«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023

ΤΕΧΝΗΤΗ "ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ" ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΚΑΙ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΣΤΗΜΕΝΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ

 γράφει ο Διονύσης Κλαδάς (Μποτίλια στο Πέλαγος)

    Σχόλιο Κ-Τ: Αφιερωμένο στον.. "μπροστινούλη", χαχαχα



ΚΑΤΑΝΤΙΑ

 

Σε θρόνο από άχυρα και ύφος μέγα μπόγια

πλέοντας σε λασπόνερα με γαρνιτούρα λόγια

και κάργα υβρεολόγιο

την πέφτει το λαμόγιο.

 

Μάσκα τού κήνσορα φορά, τα πάντα απαξιώνει

με άκρως χυδαία εκφορά

σε παραλήρημα αχταρμά

σκαρώνει δήθεν “πόνημα” σεντόνι στο σεντόνι.

 

Μα άλλοι κρυμμένοι πίσω του

το κόπρανο αναδεύουν

με νοημοσύνη τεχνητή

το ψέμα μεθοδεύουν.

 

Κι αυτόν τον σπρώχνουνε μπροστά

με ξιπασμό βεζίρη

το όλο συνονθύλευμα

με στόμφο να σερβίρει.

 

Έτσι κυκλώματα αισχρά

για να μοιράσουν φρίκη

με επιχειρήματα σαθρά

στολίζουν το καθίκι.

 

Κι αφού δεν βρίσκεται κανείς

να τρέχει μια βδομάδα

τζάμπα να αναλώνεται αράδα την αράδα

για να ανατρέψει με έρευνα όσα άδειασε η μπουγάδα

 

σε όσους δεν κάναν κριτική στην σάπια ταμπακιέρα

βάζουν το θλιβερό χτικιό να τούς πετάει δίπροκα

σφίγγοντας στην σφεντόνα του

κακιάς γριάς ζαρτιέρα.

 

Έτσι με έπαρση ψευδή

και ανώμαλη υστερία

χλευάζουν τα ανθρωποειδή

έθνος και ιστορία.

 

Με νοημοσύνη τεχνητή το σύστημα κατάντησε

να φτιάχνει και την σάλτσα

αδυνατούν να αντιληφθούν, ότι τούς πήραν στο ψιλό

αφού έφτασε το κόπρανο πιο κάτω από την κάλτσα.

 

Το παίζουν διαφωτιστές φτύνοντας τον κοσμάκη

εξαπολύοντας παντού πικροχολο φαρμάκι

μια και οι προκλήσεις και οι προσβολές δεν σκιάζουν τις δυνάμεις

βραβείο τούς απονέμω εδώ τής ανοικτής παλάμης

 

Νομίζουν ότι είναι αήττητοι

με ορχήστρα κλακαδόρων

μα είναι πλέον αντιληπτό

ότι είναι οι ελεεινότεροι συστημικών κοκόρων.

 

Προχθές έτυχε να παρακολουθήσω σε σελίδα τού Γερμανικού εναλλακτικού διαδικτύου κάποιο ενδιαφέρον βίντεο, που πραγματεύεται τις καλυμμένες παρεμβάσεις απατεώνων στο διαδίκτυο, συστημικών και μή.

 


Επειδή το βίντεο αυτό είναι στα Γερμανικά μεταφράζω στην συνέχεια εγγράφως κάποια από τα σημεία του, που με οδήγησαν να κάνω κάποιες σκέψεις σχετικά με πεπραγμένα τού Ελλαδικού διαδικτύου, σε συνδυασμό με την εφαρμογή από νοσηρά κυκλώματα τής λεγόμενης "τεχνητής νοημοσύνης", χρήση τής οποίας γίνεται από το κατεστημένο προφανώς εδώ και περισσότερα χρόνια.

 

 ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ – ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ (ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ)

“....Το επόμενο θέμα που αφορά μια βασική μορφή ψηφιακού πολέμου, που συστηματικά με αυξανόμενο ρυθμό προωθείται, αποτελείται από τα τρολς. Αυτά εισχωρούν στις διάφορες διαδικτυακές κοινότητες, με στόχο να προκαλέσουν ένταση, αναστάτωση και αποπροσανατολισμό. Πρόκειται για διαδικτυακά υποκείμενα, που διέπονται από σύστημα παγιωμένων προθέσεων, που στοχεύουν στην ανατροπή συγκεκριμένων απόψεων και αντιλήψεων με υποθαλπτικές μεθόδους. Συχνά τα τρολς είναι οργανωμένα σε ομάδες, που επιδιώκουν την απαξίωση συγκεκριμένων ανθρώπων και αξιών. Η ανειλικρινείς και στημένες μέθοδοι που εφαρμόζουν στηρίζονται στην προκλητική εφαρμογή χυδαίων προσβολών, με στόχο να απαξιώσουν την αξιοπρέπεια και το κύρος αυτών που στοχοποιούν. Κάθε υποψιασμένος και σοβαρός διαχειριστής ενός ιστοχώρου οφείλει να αποκλείει την είσοδο σε τρολς. Είναι αδύνατον να διεξαχθεί η όποια σοβαρή συζήτηση με τρολς και μπότς, ή να επηρεαστούν αυτά στο ελάχιστο μέσω επιχειρημάτων, επειδή διεκπεραιώνουν συγκεκριμένη ατζέντα.

Στην υπηρεσία αρκετών τρολς έχουν τεθεί συγκεκριμένα πακέτα προγραμμάτων, για να δίνουν μορφή σε περιεχόμενο φθοράς, που τούς έχει ανατεθεί να προωθούν. Τα τρολς στηρίζονται στην ανοχή, που διέπεται από αφέλεια, η οποία οδηγεί σε αδυναμία διαπίστωσης τού ρόλου τους. [ σημ.Διόδοτου: στηρίζονται και στην υπερβάλλουσα κι αυτοκαταστροφική δημοκρατικότητα κάποιων ιστολόγων ]

Στην φάση, που οι κοινωνικές επαφές και δραστηριότητες μετατίθενται όλο και πιο έντονα στο διαδίκτυο, είναι επόμενο τα κυκλώματα που αποσκοπούν σε κοινωνικό έλεγχο, υποβολή και συνειδησιακή χειραγώγηση, να εντείνουν την δράση τους. Πίσω από την κάλυψη τής ανωνυμίας δεν είναι δυνατόν να διαπιστωθεί εκ των προτέρων κατά πόσο πρόκειται για μεμονωμένα πρόσωπα, ή συνασπισμένες ομάδες και κατά πόσο αυτοί κάνουν χρήση ενός εξελιγμένου λογισμικού, που είναι σε θέση να συνθέτει αληθοφανή παραπληροφόρηση.

Ο άκρατος ναρκισσισμός, η ειρωνική και βάναυσα απρεπής συμπεριφορά τέτοιων υποκειμένων είναι βασικά κριτήρια σαν αφορμή για να ερευνάται συγκεκριμένα η διάγνωση τής φθοροποιού δραστηριότητάς τους...” 

   Ο εκπονητής τού βίντεο έχει προαναγγείλει, ότι η συνέχεια με το δεύτερο μέρος θα αναρτηθεί σήμερα το απόγευμα . Στην περίπτωση, που αυτό περιέχει σημαντικά στοιχεία σε σχέση με την παρούσα ανάρτηση, θα ενσωματωθεί και αυτό εδώ.

 

ΤΕΧΝΗΤΗ “ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ” - ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ

  Το γενικότερο ζήτημα τής τεχνολογίας, οι χρήσεις που αυτή υπόκειται, οι συνέπειές τους, αλλά και τα όρια, μέχρι τα οποία υπάρχουν δυνατότητες να αναπτυχθεί αυτή, είναι πολύπλοκο και τεράστιου εύρους και βάθους σύνολο προβληματικής και δεν είναι δυνατόν να προσεγγιστεί στα πλαίσια αυτής τής αναφοράς. Όμως, επειδή στο βίντεο που παρατίθεται γίνεται αναφορά, ότι τα τρολς κάνουν χρήση ειδικών προγραμμάτων, βάσει των οποίων συντίθεται στοχευμένη παραπληροφόρηση, είναι σκόπιμο να επιχειρηθούν μερικές προσεγγίσεις σε κάποιες πτυχές των διαδικασιών, που αποδίδονται στην τεχνητή νοημοσύνη.

  Εφόσον θεωρήσουμε ως νοημοσύνη την επεξεργασία και την διεργασία λογικών δεδομένων στην βάση τής λογικής, τότε αυτή η έννοια αποτελεί τον θεμέλιο λίθο, επί τού οποίου δομείται και λειτουργεί η έννοια τής νοημοσύνης. Η Λογική προσεγγίστηκε, αναλύθηκε και συστηματοποιήθηκε στα πλαίσια τής κλασσικής Ελληνικής σκέψης με γνωστότερο και θεωρούμενο ευρέως ως πλέον έγκυρο τον Αριστοτέλη, όσο αφορά το σύστημα τής λεγόμενης “τυπικής λογικής”, στην οποίαν στήριξαν εν πολλοίς δυτικοί διανοητές το σύστημα τής νοησιαρχίας.  

Πέραν όμως τού Αριστοτέλους, διατύπωσαν θεωρήσεις και συστήματα σχετικά με την φύση τής λογικής και άλλοι άκρως σημαντικοί φιλόσοφοι τής κλασσικής περιόδου, που διέπονται από τελείως διαφορετικές αρχές από αυτές τού Αριστοτέλους, όπως αυτές διατυπώθηκαν κυρίως στο έργο “Αναλυτικά Πρότερα”. Χωρίς να υφίσταται πρόθεση να αμφισβητηθεί η αξία τής τυπικής λογικής, αξίζει να σημειωθεί, ότι περισσότεροι, πολύ αξιόλογοι Φιλόσοφοι συνέστησαν κατά την κλασσική περίοδο θεωρήσεις ως προς τις αρχές τής λογικής, που απέχουν ποιοτικά, ή ακόμη και ριζικά, από αυτές τής Αριστοτελικής “τυπικής” λογικής. Ιδιαίτερη σημασία στην διαμόρφωση των αρχών τής λογικής υπέχει η φιλοσοφία των αριθμών. Ενώ κατά τον Πυθαγόρα οι αριθμοί έχουν ιερή προέλευση και υπερβατικό τής απτής πραγματικότητος περιεχόμενο, για τον Αριστοτέλη αυτοί αποτελούν αποκλειστικά ένα σύστημα απαρίθμησης υπαρκτών όντων και όπως αυτός επιχειρηματολόγησε με έμφαση στο “Μετά τα Φυσικά”, ενάντια στις απόψεις τού Πυθαγόρα, που σύμφωνα με την διατύπωση τού Αριστοτέλη στο εν λόγω έργο είχε υιοθετήσει και ο Πλάτων, οι αριθμοί δεν μπορούν να υπάρξουν ξεχωριστά από το πλήθος των συγκεκριμένων όντων που απαριθμούν. 

Κατά τον Αριστοτέλη μπορούν να υφίσταται μόνον 18 αχλάδια, ή 5 διαφορετικές μαρτυρίες για κάποιο συμβάν, ενώ αυτοί καθ' εαυτοί οι αριθμοί δεν διαθέτουν κάποιο συγκεκριμένο περιεχόμενο, πέραν τού πλήθους ή μεγέθους, που αυτοί παριστούν. Υπάρχουν όμως ρήσεις και αποφθέγματα κάποιων, που θεωρούνται κάτοχοι υψηλής σοφίας, οι οποίες ανατρέπουν άρδην τις αρχές τής τυπικής λογικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ρήσις τού Ηρακλείτου “Ταυτόν το είναι και το μη είναι”, η οποία αντιβαίνει κατάφωρα στην λεγόμενη “αρχή τής ταυτότητος” τής Αριστοτελικής λογικής.  

Πέραν αυτού, διαμόρφωσε ο Πλάτων ένα συνεκτικό σύστημα θεωρήσεων, το οποίον στηρίζεται σε τελείως διαφορετικές αρχές που αφορούν την λογική, αλλά κυρίως την γνωσιολογία. Στον Διάλογο “Τιμαίος”, η ανθρώπινη λογική, που στηρίζεται στις συνήθεις αντιληπτικές ικανότητες, χαρακτηρίζεται από τον Πλάτωνα ως “εικώς λόγος”, ως τρόπος δηλαδή πρόσληψης και ερμηνείας τής πραγματικότητος, που υπόκειται στα ανθρώπινα μέτρα και διέπεται από τις ανθρώπινες δυνατότητες, ενώ αυτός ανταποκρίνεται μόνον μερικώς στην πραγματική φύση και υπόσταση των όντων. Επί πλέον στον Διάλογο “Θεαίτητος”, ή “Περί Επιστήμης” (όπως τον τιτλοφόρησαν οι ερμηνευτές του) παρατίθενται τελείως ρηξικέλευθες ως προς τις ισχύουσες με βάση την τυπική λογική γνωσιολογικές θεωρήσεις.

  Υπό αυτήν την έννοια, τα αναμφιβόλως τεράστιας σημασίας και αξίας αποτελέσματα, που συνιστούν επιτεύγματα εφαρμογής τής Αριστοτέλειας λογικής στην διάρκεια των αιώνων τής ανάπτυξης τού υπάρχοντος πολιτισμού, δεν αρμόζει να περιορίσουν την προβληματική τής αποτίμησης και αξιολόγησης τής νοημοσύνης στα πλαίσια της και τον αποκλειστικό εγκλωβισμό της σε αυτά τα όρια. Γι αυτό, θα επιχειρήσω να εντάξω στην προσέγγιση των πτυχών τής τεχνητής νοημοσύνης, επίσης μια σειρά δεδομένα και θεάσεις, που διαφεύγουν των ορίων τής τυπικής λογικής, που διέπει κάποιες περιορισμένου χαρακτήρα τρέχουσες αντιλήψεις περί νοημοσύνης.

Οπωσδήποτε, οι λογικές διεργασίες τής τυπικής λογικής μπορούν να προσλάβουν μηχανική λειτουργικότητα, εφ' όσον διέπονται από ντετερμινιστική υφή, αφού δηλαδή το προηγούμενο βήμα μπορεί ανέτως να οδηγεί στο επόμενο βάσει των ισχυόντων αρχών και κανόνων τής τυπικής λογικής. Αυτό ισχύει τόσο για τις βασικές και στοιχειώδεις λογικές διαδικασίες, όσο και για τις πλέον πολύπλοκες. Αυτή η διαδικασία συντελείται σε μηχανική βάση μέσω τής διαδοχής εκτελέσεως εντολών, που εντάσσονται σε κάποιο λεγόμενο “λογισμικό”. Η διαφορά, που μπορεί να διέπει την εφαρμογή τής αλληλοδιαδοχής εντολών, που στηρίζονται στους κανόνες τής λογικής μεταξύ ενός ανθρώπου και μιας μηχανής, είναι κατά την εκτίμησή μου, η ένταξη σε αυτήν διαδικασία συνειρμών. Η παρέμβαση των συνειρμών σχετίζεται με την ανάκληση εικόνων, δεδομένων και εμπειριών, που είναι καταχωρημένες στην μνήμη ενός ανθρώπου, ως βάση δεδομένων, σύμφωνα με τον όρο, που εφαρμόζεται στην τεχνολογία των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Πλην όμως η περιοχή των συνειρμών, που ενεργοποιούνται εκάστοτε, δεν αφορούν την συνολική μνήμη, αλλά επηρεάζονται σε μη συνειδητή βάση από την διάθεση που επικρατεί και τις επιδράσεις τού άμεσου εξωτερικού περιβάλλοντος ενός ανθρώπου.  

Από αυτήν την σκοπιά, η μηχανική επεξεργασία υπερτερεί έναντι τής ανθρώπινης, διότι οι παρεμβάσεις μιας μηχανής στην μνήμη της, όπου βρίσκονται αποθηκευμένες οι βάσεις δεδομένων που κατέχει, μπορεί να γίνει μέσω τού λογισμικού περισσότερο στοχευμένα από ότι πράττει η ανθρώπινη προαίρεση. Μέσα από αυτή την σκοπιά, η λογική επεξεργασία δεδομένων μέσω μιας μηχανής μπορεί να γίνεται άκρως πειθαρχημένα, μέσω όσων προκαθορίζονται από το λογισμικό. Επί πλέον, μπορεί η μηχανική πρόσβαση σε βάση δεδομένων, να ανταποκριθεί πολύ πιο αποτελεσματικά από ότι η ανθρώπινη νόηση μπορεί να επιτελέσει. Από την μια πλευρά ο τεράστιος όγκος δεδομένων, που μπορούν να αποθηκευθούν σε μια μηχανική μνήμη, είναι από πλευράς ποσότητος υπέρ πολλαπλάσιος σε σύγκριση με την ανθρώπινη μνήμη. Πέραν όμως τού ποιοτικού προτερήματος τής χωρητικότητος καθ' εαυτό, αυτό πολλαπλασιάζεται από την ταχύτητα, που διαθέτουν οι μηχανικοί επεξεργαστές, σε σύγκριση με την ταχύτητα που μπορεί να σκέπτεται ο ανθρώπινος εγκέφαλος. 

Ο συνδυασμός χωρητικότητος με την μεγάλη ταχύτητα συγκροτεί δυνατότητες ποιοτικά διαφορετικές από αυτές τού ανθρώπινου εγκεφάλου, που ανήκουν σε τελείως διαφορετική τάξη μεγέθους. Επιπρόσθετα οι λογικές μηχανικές υπερτερούν και σε ένα ακόμη σημαντικό ζήτημα έναντι τού εγκεφάλου. Δεν καταπονούνται και δεν χρειάζονται ιδιαίτερης διάρκειας παύσεις, όπως συμβαίνει στην περίπτωση τής υπερλειτουργίας ενός βιολογικού οργάνου. Αυτά είναι τα προτερήματα, που οδήγησαν στην μαζική εισβολή των ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλους σχεδόν τούς τομείς, που απαιτούνται λογικές διεργασίας στην βάση τής εφαρμογής των αρχών και των κανόνων τής τυπικής λογικής.

  Χωρίς την εφαρμογή των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν θα ήταν επιτεύξιμη η προώθηση κάποιων σημαντικών εντοπίσεων, που αφορούν βάσεις επιστημονικών επιγνώσεων, κατά τις τελευταίες έξι δεκαετίες, που κατέστη δυνατή η κατασκευή υπολογιστικών μηχανών μεγάλης ισχύος. Κυριότερα επιτεύγματα μεταξύ αυτών είναι κατά την εκτίμησή μου τα Fractals και η επεξεργασία τής θεωρίας τού χάους, που οδήγησε στον εντοπισμό των Παράξενων Ελκυστών. Χωρίς ισχυρούς υπολογιστές δεν θα ήταν δυνατόν να διερευνηθούν οι τρεις διαφορικές εξισώσεις, που εντόπισε ο Edward Lorenz και που οδήγησαν στην γραφική παράσταση τής "πεταλούδας". Κατά την εκτίμησή μου, η περαιτέρω εξέλιξη τής θεωρίας των ελκυστών είναι ο τομέας, που μπορεί να οδηγήση στην πραγματοποίηση ενός άλματος στην κβαντομηχανική.

  Βεβαίως, τίθεται θέμα, ποια μπορεί να είναι η αποτίμηση στην εξέλιξη τής επιστήμης, που επιτεύχθηκε μέσω τής τεχνητής νοημοσύνης ως επιταχυντής επιγνώσεων και σε αυτό θα αναφερθώ συγκεκριμένα στην συνέχεια, αμφισβητώντας το μύθευμα για τις υποτιθέμενες ποιοτικές υπεροχές της, που υποβάλλει στην τρέχουσα φάση το κατεστημένο, με στόχο να υποβιβάσει ταυτοχρόνως την σημασία τού ανθρώπινου ρόλου και να προωθήσει ταυτοχρόνως την σκουριά τού “μετανθρωπισμού”.

  Εννοείται βεβαίως, ότι κάτω από την έννοια τής τεχνητής νοημοσύνης εντάσσεται κάθε διαδικασία εφαρμογής μηχανικών λογικών διεργασιών. Και με αυτήν την έννοια, κάθε άλλο παρά σύγχρονο είναι αυτό το φαινόμενο. Για να λειτουργήσει η τεχνητή νοημοσύνη υπό την μορφή της, που προβάλλεται στην σύγχρονη φάση είναι η συγκρότηση μιας τεραστίου μεγέθους βάσεως δεδομένων. Αυτή όμως έχει ως βασική προϋπόθεση κυρίως την ψηφιοποίηση κειμένων και δευτερευόντως ήχου και εικόνας. Οι αντίστοιχες τεχνολογίες όμως εφαρμόζονται εδώ και πάνω από σαράντα χρόνια. Άρα αναφερόμαστε σε αρκετά παλιές διαδικασίες, που στην διάρκεια τού χρόνου εξελίσσονται έτι περισσότερο, μέχρι να αναλάβουν τον εκθαμβωτικό ρόλο τού εντυπωσιασμού των τροφίμων τού Μάτριξ.


ΕΥΦΥΙΑ VS ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

  Για να κατανοήσουμε την σημαντικότατη ειδοποιό διαφορά μεταξύ ευφυίας και νοημοσύνης αρμόζει να εξετάσουμε την ετυμολογική συγκρότηση αυτού τού όρου. Το ίδιο ισχύει και για την ετυμολόγηση τής λατινικής εκδοχής τού όρου, που διέπει επίσης αυτόν τον όρο στις κύριες Ευρωπαϊκές γλώσσες, διότι αυτοί που έπλασαν αντίστοιχους όρους στα λατινικά, που έχουν βαθύ αφηρημένο περιεχόμενο, προσανατολίστηκαν στο περιεχόμενο των προϋπαρχόντων Ελληνικών όρων και προσπάθησαν να μεταφέρουν αυτούς στην δική τους γλώσσα, κάνοντας χρήση ριζών, που περιείχε αυτή η γλώσσα.

Ιδιο-φυής είναι αυτός που διαθέτει Ο ΙΔΙΟΣ την ικανότητα, να επιτελεί την διαδικασία τού ΦΥΕΣΘΑΙ, η οποία αποτελεί απεικόνιση τού ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΞΕΠΕΤΑΓΜΑΤΟΣ ενός φυτού ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΓΗΣ. Αλλά επειδή οι ιδέες δεν είναι φασόλια ή κληματαριές, ώστε να προβάλλουν μέσα από την γη, αυτές ξεφυτρώνουν ως δημιουργήματα μέσα από το μυαλό τού ανθρώπου. Ανοικτό ερώτημα βέβαια παραμένει, που βρίσκεται ο αντίστοιχος σπόρος, που κυοφόρησε το μίσχο που ξεπρόβαλε. Η δημιουργία μιας νέας ιδέας, ή ενός συστήματος ιδεών, σε ίδια βάση και όχι σαν αναμάσημα των ήδη υπαρχόντων ιδεών, που προήγαν άλλοι, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ. Η ευφυΐα γεννά νέα, πρωτότυπα πνευματικά συγκροτήματα.

  Ο αντίστοιχος τής ευφυίας λατινικός όρος “intellegentia“ συντίθεται από τις ρίζες in tell και gentia. Ο όρος genius στα λατινικά σημαίνει την αναπαραγωγική δύναμη και προέρχεται από την ελληνική λέξη γένος. Συγγενείς προς αυτό είναι η έκφραση “sui generis“ και σημαίνει αυτόν που ανήκει σε ένα ξεχωριστό δικό του είδος, κάποιον που διαθέτει δικά χαρακτηριστικά. Είναι δηλαδή “ίδιος”, δηλαδή, αυτός, που με βάση την προτροπή τού Νίτσε “έγινε ο εαυτός του”, είναι δηλαδή ο εαυτός του και όχι κάποιο σύνηθες ανάτυπο. To „in“ αντιστοιχεί στο ελληνικό “έσω”, μέσα. Και το “tel“ προφανώς προέρχεται από ελληνικό “τέλος” με την έννοια τού σκοπού. Τουτέστιν, ευφυής είναι κάποιος, που αποτελεί φορέα μιας ίδιας κυοφορήσεως. Μέσα από αυτό το πρίσμα, η δομή τού όρου στα λατινικά εμπεριέχει παρόμοια συστατικά όπως ο ελληνικός όρος.

  Ενώ λοιπόν η ιδιοφυΐα είναι δημιουργική, προάγει δηλαδή σε τελείως προσωπική βάση κάτι που είναι νέο και δεν υπήρχε πριν, η νοημοσύνη αφορά την επεξεργασία μιας προϋπάρχουσας βάσης δεδομένων. Υπό αυτή την σκοπιά μπορεί να είναι μόνον παραγωγική και όχι δημιουργική. Καθότι παραγωγή είναι η επεξεργασία ήδη υπαρχόντων υλικών, ώστε να προαχθεί ένα προϊόν μετασκευής τους. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΥΦΥΙΑΣ ΚΑΙ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ. Και κατά συνέπεια δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει μια “ευφυής” μηχανή. Η επιλογή τού ονόματος INTEL από την συγκεκριμένη πολυεθνική εταιρεία που παράγει λογισμικό είναι σκοπίμως ψευδεπίγραφη. Η ΕΥΦΥΙΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΒΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΣΑΓΓΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ.


Η ανάρτηση συνεχίζεται ΕΔΩ



17 σχόλια:

  1. Μποτίλια στο Πέλαγος18 Αυγούστου, 2023 10:30

    Φίλτατε Κώστα,
    τις θερμές μου ευχαριστείες για μια ακόμη φορά για την προβολή τού ζητήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε εμείς, που επι τελους κάποιος θιγει ευθεως το αιχμηρό αυτο θεμα.
      Παρενέβην σε μία παράγραφο του κειμένου.

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ φιλε Διονύση!

      Διαγραφή
    2. Το αναδημοσίευσε και η Πελασγική.

      Διαγραφή
  2. Μποτίλια στο Πέλαγος18 Αυγούστου, 2023 14:03

    Φίλτατε Κώστα,
    ευχόμενος σου καλή χαλάρωση και γέμισμα τής μπαταρίας με δημιουργική ενέργεια, που ακτινοβολεί η χαριτωμένη αύρα αυτής τής Μικρής Μεγάλης πατρίδας και μητρίδας, που είθισται να φημίζεται για την ευστροφία σημαντικού μέρους των κατοίκων της, σε παρακαλώ οι παρεμβάσεις σου στα κείμενα να γίνονται πάντοτε, όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο.
    Πέραν αυτού, πρέπει να καταστεί κατανοητό, ότι η ανοχή και η υποχωρητικότητα μας, λόγω τής άνευ όρων βαθύτατης εκτίμησης και ειλικρινούς φιλίας, που μάς διέπει τόσο έναντι τού άκρως αξιόλογου ιδιοκτήτου τής σελίδος, όσο και τής μοναδικά αξιαγάπητης διαχειρίστριας, δεν μπορεί να συνεχίζεται, εφ' όσον εξαπολύονται επαίσχυντοι λίβελοι, που θίγουν με έμφαση την τιμή και την υπόσταση, όχι μόνον ημών, αλλά κατ' αποκοπήν και όλων των εντίμων, ανιοδοτελών και ευσυνείδητων ιστολόγων τής Ελληνικής μπολογκόσφαιρας, από την σπείρα των πιθικανθρώπων, που έχει εισβάλει εκεί.
    Η μέχρι σήμερα ανοχή και υποχωρητικότητα, που εφάρμοσα μέχρι εχθές, απέναντι στο νοσηρότατο φαινόμενο, μετά από παρανιέσεις εξαιρετικών φίλων, τις οποίες γνωρίζεις καλώς, είχαν μόνον ένα προτέρημα. Η εν λόγω ορδή διαδικτυακής ρύπανσης αποθρασύνθηκε μέχρι καταργήσεως παντός ορίου, και ξεσάλωσε παραληρηματικά, πετώντας την μάσκα τού δήθεν "διαφώτιστου", αποκαλύπτοντας πλήρως τα κτηνώδη χαρακτηριστικά της. Παρερμηνεύοντας την διακριτικότητα και την διάθεση κατανόησης από την μεριά μας έναντι τρίτων, θεώρησαν ότι είναι απρόσβλητοι και δύνανται να επιτρέπουν στους εαυτούς του πάσα απροσμέτρητη ασχημονία. Έτσι δεν δίστασαν να αναρτήσουν σε μια σελίδα, που διακρίνεται για το ήθος και την προσφορά τού ιδιοκτήτου της, τα εξής:
    "...Από την άλλη δεν έχουν λασκάρει βίδες μόνο σ’ έναν ή δυό, αλλά το θέμα είναι αν έχουν μείνει και κάποιοι που δεν έχουν κάψει φλάτζες ..πάμε λοιπόν και λέμε : Νιόνιος, Κου-Του, Καταβλακιώτισσα, Πανωβλακιώτισσα, Τραχανάς, Στραβοποδιά και λοιποί και ρέστοι από τους βλογεράδες και τους ιστιοσανιδιασμένους ..εντάξει, εντάξει και τους κατ’ αποκοπήν μπατριωταρέους ..ονοματίζω αυτούς που σας ρίχνουν πολύ σανό στην ταΐστρα, μην και ξεμείνετε και κάνετε μπράφ ..έτσι ώστε ως πιστά και υπάκουα Γελαδοζωντόβολα να συνεχίσετε να μασουλάτε χωρίς ν’ αναρωτιέστε …".
    Η απόδοση τής ιδιότητος τού "μπατριωρέου" σε κάποιον σημαίνει συνειδητή έλλειψη ειλικρίνειας και ιδιοτελείς στοχεύσεις. ΄Υβρεις, που απαξιώνουν την τιμή και την ηθική υπόσταση αυτών, σε βάρος των οποίων εξαπολύεται ο οχετός.
    Πέραν ότι προσβάλουν κατάφωρα αυτόν που τούς προσφέρει βήμα, που εάν έφτιαχναν δικό τους ιστολόγιο δεν θα έμπαινε κανείς ούτε για να φτύσει, κάνοντας χρήση χαρακτηρισμών όπως "Πας καλά ρε Εργολάβε ;; ..ποιος το έχει χάσει ντίπ", έχουν βαλθεί να αμολήσουν την τοξικότητα πέρα από τα όρια τής τρέλας, ισχυριζόμενοι το εξής:
    "...Τούτο ‘δώ το πόνημα, αν και βασικά ανήκει στην σειρά με τους «μπαρμπάδες» ..κι επειδή οι «μπαρμπάδες» κοντεύουν τα ζουρλαθούν (αν και τεζαρισμένοι από καιρούς και καιρούς) με όσα κάνουν τα σημερινά Ζωντόβολα, που ισχυρίζονται ότι είναι Έλληνες, τρομάρα τους …". Αμφισβητούν δηλαδή την Ελληνική προέλευση και εθνική οντότητα σε σύμπαντα τον Ελληνικό λαό και την κοινωνία και βεβαίως πρωτίστως στούς ανιδιοτελείς ιστολόγους. Προφανώς ισχυρίζονται, ότι οι μόνοι έλληνες που υπάρχουν επάνω στον πλανήτη είναι τα ενεργούμενα σούργελα, που ανέλαβαν την ψευδεπίγραφη διαπόμπευση των πάντων.
    Είναι όμως θρασύδειλοι άνευ ορίων. Γράφουν οι λεγάμενοι "ονοματίζω αυτούς που σας ρίχνουν πολύ σανό στην ταΐστρα". Πού και ποιον "ονοματίζουν"; Γράφουν με υπονοούμενα και χαρακτηρισμούς, ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΟΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, ΕΑΝ ΚΑΤΑΝΟΜΑΣΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΥΛΑ ΚΑΘΥΒΡΙΖΟΥΝ. Εγώ έχω δημοσιεύσει επανειλημμένα το ονοματεπώνυμο, την διεύθυνση και τον τηλεφωνικό αριθμό μου. Αυτές οι κότες τρέμουν να δημοσιεύσουν ακόμη και ένα μέιλ. Όλα, μόνον μέσω τής σελίδας άλλου. Εγώ δεν φοβάμαι κανένα και παρουσιάζομαι χωρίς εκπτώσεις. Αυτοί φυγομαχούν εξαπολύοντας λήμματα. Δεν καταλαβαίνουν, ότι στο τέλος θα τους εντοπίσει ο μπόγιας από την μπόχα που αναδύουν. 'Όχι μόνον τον μπροστινούλη, όλη την συμμορία.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω να προσθεσω κατι φιλε Διονύση. Τα ειπες ολα οπως πρεπει. Απλά, ελπίζω.. τώρα που πήραν χαμπάρι οτι τους πήραμε χαμπάρι.. να μαζέψουν τα μπογαλάκια τους και να πάνε σε άλλη παραλία. Αρκετη καταστροφή έφεραν στο πιο αγαπημένο μας μπλογκ.
      Το απόσπασμα που έβαλες εδω, είναι σαν να μας απαρίθμησαν ποια άλλα μπλογκ ππαρακολουθούν επειδή τα φοβούνται.

      Διαγραφή
    2. Μποτίλια στο Πέλαγος18 Αυγούστου, 2023 16:02

      Κατά την γνώμη μου, είναι προτιμότερο να συνεχίσουν. Ας μην υποτιμούμε τον Εργοδότη, διότι εκτός από ευφυέστατος και άνθρωπος που το λέει η καρδιά του είναι και σκληρό καρύδι, εάν κρίνουμε από τις απειλές που συχνά εκτοξεύει εναντίον των επικυριάρχων, τήν ηγεσία των τούρκων και ενάντια σε αυτούς που κινούν τα νήματα πίσω από τον εποικισμό τής χώρας. Δεν είναι τυχαίο, ότι η σπείρα προσπαθεί μόνιμα να χλευάσει τις απειλές και την αποφασιστικότητα τού Εργοδότη, διότι τον φοβάται πάρα πολύ. Κατ' αρχήν το πρώτο που πρέπει να κάνει ο φίλος μας, είναι να εξακολουθήσει να προσποιείται τον αφελή. Πόσο αφελής είναι όμως αυτός, μπορεί να γνωρίζει μόνον ο ίδιος. Τα υπόλοιπα ρυθμίζονται με το μάνιουαλ τού πλυντηρίου.
      Χοντραίνοντας τις παρεμβάσεις τους μάς έρριξαν πάσα οι λεγάμενοι, ώστε να έχουμε επαρκή αφετηρία, για να σπάσει η σιωπή, χωρίς να χρειαστεί να παραβιάσουμε τούς κανόνες τής ευγένειας. Εάν επιθυμούν, ας συνεχίσουν, αφού απέδειξαν στην πράξη, ότι δεν μπορούν να εφαρμόσουν μια στοιχειώδη στρατηγική. Κατ' αρχήν, οι ιστοχώροι, που προσπάθησαν να απαξιώσουν, μάλλον ενισχύθηκαν από την πρακτική τους.

      Διαγραφή
  3. Μποτίλια στο Πέλαγος18 Αυγούστου, 2023 14:04

    Συνέχεια προηγούμενου...

    Και κάτι (προς ώρας) τελευταίο. Μας συνιστούν ...αντοχή: "..είπαμε κουράγιο, και θα ‘δείτε ότι είμαι απολύτως εντάξει". Εγώ αντέχω πάρα πολύ ακόμη. Περιμένω όμως να δω, πόσο ακόμη θα αντέξουν να τους κουβαλάνε στην πλάτη, πρόσωπα που δεν τούς τιμά σε καμία περίπτωση αυτή η πρακτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάει χρόνια αυτή η μπόχα. Τις ίδιες σκέψεις έχω κάνει και μάλιστα, Κώστα, έχουμε στο παρελθόν κατ' ιδίαν συζητήσει γι αυτό το θέμα με το «σοφό» γερόντιο, που εν είδη υπερνού, προφήτη, και υπέρ’ άνω του «γελαδερού όχλου», χυδαιολογεί ασύστολα και προσβάλει με απύθμενη κακία ό, τι μπορεί να στηρίξει τον Έλληνα σε αυτούς τους τραγικούς καιρούς.
      Εκτιμώ, όπως, θαρρώ, όλοι οι αναγνώστες του συγκεκριμένου μπλογκ, τον οικοδεσπότη του. Είναι το μοναδικό ιστολόγιο που λαμβάνω στο μέηλ μου τα νέα κείμενά του, που περιμένω με μεγάλη ευχαρίστηση να διαβάσω, όταν είμαι πιο ξεκούραστη, με διαυγή νου. Τα κείμενα του ανεκδιήγητου αυτού τύπου τα προσπερνάω και αμέσως τα κάνω delete. Δεν είναι μόνο τα ατελείωτα σεντόνια που γράφει – σκυλοβρωμάνε από τις νοσηρές ακαθαρσίες που εκτοξεύει- αλλά και το ουσιαστικό περιεχόμενο της γραφής του, που εκπορεύεται από ένα νοσηρό και βαλτώδη εσωτερικό χώρο ύπαρξης, που δεν θα το έλεγα ψυχή.
      Αυτός ο θρασύτατος γερο-αρουραίος, μέσα από το σκότος της ανωνυμίας και κρυμμένος βαθιά στα υπόγεια λαγούμια του, έχει βρει ελεύθερο πεδίο και εκμεταλλευόμενος τη φιλοξενία του οικοδεσπότη του και την ευγένεια των αναγνωστών, ασχημονεί ασύστολα, προσβάλλοντας τα ιερά και τα όσια, που κρατούν την ελληνική ψυχή σε ισορροπία.
      Και όχι, δεν νομίζω πως είναι πράκτορας, ή τουλάχιστον όχι μόνο. Είναι μια περίπτωση πρώην ανθρώπου, σαν τον Σμίγκολ ένα πράμα, το γκόλουμ του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Ένα πρώην ανθρώπινο ον, που παραμορφωμένο και με διαστρεβλωμένη ψυχή, ζει μέσα στους βούρκους και εξαπολύει κατάρες προς τους χειμαζόμενους ανθρώπους….
      Μπήκα να διαβάσω τα σχόλια στο ανοσιούργημά του και μου έκανε εντύπωση ότι υπήρξαν αρκετοί που συνομίλησαν μαζί του, δίνοντάς του για ακόμα μια φορά την ευκαιρία να εξαπολύσει τον οχετό του.
      Δεν έπρεπε, Κώστα μου, να απαντήσεις στις βρομιές του. Δεν ανοίγουμε συζητήσεις με τέτοια όντα, γιατί θα λερωθούμε από τα σκατά τους. Απορώ με αυτό τον ευφυή και -απ’ ότι φαίνεται- καλοπροαίρετο άνθρωπο, πώς τον ανέχεται!!!! Πάντως, αυτό το γελοίο και κακόβουλο παιχνίδι – απ’ όπου κι απ’ ότι κι αν προέρχεται- καλό θα είναι να τελειώσει, αλλιώς θα βλάψει ανεπανόρθωτα την αξιοπιστία του μπλογκ, αλλά και το κύρος των λόγων του οικοδεσπότη.

      Διαγραφή
    2. Φιλε Διονύση, αναδημοσίευσε το αρθρο και ο Μεταξάς (Κανενα Ζορι).

      Διαγραφή
  4. ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΒΡΩΜΑΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ. Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗΣ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑΝ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. TΣΑΚΙΣΤΕ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να πω κι εγώ την ακακία μου:

    Όταν διάβασα το επίμαχο άρθρο στον ιστότοπο του ΕργΔημΕργ εξοργίστηκα στην αρχή αλλά μετά σκέφτηκα ότι δεν πρέπει να πέσω στην παγίδα. Οι αρχαίοι ημών αντιμετώπιζαν τους κίναιδουν με Ajax. Τους ψέκαζαν και τους έκαναν αόρατους. Και έπαυαν να ασχολούνται πλέον. Ναι, περί κίναιδου πρόκειται. Τουλάχιστον στο πνεύμα και στην ψυχή του.

    Σε διάφορα άρθρα του βγάζει χολή για τον Χριστό, δηλαδή βλέπει τον ταχυδρόμο και όχι το μήνυμα αλλά από την άλλη ευαγγελίζεται(!?!) την ανωτερότητα του έναντι των υπόλοιπων ζωντανών λες και του σπαταλάνε τον αέρα του σκατόψυχου.

    Αν, υποθετικά βρισκόμασταν ενώπιος ενωπίω απλά θα τον ρώταγα:
    '' Ρε μπάρμπα τι κακό βλέπεις στο "Αγαπάτε αλλήλους"; ''

    Από την άλλη σκέφτομαι την ενέργεια που θα πάει χαμένη και γνωρίζω πως η φύση είναι φειδωλή και τιμωρεί τους σπάταλους...

    Αδέρφια, Don't-Feed-The-Troll.
    Ακόμα και τα γέρικα μπορεί να σου ρίξουν την ψυχολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. Και Να Αδελφέ Μου
    Στίχοι
    /
    Και να αδερφέ μου
    Που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
    Ήσυχα ήσυχα κι απλά
    Καταλαβαινόμαστε τώρα
    Δε χρειάζονται περισσότερα
    Κι αύριο λέω θα γίνουμε
    Ακόμα πιο απλοί
    Θα βρούμε αυτά τα λόγια
    Που παίρνουνε το ίδιο βάρος
    Σ' όλεσ τισ καρδιές
    Σ' όλα τα χείλη
    Έτσι να λέμε πια
    Τα σύκα σύκα
    Και τη σκάφη σκάφη
    Κι έτσι που να χαμογελάνε οι άλλοι
    Και να λένε
    Τέτοια ποιήματα
    Σου φτιάχνω εκατό την ώρα
    Αυτό θέλουμε κι εμείσ
    Γιατί εμείσ δεν τραγουδάμε
    Για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου
    Απ' τον κόσμο
    Εμείσ τραγουδάμε
    Για να σμίξουμε τον κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΦΙΕΡΩΜEΝΟ ΣTOYΣ ΑΔΑΕIΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚA ΠΟΥ ΠΙΣΤΕYΟΥΝ OΤΙ Η ΡΩΣIΑ ΚΑΙ ΤΑ BRICS + ΕIΝΑΙ EΝΑ ΕΝΙΑIΟ ΣΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘY ΚΡAΤΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ KAI THΣ ΝEΑΣ ΤAΞΗΣ TOYΣ!!!-----BRICS 2023 ---LAVROV

    Τα σχόλια μου για το επερχόμενο δελτίο ταυτότητας στην Ελλάδα AI και πληρωμές χωρίς μετρητά :



    Έχουμε αυτή την κάρτα από το 2010 στα Εμιράτα . Η τεχνολογία εξαρτάται από το πώς το χρησιμοποιεί κανείς !! AI και πληρωμές χωρίς μετρητά έχουμε επίσης εδώ ως εναλλακτικό τρόπο διευκόλυνσης όλα με καλή πίστη και κατά την επιλογή μας !



    Η Ρωσία έχει το ίδιο, όπως και η Σουηδία, η Σιγκαπούρη, η Κίνα και άλλες ανεπτυγμένες χώρες EΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟYΣ ΤΡOΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜHΣ κατά επιλογή !!!



    Το πρόβλημά μας στην Ελλάδα είναι ότι είμαστε ινδικό χοιρίδιο και σαν ένα είδος Ουκρανίας χωρίς πόλεμο O’ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕIΝΟΥΝ ΘΑ ΕINΑΙ ΑΥΤOΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜOΝΟ ΜΕ ΚΑΚH ΠIΣΤΗ !(Bad faith)

    Έτσι δεν έχετε άλλη επιλογή από το να τους αρνηθείτε !!



    Αυτό είναι μια LIVE EXERCISE ,όπως το Covid, για να δουν πώς θα αντιδράσουν τα πλήθη!! ΑΠΟΡΡIΨΤΕ OΛΑ OΣΑ ΘΑ ΠΡΟΤΕIΝΟΥΝ !!!



    Ποτέ μην ξεχνάτε τον αγαπημένο μας ευλογημένο από τον Θεό ηγέτη KIM-KOYL-MIT και τη συνομιλία του με τo deep state CNN το 2021 …με την Christiane Amanpour : “ΟΙ EΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤEΚΟΝΤΑΙ”

    (Nτροπή για το τι έχει γίνει στην Ελλάδα με τους πιο αξιολύπητους ανθρώπους στον κόσμο…..ενώ όλος ο πλανητης προχωρήσει μπροστα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνησω φιλε Κωνσταντίνε, γι αυτο δεν μπορουμε να ανατρέψουμε μονοι μας, ΕΜΕΙΣ.. ενα 10% το πολύ, το σκοτεινο σχεδιο για την Ελλάδα. Γιατί το 90% γύρω μας.. Είναι απλά Μ Α Λ Α Κ Ε Σ !

      Διαγραφή