ΔΕΝ είναι ο Πλήθωνας, αλλά η ίδια η Ορθοδοξία ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ και αυτή ακριβώς ήθελε να χτυπήσει ο Πλήθωνας.
Δεν με αφορά κυριολεκτικά το αν αντιπαθείς ή συμπαθείς τον Σχολάριο. Η Ιστορία δεν στέκεται σε συμπάθειες ή αντιπάθειες. Στέκεται στα γεγονότα, στα τεκμήρια και στους χρονικογράφους της κάθε εποχής. Εγώ στέκομαι απέναντι στα γεγονότα, πράγμα που επιβάλλει η επιστήμη μου. Και αυτά καταγράφω και διδάσκω. Θα μπορούσα κι εγώ να πω τα μύρια καλά για τον Μιχαήλ Ψελλό επί παραδείγματι. Το 95% υποστηρίζει το μεγαλειώδες συγγραφικό του έργο και ΑΓΝΟΕΙ παντελώς τον εγωκεντρικό του χαρακτήρα και την αμετροεπή του συμπεριφορά. Το θανάσιμο μίσος του για τον αυτοκράτορα Ρωμανό Δ’ Διογένη που υπήρξε προσωπική επιλογή της συζύγου του θανόντος Κων/νου Θ’ αυγούστας Ευδοκίας είχε υπερβεί τα όρια ακόμη και του πατριωτισμού του, με αποτέλεσμα να συνδράμει στις ραδιουργίες του Ιωάννη Δούκα, αδελφού του θανόντος αυτοκράτορα και σφετεριστή του θρόνου, στο να υπονομευτεί η εκστρατεία του Διογένη εναντίον των Σελτζούκων με το εθνοκτόνο αποτελεσμα της μοιραίας ήττας στο Ματζικέρτ. Την Ιστορία, θα πρέπει να την…ξαναδιδαχθεί το Γένος και θαρρώ πως η μίζερη ύπαρξη μου, πρέπει να συμβάλλει άμεσα ως προς αυτό.
Καλημέρα!
Εφόσον το είπε ο Φουράκης και μάλιστα αναρτήθηκε στην τούμπα (τύμβο) του γιου -ΥουΤουμπ- οι αγγλοσαξονοκοινούμενοι μασόνοι επαναφέραν και αναβιώσαν τον πολυθεϊσμο στην Ελλάδα για να μειώσουν την ορθοδοξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/tAwQl7-TEVY
Διαγραφή👍 👍 👍
ΔιαγραφήΥπάρχει σχέδιο των σιωνιστών μέσω των αρχαιολατρών πολυθεϊστών να "προσβάλεται" η παλαιά διαθήκη, για να αρθεί η τιμωρία των Εβραίων όταν καταδίκασαν τον Χριστό στην αυλή του Πιλάτου.
ΔιαγραφήΌλα είναι τόσο καλά μελετημένα που δεν μπορείς να διακρίνεις.
Έχει μια λογική αυτό. Ότι ενώ τον προφήτευαν, όταν ήρθε.. τον σκότωσαν. Ενώ, αν αποκοπεί η σχέση της έλευσής Του με τις γραφές της Π.Διαθήκης, τότε.. αυτοί "δεν ήξεραν, δεν άκουσαν.. είχαν δικαίωμα να μην τον πιστέψουν και να τον θεωρήσουν βλάσφημο όταν λέει ότι είναι ο υιός του Θεού". 👍
ΔιαγραφήΤα περισσότερα επιτεύγματα του πολιτισμού των αρχαίων προγόνων μας που πολλοί θαυμάζουν προήλθαν από υπςρφορολογίσεις ή σφαγές από πολέμους με άλλά κράτη πόλεις λαούς της αρχαίας Ελλάδας .Η δουλεία δέ εκείνη την εποχή και η εμπορία δούλων σκλάβων ακόμη και σε δημοκρατικές πόλεις κράτη ήταν πολύ διαδεδομένο και επικερδές επάγγελμα με σεβασμό στους έλληνες και ξένους άνδρες γυναίκες και παιδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον σκοταδισμό στην Ελλάδα τον επέβαλαν οι ελληνικής καταγωγής Ρωμαίοι που εκτός των πολλών ξένων θεών (πέρσικης αιγυπτιακής δυτικοευρωπαικής αφρικανικής ινδικής επίρροής)που άφησαν να αλωνίζουν στον Ελληνικό και Ιωνικό χώρο, έβαζαν στις αρένες να σφάζονται μεταξύ των ή και παλέυοντας με τους λέοντες όσοι δεν προσκυνούσαν τον θεό αυτοκράτορά τους, και φώναζαν οι πολιτισμένοι θεατές στις αρένες - θέλουμε κι άλλο αίμα , οι τότε συνομοσιολόγοι της εποχής είχαν υποψίες ότι τα ντέρμπι μεταξύ των λεόντων και των ανθρώπων ήταν στημένα, όσοι δεν είχαν επαφή με αρένες νόμιζαν δε ότι οι λέοντες ήταν ομάδα ποδοσφαίρου και όχι κανονικά λιοντάρια που έτρωγαν τον αντίπαλο.
Όλους τους επιστήμονες τους είχαν αρπάξει στην Ρώμη ως δούλους και τους χειροδύναμους αλλά και όσους γυμνασμένους στις αγορές για δούλους σκλάβους και μονομάχους. Βλέπε την ιστορία με την επανάσταση του Σπάρτακου.
Και φυσικά οι περισσότεροι από του πολυθεϊστες της σημερινής εποχής, λόγο άγνοιας και μη γνώσης της ιστορίας, αδυνατούν να καταλάβουν ότι οι δυτικοευρωπαίοι ρωμαιοκαθολικοί κάτω από την σκέπη του Πάπα ανήκουν σε αίρεση που έχει κατεβάσει τον Χριστό στα ανθρώπινα μέτρα, αντίθετα με την ορθοδοξία που παλεύει να φτάσει στα μέτρα του Τριαδικού Θεού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι'αυτό και οι Ρωμαιοκαθολικοί πολεμάνε κάθε τί , είτε υλικό είτε πνευματικό που δείχνει σεβασμό στον άνθρωπο, κυνηγάνε το χρήμα και την δόξα κάτι που ο Χριστός το αποστρέφεται.
Άς ανοίξουν την Καινή διαθήκη και ας την διαβάσουν όλη έστω και μία φορά
& ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ... 100 ΧΙΛΙΑΔΕΣ Η 20 ΕΚ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΠΑΙΔΙ Κ ΑΠΟ ΤΡΕΛΛΟ... ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ !
https://www.youtube.com/watch?v=W4sroJB4iWc
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ , ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΛΠ.....ΚΛΠ...
ΔιαγραφήΊσως σου δοθεί η απάντηση περί του ποιος ήταν εκείνος που παρακαλούσε για διωγμούς σε λαούς και έθνη τους πρώτους αιώνες μ.Χριστόν εάν διαβάσεις την Καινή Διαθήκη, όλη όμως, από την αρχή ως το τέλος
Θέλω να εφιστήσω την προσοχή όλων, να ΜΗΝ αντιμετωπιστεί αυτή η ανάρτηση ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ή ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΑ. Πρέπει να αντιμετωπιστεί ΙΣΤΟΡΙΚΑ. Σε διαφορετική περίπτωση ΔΕΝ θα "βγεί άκρη" και θα πέσουμε πάλι στην παγίδα του διαχωρισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έγραψα και στον αγαπητό Καταχανά, Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ. Όποιος ισχυρίζεται οτι την κατέχει, κατά τη γνώμη μου είναι παραπλανημένος. Το θέμα είναι αν θα τη μάθουμε ποτέ. Μέχρι τότε οι άνθρωποι ΟΦΕΙΛΟΥΝ να είναι καλοί, αγαθοί, να βοηθούν τον συνάνθρωπο, να νοιάζονται για τη ΦΥΣΗ (που είναι η μητέρα όλων μας) και τα ζώα και να ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝ. Άσχετα με το που πιστεύει ο καθένας, πάνω απο όλα είμαστε ΜΑΖΙ.
Ας εστιάζουμε, λοιπόν, σε αυτά που μας ενώνουν, διότι οι καιροί είναι ενδιαφέροντες. Όσοι δεν το κατανοούν, κάνουν κακό πρώτα απο όλα στον ίδιο τους τον εαυτό.
Όσο αφορά τον "δωδεκαθεϊσμό", καλό είναι να γνωρίζουμε οτι οι παππούδες μας ΔΕΝ ήταν δωδεκαθεϊστές με τη ΣΗΜΕΡΙΝΗ έννοια του όρου, την οποία (έννοια) μας φύτεψαν έντεχνα για να μας διαχωρίσουν ΞΑΝΑ. Η άποψή μου είναι οτι ο Έλληνας ΔΕΝ έχει αλλάξει την ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ του. Αυτο που έχει αλλάξει είναι το "μέσον" να έχει αυτή την κοσμοθέαση, αλλά ΟΧΙ η κοσμοθέαση καθεαυτή. Και καλό είναι να ΜΗΝ διαχωριζόμαστε όσο αφορά τα δένδρα, όταν το δάσος είναι ΤΟ ΙΔΙΟ. Εκεί πόνταραν και ποντάρουν οι αιώνιοι εχθροί μας, με σκοπό το ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ μας. Διότι ΞΕΡΟΥΝ οτι αν ενωθούμε, ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ. Εμείς το γνωρίζουμε ;
Έρρωσθε
Διός Κούρος
Ξεκαθαριζω οτι μιλω ως αγνωστικιστης και ανεξιθρησκος που αποδεχεται ομως την θρησκευτικη πιστη ως πρωταρχικη πνευματικη αναγκη για τον ανθρωπο. Με την προυποθεση οτι η τελευταια επ ουδενι δεν θα πρεπει να ανακατευεται με την πολιτικη διαχειριση κατα τροπο ολοκληρωτικο, καταναγκαστικα κυριαρχικο, δεσποτικο και θεοκρατικο. Κατι ομως που ειναι αρκετα δυσκολο αφου εκ κατασκευης ολα τα παραπανω καλουδια αποτελουσαν και αποτελουν τα κινητρα και οι στοχοι της υπαρξης και λειτουργιας των δογματων!! Μη γελιομαστε το κουβερνο η δεσποτεια και τω σιτιζεσθαι εν τω πρυτανειω το δημοσιουπαλληλικι δηλαδη ηταν τα κινητρα τουλαχιστον των διοικουντων και των πονηρων!!Εγω βλεπω οτι σχεδον ολη η διοικουσα εκκλησια σημερα λιγο η πολυ ειναι στις στοες, σχεδον ολοι οι μητροπολιτες καμπανιζουν ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ προς τους λαθρο και διαφορα τετοια. Το ιδιο βεβαια γινεται και στις αλλες θρησκειες ετσι? Στις μυστικες οργανωσεις και στις στοες που αναφερθηκε καποιος πιο πανω ειναι λοιπον σχεδον αυταποδεικτο οτι θητευουν ολα μα ολα τα δογματα των θρησκειων. Παλαια και νεα, εθνικα και οικουμενικα, αφου με το τρυκ-σκαριφημα των θρησκειων καποιοι μπορουν να καταργουν, και να υποκλεπτουν πολυ ευκολα την οποια δημοκρατια και τον σεβασμο προς τους πολιτες, την ελευθερια του λογου και την ελευθερια εν γενει. Τα προταγματα δηλαδη της Αιωνιας Ελλαδος ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Το κλειδι της επιλυσης αυτου του θρησκευτικου αγους που βασανιζει την Ελλαδα και ολο το κοσμο εδω και σχεδον 2 χιλιαδες χρονια ειναι νομιζω η ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ.Εννοω η πραγματικη η λειτουργικη και οχι η προσχηματικη οπως ειναι σημερα.Η ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ δοθηκε καποτε απλοχερα (διαταγμα του Μεδιολανου το 313μχ) απο τον αρχαιο κοσμο ομως δυστυχως χρησιμοποιηθηκε ως εφαλτηριο για την καταληψη της εξουσιας.Λειτουργησε για τους καταληψιες της εξουσιας Χριστιανους θεοκρατες οπως το σχοινι του Λενιν!...........Η αποψη μου, αν ενδιαφερει κανενα ειναι:Καθε θρησκεια ας διακονει τα του οικου της αρκει ομως ΑΠΑΡΑΒΑΤΑ να μην εμπλεκεται στα κοινα,ιδιως να μην χρηματοδοτειται απο τους φορολογουμενους(οι παπαδες, οι ραβινοι, και οι χοτζαδες ας μισθοδοτουνται απο το ποιμνιο τους) και να μην ποδηγετει την πολιτικη, την εκπαιδευση και την ελευθερη σκεψη.Ειναι αιτημα του πολιτισμου και της δημοκρατιας.Ναι στις θρησκειες και εν προκειμενω στην Ορθοδοξια αλλα υπακοη στους νομους ενος δημοκρατικου η οιονει εστω δημοκρατικου πολιτευματος.Και βεβαια επικαιρο ειναι παντα το τσιτατο του Π. Γιαννοπουλου:Παπας προτασσων την θρησκεια της Πατριδος:ΞΟΥΡΑΦΙΣΘΗΤΩ!!! Ειναι περιττο να τονισουμε οτι ο Χριστιανισμος μετηλθε δυστυχως ολων σχεδον των σκοταδιστικων μεθοδευσεων για τις οποιες κατηγορειται συκοφαντωντας και εξοντωνοντας οχι μονο καθε αλλοθρησκο οχι μονο καθε αποκλινοντα "αιρετικο" Χριστιανο αλλα και οποιονδηποτε ερχονταν σε αντιθεση με τα κατα καιρους Χριστιανικα κρατουντα!!Ολοκληρωτισμος στο επακρο. Πληρης εξαφανιση της διαφορετικης γνωμης.Καμια σχεση με τον Ελληνισμο που λειτουργησε ως φυλακισμενος και δεσμωτης. Ευτυχως που επεζησε, οσο επεζησε και δεν χρωσταμε χαρες σε κανενα δεσμοφυλακα. Ομως επηλθε θελω να ελπιζω καποια διαφωτιση- επανελληνιση (δεν μπορω να το πω αλλιως) και θελω να πιστευω οτι στο τελος θα επικρατησει η επιβαλομενη ανοχη και η επιγνωση των κοκκινων γραμμων καθε θρησκευτικου δογματος.Γιατι αλλιως απλα θα ξαναζωντανεψει η Ιερα Εξεταση, η Σκυθοπολη, ο Θεοδοσιος και σιγουρα ο Γεωργιος Σχολαριος!!!!Αν και πιστευω οτι τζαμπα πλεον συζηταμε αφου μας προλαβαν αλλοι πολυ περισσοτερο ολοκληρωτιστες και κτηνη που θα μας δωσουν ακαριαια βορα στην ΝΤΟ στην πιο ανελεητη και απανθρωοη δικτατορια που γνωρισε ποτε ο κοσμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα…..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκέτη απογοήτευση αυτή η ανάρτηση…..
Συμπέρασμα; Ανάλογα με τι πιστεύεις δέχεσαι και τις πηγές ή όχι…
Θα πρέπει να δούμε την ιστορία από άλλη οπτική γωνία. Είναι δυνατόν οι μέγιστοι των μεγίστων πρόγονοι μας, να θεωρούνται ειδωλολάτρες; Είναι δυνατόν οι Λεωνίδας, Αριστοτέλης, Πλάτωνας, Μ. Αλέξανδρος και όλοι όσοι έθεσαν τις βάσεις όλων των επιστημών να θεωρούνται ειδωλολάτρες;
Είναι δυνατόν να μην γνωρίζουμε τους προγόνους μας, αλλά να γνωρίζουμε όλο το σόϊ του αβραάμ;
Κοινό βασικό χαρακτηριστικό των τριών αβραμιαίων θρησκειών είναι η επιβολή και η καταστροφής της αρχαίας Γνώσης.
ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΑΚΟΗΣ!
Έχουν ως βάση τους τα κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης (η διαφορά είναι στην ερμηνεία τους). Κατασυκοφάντησαν τον αρχαίο κόσμο και επιβλήθηκαν δια της βίας για πολιτικούς λόγους. Προέβησαν σε προμελετημένες καταστροφές και λεηλασίες ιερών τόπων και βιβλιοθηκών όπου φυλάσσονταν η Γνώση.
Δεν χρειάζεται να ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ την καινή διαθήκη, πρέπει να την ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ, ώστε να αναφωνήσουμε μετά όπως ο ηθοποιός που είπε ότι έψελνε από μικρός, μέχρι που κατάλαβε τι διάβαζε!
Ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ότι θέλει, αλλά δεν μπορεί όλοι αυτοί που προσκυνούν τα καρύδια και τις παντόφλες, να μιλούν για ειδωλολάτρες!
Σύμφωνα με τον Πλούταρχο ο Ιουδαϊσμός είχε μια ιστορία περίπου πέντε αιώνων, οπότε ας μην του αποδίδουμε παρέμβαση στα ιερατεία της αρχαίας θρησκείας, που πάει χιλιάδες χρόνια πίσω, γιατί η ιστορία μας εκτός από παραποιημένη είναι πολύ πιό παλαιά από όσο λένε τα βιβλία…
Αντιγόνη
Στον Αριστοτέλη στον Πλάτωνα στον Σωκράτη και σε όλους τους μεγάλους επιστήμονες και πανεπιστήμονες της αρχαιότητας είχαν πρόσβαση μόνον οι πλούσιοι και όσοι μπορούσαν να διαθέσουν χρήμα για την γνώση. Η τυπογραφία έγινε προσιτή στον μπάρμπα γιώργο και στον Κωστάκη τον μανάβη στα 1700 με 1800 μ.Χριστόν. Οπότε οι επιστήμονες και οι διδάσκαλοι (όσοι ήταν συμβατοί με τους ειδωλολάτρες ιερείς) δίδασκαν κατόπιν σεβαστού ποσού. Ο φτωχός μεροκαματιάρης και η κάθε γυναίκα του μόχθου έκαναν μόνον ότι μπορούσαν για την επιβίωσή τους κάτω από την κάθε δίκαια ή παράλογη πολιτική των αρχόντων.
ΔιαγραφήΥπακοή στον Θεό Ρωμαίο αυτοκράτορα έκαναν όλοι όσοι πίστευαν σε πολυθεΐα και έλεγαν " ένας ακόμα θεός είναι μωρέ αδερφέ , δεν βαριέσαι ας τον προσκυνήσουμε μην χάσουμε την βόλεψή μας" .
Κάτι σαν τους σημερινούς κομματικοποιημένους - κομματιασμένους συμπολίτες μας που υπάκουσαν στους πολιτικούς ταγούς και έκαναν ωφέλιμα μπόλια για την υγεία τους, "αφού το λένε οι επιστήμονες και οι πολιτικοί αρχηγοί, και οι ηθοποιοί , και οι δημοσιογράφοι, και οι αθλητές μας, όλα αυτά τα πρόσωπα που καμμαρώναμε και τους κάναμε θεούς επειδή βλέπουμε το είδωλο τους στην οθόνη.
Η σύγχρονη ειδωλολατρία είναι χειρότερη από την παλιά και χρόνια τώρα μας την έχουν εμποτίσει στο υποσυνείδητο μας με παχιούς τίτλους, ο βασιλιάς η βασίλισσα της ροκ, ο θεός της μπάλας, η θεά της μουσικής της σκηνής κ.άλλα πολλά.
Ακόμα περιμένουν οι συμπολίτες μας τους πολιτικούς ως σωτήρες και φωστήρες.
Άραγε παρατάξεις πολιτικές και συμφέροντα δεν υπήρχαν σε όλες τις εποχές;
Στον Αριστοτέλη στον Πλάτωνα στον Σωκράτη και σε όλους τους μεγάλους επιστήμονες και πανεπιστήμονες της αρχαιότητας είχαν πρόσβαση μόνον οι πλούσιοι και όσοι μπορούσαν να διαθέσουν χρήμα για την γνώση.
ΔιαγραφήΕΙΔΙΚΑ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ, ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ, ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ, ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕ ΑΝΕΥ ΑΜΟΙΒΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ.
ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΣΟΦΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ.
ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟ ΔΙΑΛΟΓΟ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΣΟΦΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΗ ΑΝΤΙΦΩΝΤΑ.
Διαγραφήhttps://antikleidi.com/2017/06/11/socrates_antiphon/
Θα αδικούσαμε τον Σωκράτη, αν παραλείπαμε τη συζήτηση του με τον σοφιστή Αντιφώντα. Θέλοντας κάποτε ο Αντιφών να του πάρει τούς μαθητές, πλησίασε τον Σωκράτη και του είπε, μπροστά τους, τα έξης:
«Νόμιζα, Σωκράτη, ότι οι φιλόσοφοι θα ’πρεπε να είναι πιο ευτυχισμένοι απ’ ότι οι άλλοι άνθρωποι. Εσύ όμως μου δίνεις την εντύπωση πώς από τη φιλοσοφία έχεις αποκομίσει το αντίθετο. Ζεις μ έναν τρόπο, τον όποιο δεν θα ανεχόταν ούτε κι ένας δούλος πού τον συντηρεί ο αφέντης του: Τρως και πίνεις τα πιο δεύτερα πράγματα, το ρούχο σου δεν είναι-μόνο δεύτερο άλλα και το φοράς χειμώνα καλοκαίρι· κι είσαι πάντα ξυπόλητος και δίχως πανωφόρι. Κι ακόμη, δεν παίρνεις χρήματα, τα όποια δίνουν χαρά σ’ όποιον τα αποκτά και κάνουν όσους τα έχουν να ζουν πιο ελεύθερα και πιο ευχάριστα. Σε όλα τα άλλα επαγγέλματα οι δάσκαλοι φτιάχνουν τούς μαθητές αντίγραφο δικό τους· αν κάνεις κι εσύ με τούς δικούς σου μαθητές το ίδιο, να ξέρεις πώς θα είσαι δάσκαλος τής κακομοιριάς».
Σ’ αυτά ο Σωκράτης απάντησε :
«Μου φαίνεται, Αντιφώντα, πώς έχεις την εντύπωση ότι ζω τόσο άθλια ώστε δεν αμφιβάλλω ότι θα προτιμούσες και να πεθάνεις ακόμη παρά να ζεις όπως εγώ. Ας δούμε, λοιπόν, τι βρίσκεις δυσάρεστο στη ζωή μου. Μήπως το ότι, ενώ όσοι παίρνουν χρήματα είναι υποχρεωμένοι να κάνουν αυτό για το όποιο πληρώνονται, εγώ, με το να μην παίρνω, δεν έχω καμιά υποχρέωση να συζητώ με κάποιον πού δεν τον θέλω; Η μήπως ελεεινολογείς τον τρόπο πού ζω, επειδή η τροφή μου είναι λιγότερο υγιεινή από τη δική σου και λιγότερο δυναμωτική; [. . .] Δίνεις την εντύπωση, Αντιφώντα, ότι νομίζεις πώς ευτυχία είναι η καλοπέραση και η χλιδή. Αντίθετα, εγώ πίστευα ότι το να μη χρειάζεται κάποιος τίποτα είναι γνώρισμα θεϊκό, και το να χρειάζεται όσο το δυνατό πιο λίγα πράγματα είναι ένδειξη πώς βρίσκεται πολύ κοντά στο θείο, και ότι το θείο είναι το πιο μεγάλο καλό, και πώς ότι είναι πολύ κοντά στο θείο είναι πολύ κοντά στο μεγαλύτερο καλό».
Κάποτε άλλοτε πάλι, σε μια συζήτηση με τον Σωκράτη, ο Αντιφώντας είπε:
Διαγραφή«Εγώ, Σωκράτη, σε θεωρώ δίκαιον άνθρωπο, σοφό όμως όχι, σε καμιά περίπτωση. Και νομίζω πώς αυτό το ξέρεις κι ο ίδιος, αφού δεν ζητάς λεφτά για τη διδασκαλία σου. Κι όμως, το ρούχο σου, το σπίτι σου ή οποιοδήποτε άλλο από τα πράγματά σου, επειδή πιστεύεις ότι έχουν κάποια χρηματική άξια, δεν θα τα ’δίνες σε κανέναν χάρισμα, άλλα ούτε κι αν σου έδινε λιγότερα από την άξια τους. Είναι, λοιπόν, φανερό, πώς αν πίστευες και για τη διδασκαλία σου ότι έχει κάποια άξια, θα ζητούσες και γι’ αυτήν χρήματα, όχι λιγότερα από την άξια της. Μπορεί, λοιπόν, να είσαι δίκαιος, ως προς το ότι δεν εξαπατάς ζητώντας κάτι το όποιο δεν σου ανήκει, όχι όμως και σοφός, αφού ή σοφία σου δεν έχει καμιάν άξια».
Σχετικά με αυτό ο Σωκράτης απάντησε:
«Στον κύκλο μας, Αντιφώντα, επικρατεί ή γνώμη ότι την ομορφιά και τη σοφία μπορεί κανείς να την εκμεταλλεύεται εξίσου προς το καλό ή προς το κακό. Όποιον λ.χ. πουλάει την ομορφιά του στον πρώτο τυχόντα για λεφτά, τον αποκαλούν “πόρνο”’ απεναντίας, όποιον σχετίζεται φιλικά μ’ έναν εραστή, για τον όποιο ξέρει ότι είναι καλός και αγαθός, τον θεωρούμε μυαλωμένο. Το ίδιο και με τη σοφία: Όσους την πουλάνε για λεφτά στον πρώτο τυχόντα τούς αποκαλούν σοφιστές, όπως τούς άλλους τούς αποκαλούν πόρνους, ενώ για εκείνον πού σαν δει κάποιον προικισμένο από τη φύση, τον κάνει φίλο του και τού διδάσκει ότι αγαθό κατέχει, πιστεύουμε ότι πράττει αυτό πού ταιριάζει σε έναν καλό και αγαθό πολίτη. Εγώ, λοιπόν, Αντιφώντα, όπως οι άλλοι αισθάνονται χαρά για ένα καλό άλογο, ένα σκύλο, ένα πετεινάρι, νιώθω την ιδία κι ακόμη πιο μεγάλη χαρά για τούς καλούς φίλους. Κι αν συμβαίνει να κατέχω κάποιο αγαθό, τούς το μεταδίδω, και τούς φέρνω σε επαφή και με άλλους ανθρώπους, από τούς, οποίους πιστεύουν ότι έχουν να ωφεληθούν στην αρετή. Κι. ακόμη, ξετυλίγω με τούς φίλους και διαβάζω προσεκτικά μαζί τους τούς θησαυρούς τής σοφίας των παλαιών, θησαυρούς πού τούς έχουν γράψει σε βιβλία και μας τούς έχουν παραδώσει, κι ότι καλό βρίσκουμε, το διαλέγουμε. Και θεωρούμε μεγάλο το κέρδος, αν ο ένας κερδίζει τη φιλία τού άλλου».
Εγώ πού τα άκουγα αυτά είχα την εντύπωση ότι ο Σωκράτης ήταν άξιος να τον μακαρίζεις κι ότι οδηγούσε όσους τον άκουγαν στο καλό και στο αγαθό. Κι όταν πάλι κάποτε τον ρώτησε ο Αντιφών πώς συμβαίνει να νομίζει ότι φτιάχνει πολιτικούς, ενώ ο ίδιος, παρ’ όλη τη γνώση του, δεν καταπιάνεται με την πολιτική, ο Σωκράτης τού απάντησε:
«Με ποιόν τρόπο, Αντιφώντα, θα καταπιανόμουν πιο έντονα με την πολιτική; Αν καταγινόμουν μόνος μου με αυτήν ή αν θα φρόντιζα ώστε όσο το δυνατό περισσότεροι να είναι ικανοί να ασχολούνται με αυτήν;».
Αντι-γονη να μη διαβαζεις Πλατωνες και Αριστορεληδες μονο Σοφια Σιραχ, Ζοχαρ και Εσθηρ. Ολη η γνωση λεμε!
ΔιαγραφήΑ! ηταν και μονοθειστες, ποιανου θεου θα σε γελασω...
"αφού το λένε οι επιστήμονες και οι πολιτικοί αρχηγοί, και οι ηθοποιοί , και οι δημοσιογράφοι, και οι αθλητές μας, όλα αυτά τα πρόσωπα που καμμαρώναμε και τους κάναμε θεούς επειδή βλέπουμε το είδωλο τους στην οθόνη."
ΔιαγραφήΦίλος,παρέλειψες αυτούς που οι γιαγιάδες και οι παππούδες τους βλέπουν ζωντανά κάθε Κυριακή και όχι στην οθόνη........
Τους δεσποτάδες,τους αρχιμανδρίτες και τους παπάδες,δηλαδή το επίσης παρηκμασμένο θρησκευτικό κατεστημένο............
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
ΠΡΟΣ ΗΛΙΑ
ΔιαγραφήΠέστα ωρέ Έλληνα γιατί θα τρελλαθώ με αυτά που διαβάζω από τους σημερινούς πανεπιστήμονες εν Ελλάδι...
ΔΠ
ΥΓ και που να είχαμε όλα τα κείμενα των Ελλήνων που κατέστρεψαν ή απέκρυψαν οι βρωμιάρηδες!
Συγκρίνετε την διδασκαλία των αρχαίων με την σημερινή και βάζετε παράδειγμα μόνον τα χρόνια του Σωκράτη στην Αθήνα.
ΔιαγραφήΕλλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.
Στις Αγορές ποιοί είχαν τον χρόνο να συνδιαλέγονται; Προφανώς όχι οι άνθρωποι του μόχθου.
Οι Έλληνες της Màgna Grecia μεγάλη ελλάδα , στην νότια Ιταλία να φανταστούμε ότι δεν σφάζαν τους Ελλαδίτες και τους Ίωνες όταν πολεμούσαν την Μακεδονική αυτοκρατορία.
Ο Ιούλιος Καίσαρας ήταν από τους χριστιανούς που κάψαν την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας;;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΕίναι λογικό οι εικονολάτρες να μη θεωρούνται κατ' εξοχήν ειδωλολάτρες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού Η Απορία.
Άρα όλοι οι σεβνταλήδες που έχουν φωτο της αγαπημένης τους και κάποτε τους έρχεται να την φιλήσουν είναι ειδωλολάτρες;;;
ΔιαγραφήΔύσκολο Το Ερώτημα — ''Παίζεται'', κατά περίπτωσιν. Συγκεκριμένα:
ΔιαγραφήΕάν κι εφόσον ιδόντες το Φως το αληθινόν, λαβόντες Δώρον επουράνιον, ευρόντες αμοιβαίαν Πίστιν αληθή τον φτερωτό θεό Έρωτα με τη φαρέτρα και τα βέλη Του προσκυνούν οι σεβνταλήδες και οι αγαπημένες τους, ούτος γὰρ αυτούς Αγάπη αιωνία, ατελεύτητον αξίωσε,
Ανεπιφύλακτα, Αυτοί οι σεβνταλήδες που έχουν φωτο της αγαπημένης τους και κάποτε τους έρχεται να την φιλήσουν είναι ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ.
Αλλιώς, σε κάθε άλλη περίπτωση, Αυτοί οι σεβνταλήδες είναι (είτε το καταλαβαίνουν είτε όχι) ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΚΑΨΟΥΡΗΔΕΣ ΑΙΣΧΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ.
Ευελπιστώντας πως Συμφωνείς...
http://romanity.org/indexe.htm
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ρωμαιοι ηταν απογονοι του Αινεια αρα Τρωες, αρα Κρονιοι Πελασγοι, αρα εχθροι των Διογενων. Καταλαβαινω κατι λαθος;
ΔιαγραφήΕίναι σωστό αυτό που λέτε, αλλά για κάποιους αιώνες, της ρωμαϊκής κατάκτησης, οι Διογενείς Έλληνες ήταν Ρωμαίοι πολίτες, εξ ου και το Ρωμιός.
ΔιαγραφήΝαι οκ, τη συνδεση ομως δεν βλεπω. Ή μηπως θεωρειτε πως επιβληθηκαμε οι Διογενεις στο Κρονιο πολιτικο και θρησκευτικο κατεστημενο;
ΔιαγραφήΔεν επιβληθήκαμε· αυτοί μάς πατάνε κάτω ακόμα σήμερα.
ΔιαγραφήΕσείς, πού το πάτε; Τί θέλετε να πείτε; Σε ποια σύνδεση αναφέρεστε;
Ενοοω, τοσο πολυ μας αρεσε το Ρωμαιος-Ρωμιος που ειπαμε να το διαιωνισουμε; Κατι σαν τα αναθεματα δηλαδη που ολως τυχαιως για τους μεν παπικους αρθησαν για τους δε εκλεκτους δεν υπηρξαν ποτε. Μονο για τους "Ελληνες" (ειδωλολατρες/εθνικους) συνεχιζουν λες και αυτοι ειναι το αιωνιο προβλημα της Ορθοδοξιας.
ΔιαγραφήΝομίζω πως 4-5 χρόνια τώρα τούς σταμάτησαν και στις δικές μας εκκλησίες, ή κάνω λάθος..
ΔιαγραφήΚυριακη της Ορθοδοξιας παντως τις λενε κανονικα, τουλαχιστον εδω σε μεγαλη Μητροπολη της Αττικης.
ΔιαγραφήΓια όλες αυτές τις ερυδες φτάινε οι. Κλωνιοι, και οι απόγονοί τους, όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς για να τα λέμε, έως πότε θα. συνεχίζετε , αυτός ο ατέρμονος .φαύλος κύκλος φτάνει πια, αυτή η παρωδία. ΔΙΟ ΠΕΜΠΤΟΣ ΦΦΦΦΦ
ΑπάντησηΔιαγραφή