«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023

Even now in Heaven There were Angels carrying savage weapons An Eye for an Eye Makes the whole World Blind

 

Μετάφραση τίτλου ανάρτησης: Ακόμα και τώρα στον Ουρανό υπήρχαν Άγγελοι που κρατούσαν βίαια όπλα. Οφθαλμόν αντί οφθαλμού, κάνει όλον τον κόσμο τυφλό. (η φράση αυτή αναγράφεται στο τέλος του βίντεο)

Άλλο ένα τραγούδι από τους πολύ ψαγμένους -και μουσικά και φιλοσοφικά- UNKLE.
Kαι αυτό το βίντεο, όπως το "Be There", σε βάζει σε δρόμους σκέψης, από αυτούς που επιμελώς αποφεύγουμε. Η διαφορά είναι ότι το "Be There" αφορά τον άνθρωπο, ενώ το "Eye For An Eye" αφορά την ανθρωπότητα, το μητρώο της, και το κατ'επέκταση αναπόφευκτο δυσάρεστο πεπρωμένο κοινωνιών, εθνών κλπ, όταν είναι απρόσεκτοι σαν τούς πλησιάζουν με εντυπωσιακό τρόπο κάποιοι άγνωστοι. Πολλά θέματα παρελαύνουν στο βίντεο-κλιπ του τραγουδιού: Η δολοφονία της αθωότητας, ο Δούρειος Ίππος, η Εισβολή, ο εκφυλισμός, η συγκομιδή κ.ά..
(Δείτε το προσεκτικά, σε "πλήρη οθόνη", και ρυθμίστε την ποιότητα του βίντεο -από το γρανάζι κάτω δεξιά- σε 720p ή 1080p)

Κ-Τ

 


Ακόμα και τώρα στον ουρανό υπήρχαν άγγελοι που κρατούσαν άγρια όπλα
Οφθαλμόν αντί οφθαλμού.
Οδόντα αντί οδόντος.
Τρέξε, τρέξε, τρέξε
Αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κρυφτείς
Μήπως η καταστροφή μας, ωφελεί τη γη;
Βοηθάει το γρασίδι να μεγαλώσει;
Τον ήλιο να λάμπει;
Υπάρχει αυτό το σκοτάδι και μέσα σου;
Έχεις περάσει αυτή τη νύχτα;
Τρέξε, τρέξε, τρέξε
Αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κρυφτείς
Από εκεί που πας δεν θα γυρίσεις πίσω
Τρέξε, τρέξε, τρέξε
Αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κρυφτείς
Οφθαλμόν αντί οφθαλμού
Οδόντα αντί οδόντος.
Τρέξε, τρέξε, τρέξε
Αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κρυφτείς
Αυτό το μεγάλο κακό
Από πού προέρχεται;
Ήθελε ακόμα το τέλος του κόσμου;
Ποιος το κάνει αυτό;
Ποιος μας σκοτώνει;
Μας κοροϊδεύει με τη θέα αυτού που θα μπορούσαμε να είχαμε γνωρίσει
Τρέξτε, τρέξτε, τρέξτε
Οφθαλμόν αντί οφθαλμού
Οδόντα αντί οδόντος.
Τρέξε, τρέξε, τρέξε.
Αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κρυφτείς
Είσαι δίκαιος;
Ευγενικός;
Μήπως η αυτοπεποίθησή σου βασίζεται σε αυτό;
Σε αγαπούν όλοι;
Φαντάζεσαι ότι ο πόνος σου θα είναι μικρότερος
επειδή αγαπάς την καλοσύνη και την αλήθεια;
Οφθαλμόν αντί οφθαλμού
Οδόντα αντί οδόντος.
Τρέξε, τρέξε, τρέξε
Αλλά σίγουρα δεν μπορείς να κρυφτείς


 

33 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΘΡΟ:

    Η Βιβλική Ψυχοπάθεια του Ισραήλ!!!

    http://enaasteri.blogspot.com/2023/10/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέν λέω τόσο γιά τό γκρούπ καί τήν ψιλοσάϊχεντέλικ σύνθεση,
    αλλά ο/η/οί ανιμέητορ-ς ρέ σύ τί πίνουν ή τρώνε ή δένγκσέρω γώ τί άραγε βάζουν μέσα στά μπρέην καί κάνουν αυτά τά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι αυτά τά chems, are running around their brains καί μάς χαζεύουν καί μάς τά ξενέρωτα;

    Έν ολίγοις, έναςΝέος Ψυχοδηλωτικός Ήχος, μά όχι καί Ανατριχίλα,
    τουλάχιστον γιά τά εμά ωτία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το είπα: Είναι πολύ ψαγμένοι μουσικά και φιλοσοφικά· δεν είναι από αυτούς όμως που ενδιαφέρονται να βγάζουν χιτάκια που να αρέσουν σε όλους. Πρώτα απ' όλα, δεν μπορούν να καταταχτούν. Ούτε Brit Pop είναι, ούτε alternative εξ ολοκλήρου, ούτε ροκ, ούτε κάποια κατηγορία psychedelic. Είναι μία κατηγορία από μόνοι τους. Και δεν είναι ακριβώς γκρουπάκι, αλλά ηχολήπτες και παραγωγοί δίσκων άλλων πολύ διάσημων βρετανικών γκρουπ. Δηλαδή Πάπες Καινοτόμου Ήχου. Οι animators που έφτιαξαν το βίντεο..σίγουρα είναι psychedelic βέβαια. Είναι φυσικό όποιος βλέπει το βίντεο να σκέφτεται "Μα τί πίνουν αυτοί..!" χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Εδώ, τα άλλα δύο που έχω βάλει στο μπλογκ:
      https://diodotos-k-t.blogspot.com/search/label/Unkle

      Διαγραφή
    3. Ρέ ιχνηλάτη Diodotus;!...θά μάς χαζέψεις ωρέ;!..
      ..ώχ κι αμάν τί έπαθα ο έρμος μέ τή Θάλασσα...αυτό θά πεί Ναυτία.
      ΤΤί πλάνα είναι αυτά ρέ σύ κι από πού κι από τί τά τραβήξανε;;...
      ...κι επιτέλους!...έψαχνα εδώ κι αρκετό καιρό γιά κάτι παρεμφερές.
      Νά 'σαι καλά mr DJ, τό κατέβασα αμέσως γιά χρήση ώς ομοιοπαθητικό φάρμακο, γιά όποτε μέ γυρνάν' ανάποδα τά τζιέρια οι κουλοκασσέλες κι όλες οί άλλες οί πράϊντ κι όμορφες ζουγκλολουμπίνες κι οί κατέδες, που μάς αρπάξαν απ'τή ζουμοσακούλα καί μάς τή μαράγκιασαν. Οί παλιοσυριγγέλλες οί μπλαντορούφες..
      Τό δοκίμασα ήδη καί δουλεύει λέμε!!! Απίστευτο!
      Μόλις είδα κάποιον εμετογόνο κιερατά, έν προκειμένω τό κουλυί κια τό Σπυρί, κάνω ευθύς αμέσως τ' απονενοημένο διάβημα, βάζω τό έβερ ρέστ καί -ώ τού θαύματος- αντί νά τά κακαρώσω, έξ' αίφνης μ' αγαλλιάζει τό σπληνάντερο!.. Ανέλπιστο!!
      Έχω πάθει τή μπλάκα μου σέ λέω! Τώρα, δέν μού μένει τίποτ' άλλο απ' τό νά πάρω τό Μορφέα έν πλήρη κάλμη..
      Ευχαριστώ πολύ γι' αυτή τήν ιστορική ανακάλυψη!

      (Τά γκαλιαρντά από 'δώ:

      Διαγραφή
    4. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Θα το πιστέψεις ότι σκεφτόμουν το γούρλωμα των ματιών σου, όταν θα έβλεπες αυτά τα τεράστια κύματα έτοιμα να καταπιούν το αλιευτικό καράβι και να καταπίνουν κυριολεκτικά ολόκληρο φάρο;
      Σκαμπάζω από κινηματογράφο, αλλά απορώ κι εγώ πραγματικά πώς ακριβώς κατάφεραν να κάνουν αυτή την κινηματογράφηση.
      Το μουσικό θέμα και ο ρυθμός (τα κρουστά) είναι επίσης σαν να καλπάζουν μαζί με τα κύματα. Kαι είναι πολύ πιστικό το εφέ που απομακρύνεται προς τα πάνω η κάμερα, και στο τέλος βρίσκεται έξω από τη Γη, στο διάστημα, όπου αντικρίζουμε το πλήρες σχήμα του κυκλώνα.
      Αυτά τα κλιπ δεν είναι από χρήστες. Είναι τα official των UNKLE.

      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    5. Τα γκαλιαρντά τού "25 Οκτωβρίου, 2023 01:37" από 'δώ:
      https://www.youtube.com/watch?v=YYlpYqfqmEU

      Τώρα παίδες ταβλιάστηκα, άάάχχμμμ

      Διαγραφή
    6. ορθογραφ.λάθος από βιασύνη: "πειστικό"

      Διαγραφή
  4. Μποτίλια στο Πέλαγος των βίντεοκλιπς25 Οκτωβρίου, 2023 01:04

    Κατά την γνώμη μου, το παρόν βίντεο δεν μπορεί να κριθεί, να προσληφθεί, ή να αντιμετωπιστεί ως μουσική, που συνοδεύεται από ένα βίντεο κλιπ. Εκ προοιμίου δηλώνω, ότι κατά την κρίση μου, δεν πρόκειται μόνον για ένα υψηλοτάτων απαιτήσεων πόνημα, αλλά για μια στρατηγικού χαρακτήρα παρέμβαση, που στοχεύει, αφού ερμηνεύσει τα προκείμενα, να προειδοποιήσει με συμβολικό τρόπο για τα επερχόμενα, με τρόπο ανάλογο, όπως επιχειρείται από την σειρά I PET GOAT, πλην όμως από την αντίρροπη πλευρά. Υπό αυτήν την οπτική, εκφράζω τα συγχαρητήριά μου στον Κώστα, για την επιλογή του, να προβαλλει αυτό το ζωτικής σημασίασς ΜΗΝΥΜΑ.
    Η ικανότητα χειρισμού των συμβόλων και η τεχνική αρτιότητα των εκφραστικών μέσων αυτών που δημιούργησαν το βίντεο, ανταπoκρίνεται ανέτως στα αντίστοιχα, αυτών που έστησαν το IPG. Κατά πόσο πρόκειται για μια συνειδητή επιλογή τής συγκεκριμένης ομάδος να αντιπαρετεθεί σε αυτό καθ' εαυτό, επεκτείνοντας την σύγκρουση στην σφαίρα που εκδηλώνεται το IPG, δεν είναι καθοριστικής σημασίας. Διότι, τα επιτελεία που οργώνουν το γίγνεσθαι στην μιντιακή πιάτσα, είναι αυτονόητα σε θέση να επισκοπούν, ποια εκφραστικά μέσα έχουν καθιερωθεί, έχουν επιβληθεί και τραβούν την μέση προσοχή, ώστε να επιλέγουν να αντιπαρατεθούν ανάλογα, προωθώντας την αντιπαράθεση με παρόμοιο αξιόμαχο τρόπο.
    Τα μηνύματα που θέτει σε κίνηση το βίντεο, δεν διαμοιράζονται σε πολυλογία αναφορών που συνθέτουν μια εξελικτική πορεία, όπως συμβαίνει στα IPG, αλλά εστιάζονται σε πολύ βασικούς άξονες καθοριστικής σημασίας, ώστε τονιζόμενα να φτάσουν στους παραλήπτες. Οι συμβολισμοί που δομούν το βίντεο, μπορεί να είναι στην βάση τους λίγοι, απλοί και αυστηρά καθορισμένοι, όμως για να μπορέσει κάποιος να συγκεφαλαιώσει το απαύγασμα μιας σύνθετης διαδικασίας σε ένα μεστό ίζημα, πρέπει να έχει μελετήσει και να έχει προβληματιστεί πάρα πολύ προηγουμένως.
    Ως εκ τούτου αρμόζει αυτό το βίντεο να προσεχτεί, να αξιολογηθεί και να εμηνευθεί, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει και ή δυνατον να εμπεδωθεί συνειδησιακά και βιωματικά, με τρόπο ριζικά διαφορετικό από ότι ένα κλασικό μουσικό βιντεικλίπ. Δεν πρόκειται για ψυχαδέλεια, για έκφραση αισθητικών πειραματισμών, ή για δημιούργημα καλλιτεχνικής πρωτοπορείας, αλλά για αυστηρά στοχευμένη, άρτια δομημένη και βαθύτατα μελετημένη αποστολή ενός μηνύματος, από ένα χαρισματικό επιτελείο, που όχι μόνον γνωρίζει πόσα απίδια πιάνει ο σάκκος, αλλά κατέχει και τις προϋποθέσεις να παραστείσει αυτά επιτυχώς με ήχο και εικόνα.
    Εννοείται, ότι τέτοιου είδους πονήματα, ενώ έλκουν την προσοχή και διεγείρουν το θυμικό, δεν είναι δυνατόν να αποκωδικικοποιηθούν από την μεγάλη πλειοψηφία. Όμως αυτοί που τα σκαρφίζονται ανήκουν σε εκείνους τούς έμπειρους ψαράδες, που ρίχνουν άδεια, για να ανασύρουν γεμάτα. Γνωρίζουν, ότι στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετοί που καιροφυλακτούν, ώστε παραλαμβάνοντας το μπαλάκι, να το κάνουν φύλλο και φτερό, ώστε να δέσει το γλυκό.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Διονύση,

      με συγκίνησες, και μάλιστα σε περίμενα σε αυτήν εδώ την ανάρτηση με το σημειολογικό βίντεο, σαν να την έφτιαξα για να σε καλέσω.
      Οι αστεϊσμοί μου περί ψυχεδέλειας με τον αγαπητό μας Γκλιτς, ήταν για να ακολουθήσω το εύθυμο κλίμα του, αλλά στην πραγματικότητα.. το βίντεο αυτό το έχω αναλύσει σε κάθε λεπτομέρεια, από το 2003, όταν και το κατέταξα ως το πιο σημαντικό βίντεο κλιπ μουσικής που έχω δει ποτέ, μη προσδοκώντας να ξανασυναντήσω κάτι τόσο μεστό, ωμό και αφυπνιστικό και συνάμα καλλιτεχνικό. Όπως μού συνέβη και με την πιο αγαπημένη μου βαθειά φιλοσοφική ταινία "Το άλογο του Τορίνο", όταν και είπα αφού την είδα πρώτη φορά (ακολούθησαν άλλες τρεις) ότι ό,τι κι αν δω στην υπόλοιπη ζωή μου στον κινηματογράφο..θα είναι απλώς για να περνάει η ώρα.
      Ίσως από αυτό το βίντεο κλιπ των UNKLE, εμπνεύστηκαν και την ταινία Άβαταρ oι παραγωγοί της και ο σεναριογράφος.
      Στο άλλο τραγούδι που ανέφερα, το Be There, το μπάτζετ του κλιπ είναι πολύ χαμηλότερο, το θέμα απλότερο, αλλά σοκαριστικό. Είναι ένα υπαρξιακού τύπου φιλοσόφημα, έχει να κάνει με την νεότητα, και πώς κάποιου είδους Χάρος, έρχεται και στη ρουφάει μέσα σε μια νύχτα. Σαφώς και θέλει να μάς πει περισσότερα από αυτό, εννοείται.
      Όλο το μουσικό, στιχουργικό και φιλοσοφικό σταφ-παραγωγές των UNKLE διακρίνεται για αυτές τις στοχεύσεις που ξεκίνησες να αναλύεις. Περιμένω με ανυπομονησία την ολοκλήρωση των σκέψεών σου.

      Διαγραφή
  5. Μποτίλια στο Πέλαγος25 Οκτωβρίου, 2023 02:52

    Συνέχεια προηγούμενου...

    Δεν μπορώ να αποφύγω τον πειρασμό να αναφέρω, ότι το βίντεο επικαιροποιεί επ' ακριβώς ένα τρίπτυχο με σύμβολα, ακριβώς με τον τρόπο που το κουβαλάω μέσα μου ως επίγνωση εδώ και δεκαετίες.
    1. Το ενεργούμενο υποκείμενο τού ολοκληρωτισμού με την βεντούζα.
    2. Όταν υποτασσόμαστε και επιλέγουμε το κακό, σε μια πορεία γινόμαστε το κακό.
    3. 1 + 2 = 3 = η κόλαση
    1. Πριν από δεκαετίες διάβασα και ξαναδιάβασα το βιβλίο τού Βίλχελμ Ράιχ "Η Μαζική Ψυχολογία τού Φασισμού". Ο Ράιχ δεν έγραψε αυτό το βιβλίο αφηρημένα, αλλά βιώνοντας από κοντά την άνοδο τού ναζισμού στην Γερμανία. Έχοντας ζήσει επί μακρόν σε αυτήν την χώρα, μπορούσα να παρακολουθήσω (ή ορθότερα να αιστανθώ στην καμπούρα μου) από πρώτο χέρι κάποιες από τις πραγματικότητες, που οδήγησαν τον Ράιχ να δομήσει θεωρητικά την ουσία των καταστάσεων, που συγκροτούν την μαζική φύση τού φασιστικού φαινομένου. Ο Ράιχ αναλύει στο βιβλίο του, την τάση που εμπεδώθηκε πριν τον ναζισμό από τον πρωσικό μιλιταρισμό στην Γερμανία, την οποίαν επέκτεινε σκόπιμα ο εθνικοσοσιαλισμός ακόμη περισσότερο, να εγκαθιδρυθεί και να επεκταθεί αριθμητικά μια νέα κοινωνική και οικονομική τάξη, με τρόπο, που όπως ρύθμισε το κατεστημένο, δεν υπήρχε σε καμία άλλη χώρα, μέσω τής αναγωγής των λειτουργιών και τής δομών τού κράτους σε υπέρτατο αγαθό. Σε αντίθεση με την Ιταλία, όπου χαρακτηρίστηκε από κάποιους θεωρητικούς ο εκεί φασισμός σαν “κορπορατισμός” (κατίσχυση συγκεκριμένων συνασπισμένων κοινωνικών ομάδων) την κοινωνική βάση τού ναζισμού αποτέλεσε η αναγωγή των κρατικών υπαλλήλων σε πολυάριθμη αγέλη εξόχως προνομιούχων ημιαρχόντων. Αυτή είναι η επονομαζόμενη “νέα μικροαστική και μεσοαστική τάξη”, γι αυτό και κάποιοι σημαντικοί θεωρητικοί τού φασιστικού φαινομένου, όπως ο Νίκος Πουλαντζάς, διέγνωσαν ως κοινωνική βάση τού φασισμού τούς μικροαστούς, κάνοντας ένα διαχωρισμό μεταξύ τής άρχουσας τάξης και τής “διοικώσας” τάξης. Η ιδιότητα τού δημόσιου υπαλλήλου (στα γερμανικά “Beamte“) ακόμη από την εποχή τού κάιζερ δεν ήταν είδος επαγγέλματος, αλλά σχεδόν τίτλος ευγένειας, σε αντίθεση με τούς “απασχολούμενους στο δημόσιο” (Angestellte im öffentlichen Dienst). Έτσι πχ. οι στρατιωτικοί, οι αστυνομικοί, οι εφοριακοί, ή ακόμη και οι μηχανοδηγοί των κρατικών σιδηροδρόμων ήσαν δημόσιοι υπάλληλοι, ενώ οι εκπαιδευτικοί, οι απορριματοσυλλέκτες και οι θυρωροί στα δημόσια, κτήρια ήσαν απασχολούμενοι στο δημόσιο. Οι ιδιότητα των Beamten ίσχυε εφ' όρου ζωής, χωρίς να μπορεί το κράτος να τούς απολύσει, πέραν των δυσανάλογα υψηλών αμοιβών. Μέσα στην θύελλα τής κρίσης τού 29 αυτή η κατάσταση καθιέρωσε μια ιδιαίτερη ψυχοσύνθεση. Αυτή ενισχύθηκε από τα προγράμματα μαζικής απασχόλησης, που οργάνωσαν οι χιτλερικοί, δίνοντας διέξοδο προσωρινής επιβίωσης (καθότι στην συνέχεια τα καταβρόχθισε η λαίλαπα τού πολέμου) στα απεγνωσμένα στίφη των ανέργων τού μεσοπολέμου. Με αυτόν τον τρόπο αντιμετώπιζε από τότε ο μέσος γερμανός το κράτος, ως δεξαμενή τού μάνα επιβιώσεως, με την οποία ένας ιμάντας μεταβίβασης συνέδεε την παροχή του με το στόμα του. Έτσι ο μαζάνθρωπος τής ναζιστικής μετεξέλιξης, μού φαινόταν αρκετές δεκαετίες μετά την λήξη τού πολέμου που ήλθα στην Γερμανία, ως ο άνθρωπος με το στόμα βεντούζα, που αυτή ασκεί ρυθμιστικό ρόλο σε όλη την ύπαρξή του, συρρικνώνοντας τα υπόλοιπα μέλη τού σώματος του. Αυτά, υποτασσόμενα στην βεντούζα, βαθμηδόν ατροφούσαν, μέχρι πλήρους εξαφανίσεως.
    Αυτή την στρατηγική τής φασιστικού τύπου ενσωμάτωσης των φτωχοποιημένων πολιτών στο κατεστημένο εφαρμόζουν στην σύγχρονη εποχή όλα τα κράτη τής δύσης με τις παροχές πολλαπλών τύπων, μετατρέποντας τον άνθρωπο, σε άνθρωπο βεντούζα. Αυτήν την εικόνα κουβαλάω μέσα μου εδώ και δεκαετίες.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χοχοχο φίλε Διονύση, φαντάζομαι θα μάς πεις και για τις θηλές που προσελκύουν τις βεντούζες. Και γιατί θηλές.. Μήπως αντιπροσωπεύουν την μητριαρχική φύση των Κρονίων, ενάντια στην πατριαρχικότητα* π.χ. ημών των Διογενών Ελλήνων που ανεχόμαστε τα άπλυτα λοάτκι του Σορο-κατεστημένου, να μάς λένε "Να πεθάνει η πατρίδα* για να ζήσουμε εμείς" κλπ;

      Διαγραφή
    2. Χαίρε Διονύσιε έκ Βερολίνου!
      Άν μού επιτρέπεις, Τί χωρητικότητας είναι ό χάρντίσκ σου, άν έχει κάποια συγκεκριμένη καί βεβαίως, άν εμετρήθη ποτέ;
      Ευχαριστώ.

      Τώρα θά κάνω νάνινάνι (μαλλιά). Ώρα 5μιση έγερσις. Καλ.ξημ.

      Διαγραφή
    3. Μποτίλια στο Πέλαγος25 Οκτωβρίου, 2023 13:31

      @ glitch
      Εφ' όσον ρωτάς αγαπητέ φίλε, ευχαρίστως απαντάω. Ο χάρντίσκ μου είναι μεγάλος, διότι περιέχει ένα πολύ μεγάλο κάλο. Δεν βρίσκεται όμως μέσα στο κρανίο μου, αλλά επάνω στην καμπούρα μου, ως αποτέλεσμα τού βρωμόξυλου, που μαζεύω εδώ και δεκαετίες. Και επειδή είναι μακρύ το διάστημα των ξυλοδαρμών, είναι και τα παθήματα αρκετά. Εάν κατάφερα να μετατρέψω έστω και ένα μικρό μέρος από αυτά σε μαθήματα, τότε μπορεί να έχω να πω κάτι χρήσιμο.

      Διαγραφή
    4. iCH GEBE MEiN GELD ZURÜCK
      τά ρέστα μου

      Διαγραφή
  6. Μποτίλια στο Πέλαγος25 Οκτωβρίου, 2023 03:31

    Συνέχεια προηγούμενου...

    2. Οι άνθρωποι βεντούζες, υποταγμένοι στην δεξαμενή απορρόφησης, δεν κατανοούν, ότι όταν την βυζαίνουν, στην ουσία απορροφάται η ουσία τους και ο δυναμισμός τους από αυτήν. Έτσι ρεμαλοποιημένοι καταντούν βορά των δυνάμεων τού κακού, που σαν σκοτεινές, πτερωτές μορφές ορμούν για να τούς αναλώσουν. Αυτή η ανάλωση όμως δεν τούς εξαφανίζει, αλλά τούς αλλοτριώνει, μεταμορφώνοντάς και αυτούς σε δυνάμεις τού κακού. Όταν υποτασσόμαστε και επιλέγουμε το κακό, σε μια πορεία γινόμαστε το κακό, όπως πολύ σωστά είχε παρατηρήσει κάποιος πνευματικός αδελφός.
    3. Οι άνθρωποι βεντούζες είχαν την αυταπάτη, ότι η δεξαμενή απορρόφησης κάτι τούς παρέχει. Όμως αυτό δεν είναι τροφή, παρά μόνον αυταπάτη επιβίωσης. Η μηχανή απορρόφησης δεν δίνει, αλλά μόνον παίρνει. Και τα παίρνει όλα. Γι αυτό σε κάποια φάση, αφού αυτοί έχουν αλλοτριωθεί, ανοίγει και τούς αφομοιώνει, δείχνοντας το πραγματικό της περιεχόμενο, που είναι η κόλαση.
    Το δράμα είναι, ότι αρχικά οι άνθρωποι βρισκόντουσαν μέσα σε αυτό, που ο Βίλχελμ Ράιχ είχε ονομάσει λιβάδι. Εκεί υπήρχαν ζώντα φυτά και πραγματκοί θρεπτικοί καρποί, που όπως δείχνει το βίντεο, οι άνθρωποι βεντούζες τα περιφρόνησαν, προτιμώντας την δεξαμενή απορρόφησης. Προτίμησαν από το ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ το δέντρο τής γνώσεως τού καλού και τού κακού, υποταγμένοι στην δυαρχία των ενστίκτων, χωρίς να ανταποκριθούν στην κλήση τής υπέρβασης τού άσπρου μαύρου, ώστε μέσω τής τριαδικής κοινωνίας να οδηγηθούν στην τελειότητα τής τετρακτύος, ως ένωση με την απόλυτη Μονάδα, όπου αΐδιες ιδέες και αρχές συνέχουν συνειδητά την ύπαρξη.
    Γι αυτό μας καλεί ο Πλάτων στον “Φαίδωνα” να μην “κάνουμε χρήση δοξαστής τροφής”, αλλά να επιλέγουμε “το γυμνό εφαλτήριο τού νέφους”.
    Η μόνη λύση επιβίωσης είναι, αφού εκβάλλουμε ότι απορροφήσαμε από την δεξαμενή αλλοτρίωσης, να την καταστρέψουμε. Ο Δημιουργός έχει ετοιμάσει για όλους την Τράπεζα των Καρπών τής Αγάπης. Ο παράδεισος βρίσκεται παντού. Μέσα μας, γύρω μας, εδώ και τώρα. Τα λοιπά είναι αυταπάτη τού “μη όντος”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναδημοσίευση του "Τι δεν καταλαβαίνουμε; Το χρονικό των αλλεπάλληλων προαναγγελιών της Αρμαγεδωνικής προκλήσεως" , στο 'Κανένα Ζόρι' του Μεταξά: https://kanenazori.com/2023/10/24/ti_den_katalabainoune/

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Μιλάμε γιά μοναχική διαστρική κούρσα τά μαστόρια...
      Mr DJ, ta Resta moυ!

      Άν καί ξημερώνει, bón voyàge:
      https://www.youtube.com/watch?v=fysBUxPFo9U

      Διαγραφή
  8. Μποτίλια στο Πέλαγος25 Οκτωβρίου, 2023 04:12

    Υστερόγραφο.

    Ακριβώς τον μηχανισμό τού ανθρώπου βεντούζα ανέπτυξε στο έπακρο η στρατηγική τού παπαντρέα με το πασόκ. Η έμφαση στην νέα "διοικώσα" τάξη δόθηκε μέσω τού ανοίγματος τής απασχόλησης στο δημόσιο, που δεν στηρίχθηκε στην παραγωγικότητα, αλλά αποκλειστικά σε εξωτερικό δανεισμό. Με την ανάπτυξη τού καμματοσκυλισμού, ως εισητήριο παρασιτικής επιβίωσης αργόσχολων σφουγγοκολάριων, απορροφήθηκε και η νεολαία τής τότε πρώην αριστεράς από τούς μηχανισμούς τού συστήματος. Οι δεκάρικοι περί "μικρομεσαίων" και το αφειδώς μοίρασμα καρέκλας στο δημόσιο και στις "προβληματικές", που πέρασαν σε κρατικό έλεγχο, συρρίκνωσαν τον παραγωγικό ιστό τής χώρας, κάνοντας απρόσκωπτη σπατάλη των χρηματικών πόρων, που έστελναν οι μαστρωποί τής ΕΕ. για να καταστραφούν οι αγροτικές καλλιέργειες. Επί πλέον επιβλήθηκε μια διαστροφή στην εγχώρια παραγωγή, φουσκώνοντας τις μονάδες παραγωγής πολεμοφοδίων και όπλων, με μεγάλες εξαγωγές σε εμπόλεμες ζώνες, όπως έγινε με τις ταυτόχρονες εξαγωγές τόσο στο Ιράκ όσο και στο Ιράν εκείνη την εποχή.
    Η αναγωγή των μικροαστών σε διοικώσα τάξη προσέδωσε αμειγή φασιστικό χαρακτήρα στο πασόκ. Όσοι ακολούθησαν στην συνέχεια, ήσαν φασιστοειδή μεμέτια παπανδρεϊκής κοπής. Ακόμη και τα λεγόμενα "πατριωτικά" κόμματα αποσκοπούν στο να αποσπάσουν κρατικό εισόδημα με καρέκλες στο κυνοβούλιο. Η κυνοβουλευτική "αντιπολίτευση" στην Ελλάδα αποτελεί ένα είδος δημόσιου βαυκαλισμού, μεγαλόστομων και βαθύτατα αμόρφωτων πολιτικών τσελιγκάδων, όπως και ο συρφετός που παρασύρουν, κουνώντας σημαιάκια και απαξιώνοντας θεμιτές στοχεύσεις.
    Αλαλάζοντες πέριξ τής δεξαμενής απορρόφησης, που μετέτρεψαν σε άδεια χωματερή, θριαμβολογούν "μαζί τα φάγαμε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ μου νά χαρώ τό Λόγο σου!
      Πού νά κάτσω νά διαβάσω ότι έχεις γράψει, ό έρμος...

      Ένα πράμα θά σέ πώ:
      Άν στή θέση τών κειμένων σου ήταν ένα πανέμορφο γυναικείο πλάσμα,
      πολύ κοντά μου καί τό «μύριζα» πως είναι δεκτικό κι έτοιμο γιά Ένωση....
      Δυστυχώς, θά δήλωνα ανεπάρκεια (μικροτσουτσουνιά).

      Συγγνώμη γιά το παρατραβηγμένον τού παραλληλισμού, εκεί μέ πήγε ό λογισμός καί 'γώ τόν ενέκρινα αδιακρίτως.
      Το λοιπόν, σού από-καλύπτομαι (σού βγάζω τό καπέλο)!
      Η Δωρεά σου πρός όλους όσους τήν ανακάλυψαν είναι ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΗ!

      Καλημέρα μέ υγεία και συνεχήν Εμπνευση!

      glitchas (όνομα καί πράμα)

      Διαγραφή
    2. Μποτίλια στο Πέλαγος25 Οκτωβρίου, 2023 13:40

      @ glitch
      Aδελφέ, κατανοώ τον τρόπο που εκδηλώνεις την άσκηση θελκτικής επενέργειας, δεδομένου ότι η γνώση, η ενημέρωση και η πληροφορία είναι θηλικού γένους. Πλην όμως η σχέση μας δεν είναι μονογαμική, αλλά πολυγαμική, διότι την πλειοψηφία των πληροφοριών, κρίσεων και επιγνώσεων που παραθέτω, έχω αντήσει από άλλους που προηγήθηκαν. Εννοείται, ότι σε αυτά προσθέτω και κάτι δικό μου κάθε φορά. Αλλιώς θα άφηνα την γραμματέα μου να κάνει την δουλειά.

      Διαγραφή

    3. Ακόμη καί τήν παρακινδυνευμένη μου κι άτσαλη αυτή "προσομοίωση", τήν παρέλαβες καί τήν αποσαφήνισες!
      Κι αναρωτιέμαι (κι άς ξέρω τήν απάντηση): Δέν είν' αυτό εντυπωσιακό;...
      Παραμένω λοιπόν "ασκεπής", τουλάχιστον όσο μπορώ νά σέ διαβάζω και ν' αντιλαμβάνομαι, έστω λαχανιασμένος, τά Νοήματα. Τιμή μου!
      Έ, κι άν κάπου διαφωνώ ή τά παίρνω αλλιώς, δέν τρέχει καί κάτι στά γύφτικα!

      Δόξα Τώ Θεώ. Ήμαρτον γιά τά παινέματα.
      Είναι αυθόρμητα κι ειλικρινή.

      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ μαζί σου σε ότι έγραψες αγαπητέ Συνάδελφε!
      Ο Μποτιλιας έχει Θαυμάσιο Πνεύμα
      Και εκπέμπει ένα δυνατό και Καθαρό Φως!!!

      Διαγραφή
    5. Χαίρομαι αγαπητοί μου, ειλικρινώς.!

      Γνωρίζω πως είναι σπάνιο νά τό πεί, νά τό αισθάνεται καί νά τό εννοεί κανείς, όμως είναι αλήθεια! Περίεργο...
      Γι'αφτό καί 'γώ ο γκλίτσας θέ νά τό ξαναπώ και φωναχτά:

      ΔΌΞΑ ΣΟΙ ΚΎΡΙΕ ΔΌΞΑ ΣΟΙ

      Διαγραφή
  9. Η μεγάλη Μη τέρα
    Η θηλή έγινε θηλιά
    ///
    Η απεκδυση τής αρχικής μορφής τελέστηκε εσωτερικά, λαμβάνοντας ουσία*
    Τά σα εκ τών σων,
    ///
    Το παράξενο ήταν ο υποδοχέας,
    ///
    Τό παράξενο αλλά και θεμιτό είναι το μήνυμα πάνω στο μήνυμα
    Ο παραλήπτης στόν παραλήπτη
    Άρα οι υποδοχείς πολλαπλασιάζονται, όπως και το κακό.
    ///
    Τί εστί Αρχή;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη μου, ας δούμε και το κλιπ που σού έκανε εντύπωση.
      [ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ: ΤΑ ΕΦΕ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ]
      https://www.youtube.com/watch?v=XbByxzZ-4dI

      Διαγραφή
    2. Ο Σαλός είχε εξαρχής την δύναμη,
      αλλά αφέθηκε στα χτυπήματα,
      Ο μονόλογος του μαζί με τά βήματα Προοδευτικά, ήταν διάλογος.
      Σημασία βέβαια έχει και ο τίτλος του τραγουδιού,
      Μέσα στην Συγχρονικότητα,

      Διαγραφή