«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024

Μερικά βασανιστικά ερωτήματα

γράφει ο ΕργΔημΕργ


 

Αφιερωμένο στον φίλτατο «Ανατολικορρωμιό» Σέργιο!

Κάτω η Φραγκιά! 😉

Με αφορμή μιά πρόσφατη συζήτησή μου με τον Πύρινο Λόγιο, θεώρησα καλό να εκθέσω κι εδώ τις απορίες μου καί τους προβληματισμούς μου, μήπως κι έχει κανείς τίποτε καλές απαντήσεις… που αδυνατώ να τις διακρίνω.

. . . . . . . . . . .

Η συζήτηση περιστράφηκε (πού αλλού;!) περί το μέλλον της Ελλάδας, το οποίο δείχνει λίαν ζοφερό καί κατάμαυρο· άρα, τί κάνουμε γι’ αυτό – καί κυρίως, ΠΟΙΟΙ κάνουμε κάτι;

Παρένθεση: Βέβαια, θ’ αντιτάξει κανείς (θρησκευόμενος, ή μή) ότι υπάρχουν καί οι προφητείες, που το δείχνουν ρόδινο: θα πάρουμε τημΜπόλιν (καί την Αγιασοφιάν), θα θριαμβεύσει η Ορθοδοξία (*), κτλ κτλ.

Σύμφωνοι, αλλά ο καλός Θεός μας έδωσε (εκτός απ’ τους προφητεύσαντες) κι ένα άλλο δώρο, που λέγεται μυαλό. Εάν, λοιπόν, αφεθούμε αδρανείς στην αναμονή της εκπληρώσεως των προφητειών, σε στύλ: «- Πέσε πίττα να σε φάω!», τότε μοιάζουμε με κάτι γερόντια, που κάθονται όλη μέρα στο προποτζήδικο (**)· καί, μέχρι το βράδυ, έχουν φάει όλη τους τη σύνταξη στο Κίνο… καί τους έμεινε το τελευταίο πενηντάλεπτο… με το οποίο νομίζουν ότι -αργά τη νύχτα, στο κλείσιμο του πρακτορείου- θα πιάσουν ένα εκατομμύριο ευρώ.

[(**) Στα προποτζήδικα έχει καί ζέστη, έχει καί αρκουδίσιο το καλοκαίρι, έχει καί τζάμπα γουάϊ-φάϊ, μπαινοβγαίνει κόσμος, λένε καί καμιά κουβέντα με κανέναν άνθρωπο, έχει καί ελπίδα να πλουτίσουν… κι άμα έχει καί καμιά προποτζού της προκοπής, χαζεύουν καί τον πισινό της.

Χλιδάτη ζωή, τα παππούδια! Μέχρι κάποιες δεκαετίες πρίν, οι συνομήλικοί τους σκάβανε στα χωράφια. Λίγο τό ‘χεις, να έχει γίνει τέτοια πρόοδος; 🙂 ]

Θα μου πείς, γίνονται καί θαύματα· ‘ντάξ’, αλλά οφείλουμε ν’ αναρωτηθούμε γιατί ο καλός Θεός θα κάνει θαύμα προς χάριν κάποιου τεμπέλαρου ή/καί χαζού. Του το χρώσταγε;

Εν πάσει περιπτώσει, τέτοια νοοτροπία μακριά από μας! Μακριά κι αλάργα! Εμείς οφείλουμε να προετοιμαστούμε γιά τα δύσκολα, καί να προετοιμάσουμε κι άλλους συν-Έλληνες – ΑΝ μας ακούσουν, καί θεωρήσουν σωστές (καί εφαρμόσιμες) τις παραινέσεις μας.

. . . . . . . . . . .

Το τί πρέπει να γίνει εν όψει των ζοφερών επερχομένων, το είπαμε αρκετές φορές: εξασφάλιση παροχής νερού / ηλεκτρικού ρεύματος / επικοινωνιών, συν συλλογή τροφίμων μακράς διαρκείας, εφοδίων (όπως αναπτήρες καί καυσόξυλα), βασικών φαρμακευτικών υλικών (πχ ασπιρίνες καί οινόπνευμα), απόκτηση κάποιων γνώσεων (πχ ποιά μανιτάρια τρώγονται)… καί, ει δυνατόν, απόκτηση καί απόκρυψη όπλων καί πυρομαχικών. (Καί δή, όπλων που δεν μοιάζουν με όπλα – διότι τα αυθεντικά όπλα ενδέχεται να κατασχεθούν από το λίαν ανθελληνικό ψευδοκράτος μας… πράγμα που, …φυσικά!,… δεν θα ισχύσει γιά τζίπσιζ / λάθρο / εχθρικούς αλλοδαπούς εν γένει / υπόκοσμο.)

Αυτά, λοιπόν, τα είπαμε πολλάκις εδώ, κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Συνεπώς, ερχόμαστε στο: (α) ποιοί θα τα κάνουμε όλ’ αυτά, (β) ποιοί θα σώσουμε κι όποιους άλλους δύνανται να σωθούν.

Βλέπετε, ο στόχος είναι η πλήρης καί οριστική εξόντωση του έθνους των Ελλήνων. (***) Τίποτε λιγώτερο – σύμφωνα καί με τις «παλαιοδιαθηκικές» εντολές του Γιαχβέ εναντίον των Ελλήνων. (Κατά τ’ άλλα, «παιδαγωγός εις Χριστόν» η «ΠΔ». Ναί, πώς;!… με τις κόρες του Λώτ καί τις δολοφονικές παραινέσεις του θεού τους εναντίον μας.)

Σ’ όποιον άλλα φρονεί (οι γνωστοί «ελαμωρέδες»), του διαμηνύω πως είναι θεότυφλος (γιά να μην τον χαρακτηρίσω με τη λεξούλα, που αρχίζει από μαλ-)· ας περιμένει λοιπόν, τον θάνατό του, σκοτώνοντας την ώρα του στο Διαδίκτυο με ανοησίες. Κι ας αφήσει εμάς τους ανησυχούντες, ν’ ανησυχούμε όσο θέλουμε.

. . . . . . . . . . .

[(***) Εξηγώ:

Μή νομίσετε πως οι επίδοξοι δολοφόνοι του έθνους μας θα περιοριστούν στην εξόντωση Ελλαδιτών καί Κυπρίων Ελλήνων. Αυθεντικό Ελληνικό DNA έχει καί το μέγιστο μέρος της σημερινής τουρκίτσας, άσχετο αν σε συνειδησιακό επίπεδο είναι πλήρως εξουδετερωμένο. (Όπως ήταν καί στην Τροία.) Μ’ άλλα λόγια, ο γενίτσαρος δεν γυρίζει πίσω, στις εθνικές του ρίζες. Ούτε όσοι θα βαπτιστούν, σύμφωνα με τις προφητείες, θα έχουν ως σημεία αναφοράς τους τον Παρθενώνα καί τη Δωδώνη. (Μήν ονειροβατείτε! Πέντε γενιές μετά, καί υπό την αυστηρώτατη καθοδήγηση του φυλετικού συμβουλίου των Ελλήνων, ίσως. Τώρα, όμως, όχι· δεν βγαίνει έτσι εύκολα η σκουριά.) Όμως, οι επίδοξοι δολοφόνοι μας θα λάβουν τα μέτρα τους, διότι κάλλιο γαϊδουρόδενε.

Γι’ αυτό κι ο Ερντογάν δεν μας επιτίθεται, διότι γνωρίζει (ίσως απλά από ένστικτο) ότι μετά έρχεται η σειρά του κράτους του· κι έτσι, προτιμάει την αργή διάβρωση της Ελλάδας, περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή να πέσουμε στα χέρια του χωρίς να κοπιάσει.

Αν θέλετε καί την «προσγειωμένη» (οικονομικίστικη) άποψη, σιγά μην τον αφήσουν οι Αγγλοσάξωνες / Φράγκοι / Χάζαροι να κάνει τον μάγκα καί τον μοναχοφάη στον ορυκτό πλούτο του Αιγαίου. Όθεν, αποφεύγει τον πόλεμο μ’ εμάς όσο μπορεί, παρά τους λεονταρισμούς σύσσωμου του πολιτικού κόσμου της γείτονος καί «συμμάχου» τουρκίτσας.

. . . . . . . . . . .

Τώρα, το τί θα πράξουν οι δολοφόνοι εναντίον του Ελληνικού DNA στις βόρειες ακτές της Μεσογείου (οι νότιες είναι χαμένες από καιρό, ίσως μονάχα οι Κόπτες παραμένουν ως νησίδα αντίστασης μέσα στους μεμέτηδες), το υποψιάζομαι μέν, αλλά δεν γνωρίζω ούτε ακριβώς τον τρόπο που σκοπεύουν να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους, ούτε το πώς ακριβώς σκοπεύουν ( ; ) ν’ αντιδράσουν τα κράτη, των οποίων πολίτες σήμερα είναι οι Ελληνογενείς.

Ωστόσο, η Ιστορία μιλάει: κάποτε, η εβραιογενής θρησκεία των μεμέτηδων έφτασε μέχρι το Πουατιέ, καί κάποτε αργότερα, με πρόσχημα τον καθολικισμό, οι «κρύπτο» της Τουλούζης (δήθεν φανατικοί ιερωμένοι κι έτσι – οι χειρότεροι ιεροεξεταστές ήταν προσήλυτοι τζιούζ) εξόντωσαν τους «Καθαρούς». (Ψάξτε να βρήτε γιατί τους ονόμασαν έτσι.)

Αλλά καί η επικαιρότητα μιλάει: οι χώρες της βόρειας Μεσογείου έχουν γεμίσει λαθρομεμέτηδες… όχι απλά με την ανοχή, αλλά με την πρότρυνση καί την ενεργό υποστήριξη των γκουβέρνων των χωρών αυτών. (Βέβαια, έχει καί βορειότερα τέτοια φρούτα, αλλά η τύχη της αγγλίτσας καί των βορειο-Ευρωπαίων δεν με απασχολεί. Αυτοί είναι ήδη μακαρίτες, αλλά δεν το ξέρουν: ή από λαθροχατζάρες θα πάνε, ή απ’ τα πυρηνικά του Βαλόντια.) Όθεν, μάλλον παίρνουμε -από τα ως άνω εκτεθέντα- μιά καλή ιδέα γιά το τί πρόκειται να γίνει.]

. . . . . . . . . . .

Ποιοί, λοιπόν…

Εάν κάνουμε μιά σωστή στατιστική ανάλυση του Ελληνικού Λαού σήμερα (κι όχι μαϊμούδικη, όπως των γκαλλοπατζήδων, που γλείφουν πωλητικούς πισινούς),…

  • …από συνομιλίες στην «αγορά» (με φίλους / γνωστούς / συναδέλφους),
  • συν από όσα βλέπουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,
  • συν απ’ όσα μπορούμε να συμπεράνουμε με τη λογική μας…

…θα διαπιστώσουμε ότι ένα τρομακτικό ποσοστό συνειδησιακώς είναι είτε εναντίον της Ελλάδας (τα κομματόσκυλα, ο υπόκοσμος, καί οι «ανοιχτοσυνοράκηδες» – χαρτζηλικωμένοι από τον Σόρος, ή απλά ηλίθιοι / παλιάνθρωποι), είτε είναι πλήρως αδιάφοροι γιά την τύχη της χώρας καί των υπολοίπων Ελλήνων.

. . . . . . . . . . .

[Αυτοί, οι αδιάφοροι δηλαδή, ήδη την έχουν κοπανήσει γιά το εξωτερικό από τις αρχές του 21ου αιώνα. Είτε από (δικαιολογημένον) μηχανισμό άμυνας καί επιβιώσεως, είτε επειδή -ως παρτάκηδες- θέλουν απλά να περνάνε ζωή χαρισάμενη, επειδή «τη δικαιούνται»: πχ στα Εμιράτα / στην Ελβετία / στο δεν-ξέρω-πού, τον γιατρό τον πληρώνουν, λέει, 8 χιλιάδες ντάλλαρζ ανά μήνα, ενώι στην Ελλάδα… (Λες κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι δεν θέλουμε να ζήσουμε σαν πασάδες, αλλά δώσαμε τον όρκο μεγαλοσχήμονος μοναχού καί γουστάρουμε ταλαιπωρία.)

Τέλος πάντων, προσωπικώς δεν κακίζω κανέναν τους. Ώρα σας καλή, παιδιά! Αλλά, φυσικά, δεν περιμένω να έρθουν πίσω ως εθελοντές να βοηθήσουν, όταν ξεσπάσουν τα πράγματι δύσκολα / θανάσιμα επερχόμενα. Τελείως αντίθετα, απ’ όσα έπραξε κάποτε ο Ελληνισμός της Αμερικής, που ήρθαν εθελοντές στους Βαλκανικούς Πολέμους.

Όμως, κι εφ’ όσον καθαρίσουμε τη μπουγάδα μόνοι μας, όσοι μείνουμε εδώ, κι αυτοί ας περιμένουν μετά τα δύσκολα να ισχύσει στην Ελλάδα ο νόμος της «μαμάς χήνας». (Διαβάστε τον μύθο της μαμάς χήνας, που ήθελε να φτιάξει πίττα· είναι λίαν διδακτικός.)

Εμείς εδώ, όσοι θα παραμείνουμε μέχρι (ενδεχομένως καί του βιολογικού μας) τέλους, όσοι (ίσως) επιζήσουμε καί θα παλαίψουμε με το τέρας, δεν είμαστε μαλάκες να μοιραστούμε «πάρε κόσμε» με τους ριψάσπιδες, όσα τυχόν επιτύχουμε. Συνεπώς, ο καθένας ας κάνει την επιλογή του από τώρα. Οι συνέπειες είναι γνωστές.]

. . . . . . . . . . .

Άρα, ποιοί απομένουν; ποιό ποσοστό του πληθυσμού ενδιαφέρεται γιά το ευοίωνο μέλλον της Ελλάδας τόσο, ώστε να καθήσει εδώ, να παλαίψει με το τέρας, καί να δώσει μέχρι καί τη ζωή του γι’ αυτήν;

Πσοωπική εκτίμηση, ένα 25% (εκοσιπέντε τοις εκατό). Ο ένας στους τέσσερεις, δηλαδή. Με αναγωγή σε απόλυτους αριθμούς, κάπου δυόμιση εκατομμύρια κόσμος… με τους οποίους γνήσιους Έλληνες καί γνήσιες Ελληνίδες μπορεί ν’ αναγεννηθεί πλήρως το έθνος μας σε καθαρή μορφή. Με απογόνους χωρίς βλακώδεις «ανοιχτοσυνοριακές» ιδέες, καί δίχως τον τρισηλίθιο, εντελώς αχρείαστο οίκτο προς τους πάντες καί τα πάντα, που διαθέτουν οι σημερινοί σάπιοι «Έλληνες». (…Καί που σε κατηγορούν γιά «ρατσιστή» καί «φασίστα», αν δεν γουστάρεις να δώσεις κ@λο σε όλα τα λαθρομεμέτια, που μπουκάρουν στην Ελλάδα.)

Ένα 25% «ομοδονούμενοι», λοιπόν, αρκεί γιά να κάνει θαύματα. (Μπράβο σου, Αξιόφωτε, γιά τον όρο!)

Βλέπετε, το λέηζερ τρυπάει μέταλλα, καί του αρκεί ένα μπαταριάκι. Αλλά ο προβολέας όχι, κι ας έχει από πίσω του έναν υποσταθμό της ΔΕΗ.

. . . . . . . . . . .

Το κακό, όμως, είναι το εξής: αυτό το 25% που λέμε, ακόμη δεν έχει ενεργοποιήσει πλήρως το ελληνοπρεπές συνειδησιακό δυναμικό του.

Άρα, τί πρέπει να γίνει;

Κάποιοι, ήδη άκρως συνειδητοποιημένοι Έλληνες να το καθοδηγήσουν. Καί δή, κάποιοι που το κάνουν αυτό όχι γιά τα λεφτά, όχι γιά τη δόξα, όχι από προσωπικό εγωϊσμό, αλλά επειδή πιστεύουν πως οι Έλληνες δικαιούμαστε ένα μέλλον αντάξιο του υψηλού παρελθόντος μας – ή καί καλύτερο.

Καί ποιοί είναι αυτοί;

Είναι μερικοί ιστολόγοι, συν μερικοί ακόμη γραφιάδες σε ιστοσελίδες καί στα ΜΚΔ. (Άντε, να βάλω καί την αφεντιά μου μέσα… «είμαστε».)

Ωστόσο:

(α) Οι μέν γραφιάδες που λέμε (σε ηλεκτρονικά ΜΜΕ, με πολύ υψηλώτερη αναγνωστικότητα / αναγνωρισιμότητα του παρόντος προχείρου τετραδίου σημειώσεων), έχουν ακόμη πολλά βήματα να κάνουν. Πχ αν τους πείς ότι ο ανθελληνισμός έχει ρίζες στην Ατλαντίδα, ίσως καί πιό πίσω ακόμη, θα σε κοιτάξουν λες κι είσαι ηλίθιος – ή γραφικός, στην καλύτερη περίπτωση. Θα χαμογελάσουν, καί θα προσπεράσουν· ποτέ, δέ, δεν πρόκειται εφεξής να σε πάρουν στα σοβαρά. Στην καλύτερη περίπτωση των καλυτέρων, θα σε ρωτήσουν ποιές πηγές έχεις: «πού το γράφει αυτό».

. . . . . . . . . . .

[Το να σε ρωτήσουν ποιοί συλλογισμοί σε οδήγησαν εκεί, μάλλον είναι (ακόμη…) άπιαστο όνειρο του γράφοντος. Καί διότι δεν κουβαλάνε σε συνειδητό επίπεδο πως οι σωζόμενες γραπτές πηγές δεν καλύπτουν τα πάντα (άρα, πρέπει ν’ αναπληρώνεις τα κενά με λογικούς συλλογισμούς), καί διότι είναι πολύ δύσκολο να ξεκολλήσει κάποιος απ’ όσα έχει συνηθίσει· κι άλλο τόσο δύσκολο, το να δουλεύει το μυαλό του σε δύο επίπεδα: δηλαδή, αν έχει ακροατήριο που γουστάρει σανό, ας του δώσει σανό. (Ειδικά εάν αμείβεται ως σανοταϊστής. Νόμιμα λεφτά εισπράττει, ουδείς ψόγος.) Αν, όμως, ο ίδιος δεν γουστάρει προβατοτροφή, ας ψάξει γιά την πάρτη του να βρεί κάτι καλύτερο, ώστε να κορέσει την -πνευματική- πείνα του.

Συνεπώς, είναι δύσκολο να ξεκολλήσουν από το: «εφ’ όσον οι γραπτές πηγές το λένε έτσι»… Ναί, ρέ λεβέντες, αλλά σύσσωμος ο ακαδημαϊκός κόσμος παραδέχεται ότι στα σωζόμενα χειρόγραφα (μή εξαιρουμένων των Ευαγγελίων) έχουν πέσει λαθροχειρίες· άσε, δέ, τα εργαστηριακά μέσα (πέραν των καθαρώς φιλολογικών) που διαθέτουμε σήμερα, ώστε να βρούμε επακριβώς μέχρι καί ποιό χέρι έκανε τις παρεμβάσεις. (Δεν αστειεύομαι καθόλου: κάθε γραφέας είχε συγκεκριμένο τρόπο να χειρίζεται το χηνόφτερο – πίεση στο χαρτί, γωνία γραφής, ισχύς μυών χεριού ανάλογα με την ηλικία του, κτλ.) Άρα, τί μου τσαμπουνάτε γιά γραπτές πηγές;

Εντάξει, είναι αποδεκτές οι γραπτές πηγές (αν δεν ήταν, θα ήμασταν βάρβαροι των σπηλαίων), αλλά μόνον με κριτική μελέτη. Όχι αμάσητες.]

. . . . . . . . . . .

(β) Όσοι, δέ, έχουμε φτάσει (με σκληρό, βασανιστικό τρόπο) σε αδιαμφισβήτητα συμπεράσματα, δεν έχουμε διεισδυτικότητα παραπέρα. (Ή, έτσι φαίνεται. Ή, τουλάχιστον, έτσι νομίζω.)

Προσωπικώς, έχω ας πούμε ένα είδος παραπόνου, που δεν βλέπω έργο παραπέρα, ενώι δίνω αβέρτα ιδέες. Πχ ενώι απέδειξα (με Μαθηματικά, όχι αέρα-πατέρα) ότι η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης το 1625 πΧ ήταν τεχνητή (…γιά σκεφθήτε λιγάκι, τί μπορεί να σημαίνει αυτό…), δεν είδα κάποιον να έχει τροφοδοτήσει ένα κομπιούτερ με τα αντίστοιχα στοιχεία των εκρήξεων άλλων ηφαιστείων, ώστε να βγούν κάποια εξ ίσου ενδιαφέροντα (καί ενδεχομένως άλλο τόσο τρομακτικά) συμπεράσματα.

Αντιθέτως, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι, όσα δίνω εδώ, ήδη τα έχουν ξετινάξει οι «υπερεσίες» – καί δή, άκρως εχθρικών προς την Ελλάδα κρατών. Αλλά οι δικοί μας, η νεολαία μας με τα αμέτρητα πτυχία, ού. (Καλός ο φραππές, παιδιά; )

Δεν σας κρύβω, λοιπόν, ότι ήδη σκέφτηκα αρκετές φορές να τα παρατήσω. Τώρα, το γιατί συνεχίζω, εις βάρος του προσωπικού μου χρόνου καί της αντοχής μου… ας πούμε ότι κάθε άνθρωπος έχει (τουλάχιστον) μία λασκαρισμένη βίδα. (Οι δικές μου είναι καμιά δεκαριά, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα! 🙂 ) Ουσιαστικός, αιτιολογημένος λόγος δεν υφίσταται, που συνεχίζω να κοπανάω το πληκτρολόγιο (καταπώς λέει κι ο Παλαιός).

. . . . . . . . . . .

…Πράγμα, που μας φέρνει σε οδυνηρές διαπιστώσεις.

Αλήθεια, όλοι εμείς που πονάμε την Ελλάδα, που έχουμε συνειδητοποιήσει ότι «Ελλάδα» σημαίνει αδιάσπαστη, συνειδητή εθνική καί πολιτισμική συνέχεια τουλάχιστον 200,000 ετών (ναί, καλά διαβάσατε: διακοσίων χιλιάδων ετών – κι ας μην αναφέρουν τίποτε περί αυτού οι περίφημες «γραπτές πηγές»!), ποιοί είμαστε;

Είμαστε μιά παρέα ας πούμε ρομαντικών· αν θέλετε καί μιά θρασύτατη απόψη, είμαστε ήδη μέλη του (προς το παρόν άτυπου) φυλετικού συμβουλίου της Ελλάδας…

…Που όμως στην πραγματική ζωή κατατρυχόμαστε από προβλήματα. Είτε δεν επαρκούν τα λεφτά, είτε ο ελεύθερος χρόνος μας (γιά να γράφουμε σοφίες) είναι δυσεύρετος, είτε κάποια άτομα από μας τα βασανίζουν χρόνιες ασθένειες, είτε δεν έχουν παιδιά, είτε δεν έχουν κάν μόνιμο ταίρι (κι ας μην είναι με τα δεσμά του γάμου), είτε υφίστανται κάθε είδους ταλαιπωρία.

Κι αναρωτιέσαι, γιατί; Εάν ο Θεός θέλει να υπάρξει Ελλάδα καί στο μέλλον, γιατί δεν μας ανοίγει τον δρόμο, εμάς που ενδιαφερόμαστε γι’ αυτήν, καί ξέρουμε στο >90% το τί μας γίνεται;

Τέτοια θέματα, της καθημερινής βιοτικής μέριμνας, έπρεπε να είναι λυμένα. Πχ ο Πλάτων: γιά να το παίζει σοφός, είχε ένα εισόδημα περίπου 300,000 σημερινά ευρώ ετησίως, κι είχε όλη την άνεση να παραγγέλνει (πανάκριβο εισαγόμενο) πάπυρο από την Αίγυπτο, ώστε να γράφει τα κατεβατά του. (Αντιθέτως, οι σημερινοί εγχώριοι πλούσιοι είναι από αδιάφοροι έως ανθέλληνες· με την τιμητική -πασίγνωστη- εξαίρεση του Μητσάρα του «Παναθηναϊκάκια». Κι όσο γιά το να συγγράψουν… άσε, ρέ Εργοδότη, μεγαλύτερη μαλακία δεν μπορούσες να βρείς να πείς; 🙂 ) Εμείς, όμως, γιατί πρέπει να επωμιστούμε καί την προσπάθεια να τα λύσουμε; Εάν το κάνουμε αυτό (που ήδη το κάνουμε), τότε τί δυναμάρια θα μας μείνουν, γιά να υπερασπιστούμε την «Ελληνική υπόθεση»;

…Άσε που όλοι κι όλες είμαστε μιάς κάποιας ηλικίας, λιγάκι μακριά από την πρώτη μας νεότητα. Πατημένα τα (πρώτα, ού μήν καί τα δεύτερα) -ήντα! Οπότε, αναρωτιέσαι: νεολαία δεν υπάρχει, ν’ αναλάβει τέτοια βάρη; Κι αν κατακρίνουμε (καί ορθώτατα) τον Μεγαλέξανδρο, που δεν όρισε διάδοχη κατάσταση, εμείς δεν θα έπρεπε να έχουμε ήδη δώσει κατευθύνσεις σε μιά ομάδα νέων Ελλήνων κι Ελληνίδων; Δεν είμαστε αθάνατοι – ούτε κάν θα μπορούμε να στεκόμαστε στα πόδια μας γιά πάντα.

Άρα, τί;

. . . . . . . . . . .

Εδώ, υπάρχουν τρείς απαντήσεις.

Η πρώτη είναι των «γεροντάδων» καί των προφητειών: εντάξει (ισχυρίζονται), ταλαιπωρούμαστε τώρα, επειδή ο Θεός περιμένει την μετάνοιά μας, αλλά στο τέλος ο Θεός θα τιμωρήσει τους κακούς καί θα μας δώσει τημΜπόλιν (καί την Αγιασοφιάν).

Έ, λοιπόν! Όσο καί να συμπαθώ τους «γεροντάδες», δεν μορώ ν’ ακούω μαλακίες. Ειλικρινά!

Τσινάς, αναγνώστη μου, που εκφράζομαι έτσι; Γιατί; Δεν έχεις μυαλό, να κρίνεις;

Ποιά «μετάνοια», καί κολοκύθια με τη ρίγανη; Αυτό φταίει, λές; λές να υποφέρουμε, επειδή δεν πατάει ο λαός μας στις εκκλησίες ομαδικώς, καί δεν πέφτει στα γόνατα να μετανοήσει;

Είδες εσύ να μετανοούν όσοι μας κάνανε καί συνεχίζουν να μας κάνουνε κακό – καί δή, χωρίς να τους έχουμε πειράξει; Είδες ποτέ σου πιλότο Νατοϊκού «ψεκαστικού» αεροπλάνου να μετανοεί, καί με δάκρυα στα μάτια να λέει συγνώμη Έλληνες, που (χωρίς να μου δώσετε αφορμή) σας έριχνα δηλητήρια στα κεφάλια σας καί στα κεφάλια της χλωρίδας σας καί της πανίδας σας; Είδες, μήπως, Ελληνικά πολεμικά αεροπλάνα χωρίς διακριτικά, να δηλητηριάζουν τους ουρανούς άλλων εθνών, καί να μή μετανοεί κανένας από μας; Είδες, τέλος, τα φασιστικώτερα κράτη της Υδρογείου να μετανοούν;

Όχι πως δεν πρέπει να μετανοούμε – καί δεν είναι απαραίτητο να μας το ζητήσει ο παπάς· το απαιτεί η ανθρωπιά καί μόνον, πότε-πότε να ζητάμε καί καμιά συγνώμη. Επίσης, γνωρίζω ότι το «προπατορικό αμάρτημα» του λαού μας είναι άλλο (δεν θέλω κάν ν’ αναφερθώ σ’ αυτό), πολύ παλιότερο καί πολύ τρομερώτερο από δύο ανθρωποειδή που έφαγαν ένα φρούτο κι έκαναν σέξ. Καί ακριβώς γι’ αυτό το (σήμερα ξεχασμένο καί ουδέποτε συγχωρεθέν) αμάρτημα πέσαμε εδώ καί δεκάδες χιλιετιών σε μιά καθοδική σπείρα, καί σήμερα η μία φάπα που τρώμε διαδέχεται την άλλη.

Εντάξει, λοιπόν, να μετανοήσουμε ως Έλληνες. Αλλά δεν προηγούμαστε εμείς. Υπάρχει σειρά προτεραιότητας, αγαπητοί «γεροντάδες»! Κι όσο δεν βλέπω να ξεκινάνε τις μετάνοιες οι πραγματικοί ένοχοι, που προηγούνται, κλείνω τ’ αυτιά μου σε μετανοητικές παραινέσεις.

Δεν μπορώ να βλέπω τους ξένους να περνάνε (αμετανόητοι…) ζωή καί κότα, κι εμάς να μας έχει καβαλλήσει στην καμπούρα ο Κούλης, σαν καλλικάντζαρος, καί να μην ξεκολλάει.

Δέν το αξίζουμε· πώς το λένε, βρ’ αδερφέ;!

. . . . . . . . . . .

Τώρα, όσο γιά ‘κείνο το «θά» («θά» τους τιμωρήσει ο Θεός!), μή μου το πεί κανένας σε απόσταση μικρότερη του ενός μέτρου, διότι έχω βαρύ χέρι καί θα του μαυρίσω καί τα δυό τα μάτια.

«ΘΑ!!!»

Πότε «θά!», μωρέ; Όταν δεν θα υπάρχει πιά Ελλάδα; Τί να το κάνω τότε; Όταν τα δηλητήρια των τζιούϊς φαρμακευτικών εταιριών θα έχουν διαλύσει το DNA ακόμη καί των μελλοντικών γενεών Ελλήνων κι Ελληνίδων;

. . . . . . . . . . .

Η μόνη (επαναλαμβάνω, η μόνη) εξήγηση αυτής της λογικής ασυνέπειας, είναι η εξής: ότι οι Έλληνες όντως έχουμε την κακή μοίρα να εξαφανιστούμε οριστικά από προσώπου Γής. (Άσχετο που δεν θέλουμε ούτε κάν να το σκεφτόμαστε, κάτι τέτοιο.) Η δέ τιμωρία των παλιανθρώπων αλλοεθνών, δεν συναρτάται με τη δική μας μοίρα. Παναπεί: θα τιμωρηθούν επειδή είναι παλιάνθρωποι, κι όχι επειδή ειδικά κάνουν κακό στην Ελλάδα. (Κι έτσι, μ’ ένα σμπάρο δυό τρυγόνια: ούτε εμείς θα τη βγάλουμε καθαρή, επειδή επιμένουμε να μην μετανοούμε, ούτε θα βγάλει ο Θεός ψεύτες τους προφήτες Του – καταπώς γράφουν συνεχώς τα θρησκευτικού περιεχομένου άρθρα στα ιντερνέτια.)

Είπαμε, η μόνη εξήγηση που συμβιβάζει το ασυμβίβαστο.

Πάντως, εάν σας ξυνίζει (όπως κι εμένα) το να εξαφανιστεί οριστικώς το έθνος μας, σας λέω να το κρατήσετε αυτό το ενδεχόμενο σε κάποια άκρη του μυαλού σας, διότι παίζει καί αυτό ως πιθανότητα, έτσι όπως τα καταφέραμε.

Δυστυχώς.

. . . . . . . . . . .

Η δεύτερη απάντηση έχει να κάνει με το ότι εμείς, οι παλιότερες γενιές συνειδητών Ελλήνων, θα είμαστε η «μαγιά», γιά να στήσουμε μιά σωστή Ελλάδα μετά τα επερχόμενα – αφού έχουμε μνήμες από μιά Ελλάδα σχετικώς ανόθευτη, των παλαιοτέρων δεκαετιών. (Χώρια τη συνείδηση του ποιός πολιτισμός είμαστε.)

Ναί, δέ λέω, πολύ κολακευτικό· πλήν όμως, ούτε αθάνατοι είμαστε, ούτε υπεράνθρωποι, ούτε νέοι. Άρα, ως πότε μπορούμε να περιμένουμε την εκ Θεού τιμωρία των αλλοεθνών παλιανθρώπων, κι ως πότε θα μπορούμε να διδάξουμε / καθοδηγήσουμε τους νέους Έλληνες; (Καί ποιούς νέους Έλληνες; τους σακατεμένους απ’ τα εμβόλια καί τον αυτισμό; )

Θα μου πείς, ακόμη καί μετά θάνατον μένουν τα γραπτά μας ως υποθήκες. Ναί, αλλά καί πάλι: γιατί να χρειάζεται να παλεύουμε με θηρία καθημερινώς, ώστε να μην μπορούμε (από ελεύθερο χρόνο καί αντοχές) να παράγουμε όσα τέτοια γραπτά θέλουμε – καί όσα απαιτούνται γιά την «Ελληνική υπόθεση»;

Άρα, κι αυτή η δεύτερη απάντηση χωλαίνει.

. . . . . . . . . . .

Η τρίτη απάντηση είναι η απολύτως μηδενιστική: πως οι προφητείες είναι ψεύτικες, κι όλα είναι μάταια – διότι στο τέλος προώρισται να χαθούμε.

Είναι μάταια καί το -κατά Παλαιόν- κοπάνημα των πλήκτρων από μας, τους χαζο-ρομαντικούς, καί η αναμονή καλυτέρων ημερών γιά την Ελλάδα, καί… καί…

Επαναλαμβάνω, πως το ενδεχόμενο αυτό δεν θέλουμε κάν να το σκεφτόμαστε, αλλά δυστυχώς έχουμε αρκετή πείρα από ψευδοπροφήτες. (Κάτι υπεροργανώσεις τύπου «Ψίψιλον», που όλα θα τα έσφαζαν, όλα θα τα μαχαίρωναν, αν θυμάστε.) Βέβαια, απ’ την άλλη θα μου πείς: τολμάς να βάζεις, ρε Εργοδότη, τους ψευδοπροφήτες μαζί με τους «γεροντάδες»;

Τί να σου πω, ρέ φίλος;! Οι πάντες κρίνονται εκ του αποτελέσματος.

. . . . . . . . . . .

Όθεν, των ανωτέρω ήδη εκτεθέντων, αν είναι Θεός, κι αν ενδιαφέρεται γιά την Ελλάδα, πρέπει να δράσει τώρα.

Κι αν όχι, ας μας ανοίξει τώρα τον δρόμο ημών, των ανθρώπων Ελλήνων. Ξέρει πολύ καλά ο Ύψιστος, τί θέλουμε. Ας μας αφήσει να το πάρουμε στα χέρια μας, καί τα υπόλοιπα είναι δική μας υπόθεση κι ευθύνη.

Όσο γιά το αν μπλέκεται το «κάρμα» καί με ποιόν τρόπο (καταπώς λένε μερικοί υποτίθεται «ψαγμένοι»), πρώτον η άμυνα απέναντι σε άδικη επίθεση είναι το μόνο που επιτρέπεται κατευθείαν (καί δεν ζητάς άδεια από τον Θεό να το κάνεις), καί δεύτερον…

…επειδή τρώμε χτυπήματα «κάτω απ’ τη ζώνη», έχουμε δικαίωμα ν’ απαντήσουμε με ακριβώς τον ίδιο τρόπο.

Κανένας φόβος επιβαρύνσεως του εθνικού μας «κάρμα» δεν υφίσταται, ακόμη κι αν ρίξουμε μετεωρίτη απάνω στη Γουώσινγκτων, καί δεν αφήσουμε ψυχή ζώσα.

Ας πρόσεχαν.

. . . . . . . . . . .

Όμως, όπως στις πιτσαρίες κάνουν δώρο σε μεγάλες παραγγελίες, έτσι κι εδώ έχουμε μιά τέταρτη απάντηση δώρο! 🙂

Είναι το ενδεχόμενο αντιστροφής της κακής κατάστασης των ατόμων, που (θεωρούμε πως) συναποτελούμε το (άτυπο τωρινό) φυλετικό μας συμβούλιο· καί δεν μιλάω μόνο γιά τα οικονομικά μας, ούτε τα θέματα υγείας μας.

Μιλάω στα ίσα γιά την αντιστροφή του βιολογικού μας χρόνου. Το να ξαναγίνουμε, δηλαδή, πχ 25 ετών, αλλά με τα μυαλά / την πείρα / τις γνώσεις που αποκτήσαμε στην πορεία μας μέχρι τώρα.

Πώς;

Δεν ξέρω. Ίσως με κάποιο θαύμα, ίσως με χρήση της «φιλοσοφικής λίθου», ίσως… δεν γνωρίζω. Εάν, όμως, αμφιβάλετε, κι αναρωτιέστε τί ληγμένα ναρκωτικά παίρνω (που σας λέω τέτοια πράγματα), σας πληροφορώ ότι η αντιστροφή βιολογικού χρόνου είναι καί εφικτότατη, καί παρατηρημένη εργαστηριακώς. (Ήτοι: όσοι πάτε να πείτε «εξυπνάδες» επι του θέματος, βουλώστε το προκαταβολικώς.) Αν κι όχι σε ανθρώπους, αλλά σε μέλισσες. (Καί σε σαλούφες.) Το σχετικό πείραμα το αναφέρει ο μακαρίτης ο Γιώργος Μπαλάνος στο βιβλίο του «Οι άμμοι του χρόνου».

[Κι εδώ, η επανάληψη του πειράματος, χωρίς -δυστυχώς- ν’ αναφέρονται οι ερευνητές, που έκαναν το αρχικό· εκείνοι ήταν ένα ζευγάρι απο την τέως Γιουγκοσλαυΐα, και -νομίζω πως- θυμάμαι το ένα από τα δύο εκείνα ονόματα, αυτό της Βάσιας Μοσκοβλιέβιτς.

Πάντως, η ανακοίνωση του αμερικανικού πανεπιστημίου μιλάει γιά αναστροφή της εγκεφαλικής ηλικίας των μελισσών, καί όχι γιά αναστροφή της σύνολης βιολογικής ηλικίας τους, όπως ανέφερε το πρώτο πείραμα. Οι εργάτριες μέλισσες ζούν μετρημένες 38 μέρες, καί με λίγη παρατήρηση διακρίνεις εύκολα τις νεαρές από τις γηραιές. Όσες, λοιπόν, ανέστρεψαν την ηλικία τους, ξαναέγιναν νεαρές καί στο σώμα τους, όχι μονάχα στον εγκέφαλο. Όθεν, οι λεβέντες απ’ την Αριζόνα κρύβουν λόγια.]

Εάν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο καί σε ανθρώπους, καί εάν (δίς) η «ανανέωση» αυτού του είδους προορίζεται (μονάχα) γιά τις αφεντιές μας (κι όχι πχ γιά τον Σόρος), τότε ναί, υπ’ αυτές τις συνθήκες καί μόνον αξίζει τον κόπο να κάνουμε υπομονή (καί να μετανοήσουμε, αν θέλετε!), ώστε να περιμένουμε τη στιγμή να δράσουμε (εμείς οι ολίγοι) υπέρ της Ελλάδας μας. Αλλοιώς, με τις «υπομονές» καί τις «μετάνοιες», κοροϊδευόμαστε καί μεταξύ μας. Θα μας προλάβουν / περιλάβουν τα γραφεία τελετών.

[…Καί όντως: με τις «Ψιψιλονιακές» ανοησίες, δεν καθυστέρησε η Ελλάδα μιά 40ετία στην κάθε είδους σοβαρή προετοιμασία της (οικονομική, στρατιωτική, κτλ) γιά τα επερχόμενα; Κι όχι μόνον δεν προετοιμάστηκε η χώρα μας, αλλά μήπως επιπλέον δεν τη διέβρωσαν στο μεταξύ μέχρι το «μή παρέκει» οι πωλητικοί;

Συνεπώς, δεν χρειαζόμαστε κι άλλη τέτοια «υπομονή», μπας καί φανούν άλλοι από μηχανής θεοί, πιό αποτελεσματικοί από τους Ψίψιλον. Να μένει το βύσσινο!]

. . . . . . . . . . .

Βέβαια, εδώ τίθεται το ερώτημα του κατά πόσον θέλει κανείς να γίνει ξανά νέος. Αν με ρωτάτε προσωπικά, δεν το επιθυμώ ιδιαίτερα· διότι, μέσα σε μιά κοινωνία ανθρώπων που δεν ξέρουν από τέτοια, θα υποχρεωθώ να ξαναλουστώ την ανόητη συμπεριφορά τους. Πώς περιμένετε να φερθούν, δηλαδή, σε άτομο που φαίνεται (καί είναι στο σώμα) 25 ετών, με πραγματική βιολογική ηλικία τα 70; Καί πώς περιμένετε να φερθούν σε άτομο αθάνατο; Τά ‘χετε σκεφτεί αυτά;

Τέλος πάντων, επειδή έχω μιά έμφυτη ροπή προς τη γκρίνια καί δύσκολα ευχαριστιέμαι, σταματάω εδώ. Να μη σας προβληματίζω άλλο! Εσείς κάντε ό,τι νομίζετε, αν σας δοθεί τέτοια ευκαιρία.

 

 ergdhmerg.wordpress.com

 

diodotos-k-t.blogspot.com 

 

 

36 σχόλια:

  1. ΘΑ παρουμε την μπολιν
    ΘΑ παρουμε την ιωνιαν
    ΘΑ παροουμε τον ποντον
    Στο τελος μη πω τι ΘΑ παρουμε.
    ΥΓ: εαν θελουμε ΟΝΤΩΣ να τα παρουμε πρεπει ΧΘΕΣ, ναι ΧΘΕΣ, να φερουμε στη χωρα, απο Συρια, τα σχεδον 3 εκατομμύρια χριστιανους και αλαουιτες....

    ΛΟΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσχετο, αλλά ενδιαφέρον:

    Τέλος η φόρτιση των κινητών: Επιστήμονες έφτιαξαν μπαταρία από διαμάντι που θα διαρκεί 5.700 χρόνια

    https://www.pronews.gr/auto-moto/tehnologia/telos-i-fortisi-ton-kiniton-epistimones-eftiaksan-mpataria-apo-diamanti-pou-tha-diarkei-5-700-xronia/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκος Ηράκλειο06 Δεκεμβρίου, 2024 23:17

      Κώστα τι μετά από 5700 χρόνια
      θα λένε για δες οι πρωτόγονοι μιλούσαν με κινητά τηλέφωνα χα χα!
      σε "λίγο" θα καταργήσουν τα κινητά

      Διαγραφή
    2. Ε ναι. Θα φτιάξουν κανένα υποδόριο σύστημα, όπου ένα τσιπάκι θα διασυνδέει αισθητήρες στους οφθαλμούς, μέσα στα αυτιά κ.ά. Δεν θα έχεις το κινητό μέσα στο κεφάλι σου απλά, αλλά θα κουβαλάς κυριολεκτικά ένα λάπτοπ στο κρανίο σου, με οθόνη κάποιους φακούς επαφής. Όλα αυτά τα έχουμε δει σε ταινίες.

      Διαγραφή
    3. Τα έχουν όλα έτοιμα. Το εμπόδιο είμαστε εμείς οι κάποιοι λίγοι που λέει κι ο Εργοδότης. Γι αυτό, εμείς οι λίγοι, πρέπει να αφυπνίζουμε επίμονα όσους μπορούμε από τις νέες γενιές. Το σύστημα έχει υπομονή, κι απλά περιμένει πότε θα ψοφήσουμε εμείς οι λίγοι οι γνώστες μιας πιο ελεύθερης ζωής προηγούμενων δεκαετιών.

      Διαγραφή
    4. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Δεκεμβρίου, 2024 12:41

      Φίλτατε Κώστα έγραψες:
      "...Γι αυτό, εμείς οι λίγοι, πρέπει να αφυπνίζουμε επίμονα όσους μπορούμε από τις νέες γενιές..."
      Το ερώτημα όμως που θέτω, πρώτα στον εαυτό μου και κατόπιν σε άλλους, είναι κατά πόσο είμαστε όντως αφυπνισμένοι, ώστε να κατορθώσουμε να αφυπνίσουμε τούς νεότερους; Μήπως η λαγουδότρυπα υπέχει ακόμη ένα τεράστιο βάθος, που καλούμαστε να εξερευνήσουμε;
      Ο φίλος Νίκος σε προηγούμενο σχόλιο έγραψε:
      “...έχει σκεφτεί μήπως η μετάνοια που καταγγέλλουν οι γεροντάδες για τους αμετανόητους είναι η ίδια που ζητά κι ο εργοδότης από τους νεοέλληνες;...”. Το ερώτημα όμως που θέτω σχετικά με την μετάνοια είναι κατά πόσο πρόκειται για ένα στιγμιαίο γεγονός, ή κατά πόσο αυτή αποτελεί πρόκληση στην συνολική διάρκεια τού βίου. Σύμφωνα με τον Άγιο Αυγουστίνο, στον οποίον αποδίδεται εν χορώ η ρίζα εκκίνησης των στρεβλώσεων τής παπικής ομολογίας, αλλά και σύνολη η κακοδαιμονία στην πορεία τού δυτικού πολιτισμού (θεώρηση που θέτω υπό αμφισβήτηση και στην παρούσα φάση χειρίζομαι ως θεμελιώδες ζήτημα προς διερεύνηση) ισχυρίστηκε ότι, η βάπτιση οριοθετεί μόνο εκκίνηση τής διαδικασίας ανάπτυξης τής μετανοίας.
      Ο αγαπητός Zen μάς προτρέπει “...Γ@μ@τε ... γιατι ... χανόμαστε ρε ψεκασμενα ...”. Και ως προς αυτήν την προτροπή προκύπτει ένα βασικό ερώτημα στην προοπτική τής εξής διαπίστωσης: Η συνουσία υπηρετεί δυο διαφορετικές σκοπιμότητες: Η πρώτη είναι η επίτευξη πρόσκαιρης ηδονής μέσω ορμονικής εκφόρτισης. Η δεύτερη αποσκοπεί στην κύηση. Η πρώτη σκοπιμότητα παρέχει μια ολιγόλεπτη χαλάρωση και ευχαρίστηση. Η δεύτερη αποσκοπεί στην δημιουργία νέας ζωής, σφραγίζοντας σημαντικές εξελίξεις στο διηνεκές, εάν λάβουμε υπ' όψει μας, ότι ο απόηχος τού παρελθόντος εξακολουθεί να συνδιαμορφώνει τα μέλλοντα. Το ερώτημα που τίθεται σχετικά, είναι σε ποιον βαθμό κατά την διάρκεια τής πνευματικής και κοινωνικής μας συνουσίας μάς έχουν περάσει κάποιες διαδικασίες ένα είδος προφυλακτικού (ή αντισυλληπτικό χαπάκι) στον εγκέφαλο. Και αναφερόμενος σε συνουσία, εννοώ τις ειλικρινείς προσπάθειες για προώθηση δημιουργικής σκέψης και δράσης και όχι τον αυνανισμό τής προσκόλλησης σε συστημικά πρότυπα και εκδοχές βίου.
      Η παρούσα ανάρτηση τού Εργοδότου έχει εξέχουσα σημασία οντολογικού χαρακτήρα, εφόσον θίγει τις προοπτικές επιβίωσης τής χώρας, σε συνδυασμό με τις ζωτικές προκλήσεις που προκύπτουν για την Ελληνισμό. Δεν προσφέρει βεβαιότητες, αλλά θέτει ερωτήματα σχετικά με υφιστάμενες περιπτώσεις, ως αφετηρία προβληματισμού. Το θέμα είναι, από την κατάστρωση δεδομένων και ζητουμένων που επιχειρήθηκε, μεγάλο. Και εφόσον η αφύπνιση συνεπάγεται έγερση από το κρεβάτι, αναρωτιέμαι τι να πράξω με τα σκεπάσματα που απελευθερώνονται.

      Διαγραφή
  3. Νίκος Ηράκλειο06 Δεκεμβρίου, 2024 22:58

    Συμφωνώ με όσα γράφει και λέει ο αγαπητός εργοδότης αλλά
    έχει σκεφτεί μήπως η μετάνοια που καταγγέλλουν οι γεροντάδες για τους αμετανόητους είναι η ίδια που ζητά κι ο εργοδότης από τους νεοέλληνες;

    Δηλαδή τι; >>> ενώ είδατε ακούσατε διαβάσατε στο internet
    σας τα είπε και ο εργοδότης εσείς
    δεν μετά εννοήσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νίκος Ηράκλειο06 Δεκεμβρίου, 2024 23:02

    Την καλησπέρα μου στο πολύ καλό Κώστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νίκο! και Χρόνια σου Πολλά!!!
      Ενδιαφέρουσα η παρατήρησή σου για το θέμα της μετάνοιας, που είτε θρησκευτικά είτε κοσμικά, σημαίνει αλλάζω μυαλά, προς κάτι πιο ουσιαστικό και ηθικό και σόφρον και ανθρώπινο και σεβάσμιο στα θεία και ευπατρίδες και και και..

      Διαγραφή
    2. Επιχειρήματα

      Θα έπρεπε ήδη να υπήρχε τηλεπαθητική επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, όμως δεν υπάρχει εξαιτίας της εξάρτησης από την μαγική τεχνολογία,,,
      Καλά κρασιά,,,

      Ηφαίστειο,,,
      Μπαταρία,,,
      Τηλέφωνο,,,
      Διαμάντη,,,
      Αδάμας,,,
      Αδάμ,,,
      5700 ,,, ποίο έτος διανύει τό Ισραήλ;;
      00
      57 Τέμπη
      Τρένο,,,
      Συγχρονικότητα,,,

      Σήμερα 7×12×24=2016
      Το 2016 ήταν μια περίεργη χρονογραμμή.

      Διαγραφή
    3. Όι πληροφορίες που ανεμίζουν στον Ιστό του Ίντερνετ δεν έχουν μόνο μια ανάγνωση, και εκτός αυτού, κάθε πληροφορία έχει την δική της βαρύτητα και τόν ΑΝΑλογο συμβολισμό.

      Ιδού
      https://www.enikos.gr/timeout/synarpastiki-anakalypsi-oi-archaiologoi-pistevoun-oti-borei-na-vrikan-ton-tafo-tou-ai-vasili-to-mystirio-me-tin-sarkofago-se-ekklisia-tou-agiou-nikolaou/2276012/

      Διαγραφή
    4. Από τής επικλήσεις καταλήξαμε στις κλήσεις,,,
      Από το δρόμο της Αρετής και το δαιμόνιο του Σωκράτη, στις κούπες του οίνου που ευφραίνει την καρδιά,,,
      "Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν, αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού"

      Διαγραφή
    5. Έγραψε ο Εργοδότης

      " Όθεν, των ανωτέρω ήδη εκτεθέντων, αν είναι Θεός, κι αν ενδιαφέρεται γιά την Ελλάδα, πρέπει να δράσει τώρα.

      Κι αν όχι, ας μας ανοίξει τώρα τον δρόμο ημών, των ανθρώπων Ελλήνων. Ξέρει πολύ καλά ο Ύψιστος, τί θέλουμε. Ας μας αφήσει να το πάρουμε στα χέρια μας, καί τα υπόλοιπα είναι δική μας υπόθεση κι ευθύνη.

      Όσο γιά το αν μπλέκεται το «κάρμα» καί με ποιόν τρόπο (καταπώς λένε μερικοί υποτίθεται «ψαγμένοι»), πρώτον η άμυνα απέναντι σε άδικη επίθεση είναι το μόνο που επιτρέπεται κατευθείαν (καί δεν ζητάς άδεια από τον Θεό να το κάνεις), καί δεύτερον…

      …επειδή τρώμε χτυπήματα «κάτω απ’ τη ζώνη», έχουμε δικαίωμα ν’ απαντήσουμε με ακριβώς τον ίδιο τρόπο.

      Κανένας φόβος επιβαρύνσεως του εθνικού μας «κάρμα» δεν υφίσταται, ακόμη κι αν ρίξουμε μετεωρίτη απάνω στη Γουώσινγκτων, καί δεν αφήσουμε ψυχή ζώσα.

      Ας πρόσεχαν."

      ...............

      Ή Εμπειρία δείχνει έναν μπουσουλα*,,,

      Ή επιστήμη κατέγραψε ως λόγο της εξαφάνισης των δεινοσαύρων έναν μετεωρίτη,,,
      Ή αλληλουχία των έπειτα γεγονότων καθόρισαν την εξέλιξη των πραγμάτων,,,

      Ένα ηφαίστειο πάγωσε τόν χρόνο στην Πομπηία ,,,
      Ένα ηφαίστειο άλλαξε τόν ρού τής ιστορίας (θήρα),,,, το κυνήγι (ζώων)
      (μεταφορικά) το κυνήγι, η άγρα, η επιδίωξη ενός πράγματος με επιμονή
      ό,τι κυνηγάει κανείς, το θήραμα,,,,

      Το θήραμα και όι θηρευτές δεινόσαυροι,
      Όι άνθρωποι και οι επικυρίαρχοι,
      Για κάθε καταμαρτήριση και στόχευση χρειάζεται το αληθινό όνομα αυτού που στοχεύεται ,,,
      Το πρόβλημα όμως είναι ή ισορροπία,,,
      Φαντάσου ότι τά ιερατεία είναι δύο και όχι τρία,,,

      "Στους δύο τρίτος δεν χωρεί"=4198
      ΚΑθΕ ΤΙ ΠΟΥ ΔΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΡΜΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝθΡΩΠΟΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ θΕΟΣ=4198
      Η ΦΩΝΗ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΓΡΑΦΑ ΟΣΑ ΕΛΕΓΕ=4198
      Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΔΥΝΑΜΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ=4198

      Διαγραφή
  5. Οι αεροψεκασμοι πανε σύννεφο σε ολες τις Ο Τ Α Ν ικες χωρες και τα υλικα ......... φορτωνονται εκει ωστε να μην εντοπιζονται και να ειναι ασφαλή.
    Παραλληλα εχουμε λαθρο επενδυτες νεανιες σερνικους που εχουν αναγκες ..
    Με τις ευλογιες παντοτε των απανταχου μπουκωμενων μας....
    Α ρε Πανουση ......παντα επικαιρος ...
    Γ@μ@τε ... γιατι ... χανόμαστε ρε ψεκασμενα
    ( βαρέα μεταλλα , μυκοπλασμα , ορμονες , γραφενιο , γλυφοσατες κλπ , κλπ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτηχως που υπαρχουν φουντουκοδαχτυλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🙂
      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgnwGbsGHOHO_1dHdTkFI9j0nhGLl1-iQHLUwKXZSd_Z1NoU35iBJ-H7IeOP_soPeWR7_urk04wfawQ98WI_H998rZbwZUAKxSdjMJBxOBoUi6gTzP0dUuqID1pLNPCk_vbzvTMo-UbAqDrnvLyDtM63kKOJMU-qXgJDFKJQ26IfKhlspJqVv5oCa43JKZG/w677-h372/%CE%A3%CF%84%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B9%CF%8C%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF%20%CE%B1%CF%80%CF%8C%202024-11-28%2019-14-04.png

      Διαγραφή
    2. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Δεκεμβρίου, 2024 12:38

      Αγαπητέ, το ζήτημα έχει θεμελιώδη χαρακτήρα, για να τύχει αντιμετώπισης μόνον με ξηρούς καρπούς. Απαιτείται περεταίρω καρποφορία και από αγαθά, που δεν καλλιεργούνται όλα στο Νοβοσιμπίρσκ.

      Διαγραφή
  7. Ωραιότατο πόνημα, έχω μια ένσταση όμως: γιατί η φυγή μας από το χάλι αυτό να είναι οπωσδήποτε κακό; τι ζήσαμε σε αυτό το πεδίο εκτός από πολέμους και πολέμους και πολέμους;

    Το αμάρτημα που αναφέρει ο εργδημεργ είναι εκείνο το μπουρλότο που βάλαμε την νήσο κάτι χιλιάρικα πριν;

    Ελευθερία Αγωνιζομενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προπατορικό μας αμάρτημα ημών των Ελλήνων, θα το θέσω με τα λόγια της Φωτεινής: "- Προδώσαμε την Ηλιόπετρα!"

      Δηλαδή, ανοίξαμε σε αλλοδαπούς τα σύνορα της τότε Ελλάδας (που ούτε Ελλάδα ονομαζόταν, ούτε την ίδια γεωλογική διαμόρφωση είχε με τη σημερινή), λόγω βλακώδους καλωσύνης.

      Διαγραφή
    2. Παράκληση θερμή: αν γνωρίζετε το τότε όνομα της χώρας μας, ΜΗΝ το αναφέρετε. Ούτε προφορικώς, ούτε γραπτώς. Θα γυρίσει και θα σας δαγκώσει σα φίδι.

      Αν θέλετε να αναφέρεστε εκεί, το "Ηλιόπετρα" είναι μιά χαρά.

      Διαγραφή
    3. Η εποχή, στην οποία αναφέρομαι, είναι κάπου 200,000 (διακόσιες χιλιάδες) χρόνια πριν.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ εργδημεργ ευχαριστώ για την απάντηση.

      Πάτε πολύ μακρύτερα από το μπουρλότο που βάλαμε στην νήσο.

      Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίσω πολλα για εκεινη την εποχή και δεν θυμάμαι πως έλεγαν την περιοχή τότε, έχουμε μια άλφα ηλικία και χτυπάει και την πόρτα το αλτσχαιμερ, οπότε δεν θα αποκαλυφθεί από εμένα.

      Αυτή η χαζομάρα θα μας φάει τελικώς.

      Συμφωνώ απόλυτως με το συνσχολιαστή Νίκο περί μετανοίας, την εμμονή των διάφορων γερόντων στην μετάνοια την κατανοησα σε όλο της το μεγαλείο μετά το 2011.

      Ελευθερία Αγωνιζομενη

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Εργοδότα, εννοείς την Αιγηίδα;;;

      Διαγραφή
  8. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Δεκεμβρίου, 2024 13:52

    Έτυχε και εγώ να έχω κάνει συχνά αναφορές στην διάχυση των Ατλάντων μετά την καταστροφή τής Ατλαντίδας στην ανατολική Μεσόγειο. Όμως πλέον εκτιμώ, ότι το πρόβλημα τού μείζονος Ελληνισμού και ιδιαίτερα η λατρεία τού θεού τού πολέμου πάει αρκετρά βαθύτερα. Εθιστήκαμε να εντοπίζουμε την πηγή των προβλημάτων μονίμως σε καποιον ξένο δάκτυλο, αποφεύγοντας μια ενδοσκόπηση σε μάς τούς ιδίους. Θεωρώ ζήτημα κλειδί προς αυτήν την κατεύθυνση μια εμβάθυνση στα δεδομένα τής χθόνιας - κρόνιας λατρείας, ζήτημα που ασχολούμαι με έμφαση πρόσφατα. Επί τού προκειμένου όμως επιθυμώ να καταθέσω κάποιες σκέψεις σχετικά στα πλαίσια των σχολιασμών αυτής τής ανάρτησης, με αφετηρία τα όσα εντοπίζει ο Εργοδότης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Ηλιος λοιπον ..
    Ο Ηλιος μας ηταν ειναι και θα ειναι ..
    Ειναι το Ειναι μας ..
    Μονο εδω μπορουμε να εχουμε αναφορα.....
    Δλδ ΦΩΣ....... Ειμαστε φωτεινα οντα.
    Καλης προαιρεσης φωτεινα οντα.
    Οξω αποδω οι παρυσφρυσεις λογης λογης..
    Οξω απο δω οι ΛΟΑΤΚ + κλπ που δεν συναδουν με την Ουσία, την Φυση, την Ζωη.
    Οξω απο δω οι παρα εξ ουσιες .. οι διαπλοκες κλπ που δεν συναδουν με το φως , την Ουσια , την Φυση , την Ζωη και την Αρμονια / καλλος που διεπει αυτην την συνεχεια ..
    Η Αρετη ας ειναι ο φωτεινος μας δρομος και μονον η Αρετη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Δεκεμβρίου, 2024 19:34

      Αγαπητέ Zen και με την Αρετή τα πράγματα περιπλέκονται. Σύμφωνα με τον σημαντικό φιλόσοφο Søren Kierkegaard το αντίθετο τής αμαρτίας δεν είναι η αρετή, αλλά η πίστη.
      https://www.youtube.com/watch?v=msfQiQ6Si4U
      Προσωπικά, ως ακόλουθος τής Πλατωνικής Φιλοσοφίας, δεν συμφωνώ με αυτήν την άποψη. Πλην όμως θεωρώ αναγκαίον να την αναφέρω, δεδομένου ότι η πλειοψηφία των κατοίκων τής Ηλιόπετρας θεωρεί, ότι η πίστη κατέχει πολύ περισσότερο σημαντική θέση από την αρετή. Αυτός ο εντοπισμός δεν αποτελεί μια "ξερή" διαπίστωση, αλλά θα κατατεθεί ολοκληρωμένη άποψη σχετικά εν ευθέτω χρόνο.

      Διαγραφή
  10. https://youtu.be/9bP7-8Flf1Y?si=OcQnJ3f8-ah2t-FV

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας μού επιτραπεί στα πλαίσια σχολιασμού τού καίριου οντολογικού ζητήματος που έθεσε ο ΕργΔημΕργ η δήλωση, ότι τυγχάνω πλήρης ρεβιζιονιστής. Ρεβιζιονισμός είναι η εκ βάθρων αμφισβήτηση και ανατροπή θεωριών και εκτιμήσεων που έχουν κατισχύσει. Ο πλήρης ρεβιζιονισμός που προωθώ, αφορά την αμφισβήτηση όλων των θεμελιωδών εκδοχών σε σχέση με την αποτίμηση τού συνολικού ιστορικού γίγνεσθαι, συμπεριλαμβανομένων ακόμη και των επιγνώσεων, που έχει συνάξει η λεγόμενη συνωμοτική θεώρηση τής ιστορίας μέχρι σήμερα, ως γενική αποτίμηση δεδομένων. Αυτή η ριζική, αλλά και ριζοσπαστική αμφισβήτηση, δεν αποσκοπεί να θέσει εκτός ισχύος τα συμπεράσματα επί μέρους ιστορικών ερευνών, τα οποία στηρίχθηκαν με ειλικρίνεια σε επίπονες προσπάθειες και βαθυστόχαστες μελέτες, σε συνθήκες αυταπάρνησης βασικών βιοτικών αναγκών, από αυτούς που συνέταξαν θαυμαστά πονήματα. Πλην όμως, όλα αυτά τα καθόλα αξιόλογα πονήματα, που σε σημαντικότατο βαθμό αποδίδουν και εκτιμούν την πραγματικότητα με ορθό τρόπο αναφορικά με συγκεκριμένα συμβάντα και με επί μέρους φάσεις τού παρελθόντος, συνιστούν ένα μωσαϊκό, μια πανσπερμία ψηφίδων, στα πλαίσια ενός ψηφιδοτού, που όσο επιτυχείς και βαθυστόχαστες κι αν είναι οι επί μέρους ψηφίδες, ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΕΤΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ. Αυτό το σχέδιο, που παραμένει μέχρι σήμερα πέραν όλων των εντοπισμών που έχουν προηγηθεί, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ. Πρόκειται γι αυτό, που έχει χαρακτηρισθεί από την επιστήμη τής συνωμοσιολογίας ως „MASTER PLAN“ παγκοσμίου κυριαρχίας.
    Κατά καιρούς έχουν διαμορφώσει και διατυπώσει αρκετοί αξιόλογοι έντιμοι κύκλοι και διανοητές συνωμοσιολογικών ερευνών, αλλά εγκάθετα κυκλώματα που αποσκοπούν στην παραπληροφόρηση και τον αποπροσανατολισμό, διάφορες θεωρήσεις για την φύση και την συγκρότηση τού Master Plan, που όμως στο σύνολό τους όλα ανεξαιρέτως ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΥΤΟ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ.
    Καταθέτω αυτήν την προβληματική σε σχόλιο στο ζήτημα τής επιβίωσης και τής ανάγκης κατίσχυσης τού Ελληνισμού, που έθεσε ο Εργοδότης, ΔΙΟΤΙ ΕΚΤΙΜΩ, ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΞΕΔΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΕΣ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ ΣΥΝΩΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΜΕ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΕΣ ΣΤΟΧΕΥΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ΡΙΖΑ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΡΔΗΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΔΑΚΤΥΛΟΥΣ, ΔΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΝ.
    ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ, ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΔΟΥΛΕΥΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΝΩΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΑΟΡΑΤΩΝ ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα συμφωνήσω εκατό τοις εκατό με όλα και θα πω ότι η καθημερινότητα και κούραση για να αντιμετωπίσει κάποιος όλα τα εμπόδια που του έχουν φέρει εσκεμμένα, μοιάζει με αγώνα δρόμου και υπάρχουν στιγμές που νιώθεις εξαντλημένος και δεν μπορείς να σκεφτείς λογικά ή έχεις εκρήξεις θυμού.Η γενιά μας πιστεύω ότι είναι η πιο ανθεκτική, σύμφωνα με αυτά που έχω ζήσει σε διάφορες επιχειρήσεις 36 χρόνια τώρα αλλά έχουμε κάποιες προσκολλήσεις που δεν αποχωριζόμαστε εύκολα ή θέματα που προέρχονται από την οικογένεια και αυτό μπορεί να λειτουργεί αρνητικά και θετικά.Οι νεώτερες γενιές έχουν δικούς τους κανόνες και η βάση τους δεν αποτελεί τροχοπέδη στην πορεία τους, αλλάζουν γνώμη, όραμα, σχέση και εργασία με μεγάλη ταχύτητα και δεν ενδιαφέρονται για την πολιτική και τους ηγέτες, όμως θεωρούν ότι ζούν στην καλύτερη χώρα του κόσμου, παρόλο που υπάρχουν αντιξοόες συνθήκες και το λέω αυτό γιατί γνωρίζω άτομα που έφυγαν στο εξωτερικό και γύρισαν πίσω απο Καναδά,από Γερμανία,από Αγγλία και από Βουλγαρία.Εχω πάψει να λειτουργώ μόνο με τη λογική εδώ και κάποια χρόνια , γιατί δεν μου βγήκε σε καλό και γιατί έκανα λανθασμένες επιλογές, οπότε έχω ενεργοποιήσει την διαίσθηση και πορεύμαι με αυτήν η οποία με έχει βοηθήσει να αποφεύγω τις κακοτοπιές.Δεν πιστεύω ότι οι προφητείες θα τηρηθούν κατά γράμμα αλλά και ούτε ότι εμείς θα εξαφανιστούμε σαν Έθνος, σαν Έλληνες,σαν DNA και μπορεί να πιστεύω ότι έχουμε κακή μοίρα αλλά δεν πιστεύω ότι θα εκλείψουμε από τον πλανήτη.Έχουμε αποκτήσει ανοσία όσοι από εμάς έχουν μείνει,τα επόμενα χρόνια θα πέφτουν άλλοι άνθρωποι σε άλλες χώρες από τα μπαλκόνια ή τις ταράτσες με αυτά που θα συμβαίνουν, γιατί εμείς ήμασταν το πείραμα και είμαστε ακόμα εδώ.

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελετουργικό-σύμβολα και πολλά υπονούμενα για οποιον έχει ανοικτές τις κεραίες του...για γερους λύτες.....

    Τα θυρανοίξια της Παναγίας των Παρισίων

    https://www.zougla.gr/kosmos/ta-thyranoixia-tis-panagias-ton-parision/

    Μιας και ο Εργολάβος έχει κλειστά τα σχόλια του,είπα να το αφήσω εδώ αν δεν υπάρχει πρόβλημα....

    Why The Greek DNA is So Unique

    https://www.youtube.com/watch?v=xHAmo0mxl_s

    Καλημέρα.

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι δύο σύνδεσμοι ΠΟΛΥ χρήσιμοι! Θα αναρτηθούν εν ευθέτωι χρόνω.
      Ευχαριστούμε πολύ, καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Συνέχεια προηγούμενου...

    Η αναλυτική τεκμηρίωση τής προτάσεως που προηγείται, ως τρόπος αποτίμησης τής σύνολης ιστορίας, απαιτεί τουλάχιστον μια εμπεριστατωμένη πραγματεία, η οποία δεν είναι δυνατόν να γίνει σε πλαίσια σχολιασμών. Εδώ όμως μπορεί να γίνει ακροθιγώς η οριοθέτηση τού πλαισίου αυτής τής προβληματικής μέσω τής κατάθεσης συγκεκριμένων επιχειρημάτων, τα οποία κατά την εκτίμηση τού γράφοντος είναι επαρκή για να τεκμηριώσουν αυτήν την πρόταση τουλάχιστον ως υπόθεση εργασίας, παρέχοντας μια βάση για περαιτέρω διερεύνηση τού θέματος.
    Η καταλυτική επίδραση τού Ελληνικού Πνεύματος μέσω τής διάδοσης των Έργων των αρχαίων Φιλοσόφων στην διαδικασία τής ανάπτυξης τού δυτικού πολιτισμού είναι ευρέως γνωστή, αν και δεν έχει καταχωρηθεί επαρκώς στην μέση αντίληψη ο συγκεκριμένος τρόπος, που επέδρασαν οι επί μέρους φιλοσοφικές σχολές τής κλασικής αρχαιότητος σε αυτήν την πορεία. Είναι γνωστό, ότι η μετάβαση λογίων από το Βυζάντιο μετά την πτώση τής Κωνσταντινούπολης στην λατινική δύση ήταν καθοριστική για την ανάπτυξη τής Αναγέννησης. Αξίζει όμως να σημειωθεί, ότι αυτοί οι λόγιοι ήσαν στην συντριπτική τους πλειοψηφία παγανιστές, όπως ο Πλήθων ο Γεμιστός, ή στην περίπτωση που ανήκαν σε εκκλησιαστικούς κύκλους, ήσαν θιασώτες τής λογικοκρατίας και αντιμάχονταν την διδασκαλία των Μυστικών Πατέρων τής εκκλησίας εκείνης τής περιόδου, όπως ο Βαρλαάμ ο Καλαβρός. (Σε αυτό το σημείο επιθυμώ να εξάρω την κριτική έκδοση με σημαντικό σχολιασμό τής “Λογιστικής” τού Βαρλαάμ από τον καλό μου φίλο Παντελή Καρέλο, ο οποίος εκτός από δόκιμος Βυζαντινολόγος είναι και φυσικός επιστήμων). Αυτή η ομοταξία εκκλησιαστικών λογίων ήταν επίσης ένθερμοι θιασώτες τής ενώσεως τής Ορθοδόξου Εκκλησίας με την παπική. Ιδιαίτερα σημαντικός ρόλος σε αυτήν την διαδικασία επιμερίζεται στην δράση και τα έργα τής εμβληματικής, αλλά ταυτοχρόνως και αινιγματικότατης φυσιογνωμίας τού Μιχαήλ Ψελλού, στον οποίον από πολλούς αποδίδεται η πρωταρχική ώθηση για την εκκίνηση τής Αναγέννησης. Ο Ψελλός υπήρξε σημαντικότατος μελετητής και συγγραφέας τόσο των έργων τής Κλασσικής Γραμματείας, όσο και τού αποκρυφισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στον ερμητισμό, επιδιώκοντας έντονη στροφή εκκοσμίκευσης στα πολιτισμικά δεδομένα τού Βυζαντίου. Επειδή αυτός δεν περιορίστηκε σε πνευματικό έργο, αλλά ανάπτυξε και έντονη πολιτική δραστηριότητα, έχοντας αναλάβει σημαντικά κρατικά αξιώματα και προσκείμενος έντονα σε αυτοκρατορικούς κύκλους., θέτει αυτή η πρακτική θέτει επί τάπητος ένα τεράστιας σημασίας ζήτημα και δεν είναι ούτε η μόνη, ούτε η κύρια σχετικά με αυτό. Αυτό το ζήτημα ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ, ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΥΝΩΜΟΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ, ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΑΖΟΝΤΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΣΤΟΥ΅ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΕΤΑΒΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΕ ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΘΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΘΟΝΙΑ ΚΡΟΝΙΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ.
    Κατά τον 14ο αιώνα λειτουργούσαν στην Ευρώπη περισσότερα από τριάντα πανεπιστήμια, που είχαν ως κέντρο βάρους την Αριστοτελική Φιλοσοφία. Μέσω τής προκειμένης πρακτικής διαμορφώθηκε η κίνηση τής λογικοκρατίας, στην οποία στηρίχθηκε η τεχνολογική ανάπτυξη τής Δύσεως. Ο “θρίαμβος τού βασιλείου τής λογικής”, που διακήρυξαν οι Γάλλοι διαφωτιστές είναι τέκνον τού Αριστοτελισμού. Πλην όμως, το κύριο χαρακτηριστικό τού δυτικού πολιτισμού, δεν είναι η κυριαρχία τού ρασιοναλισμού, που επικράτησε ακόμη και στα πλαίσια τής θεολογίας τής παπικής εκκλησίας. Ο ρασιοναλισμός αποτέλεσε μόνον τον μοχλό για την επιβολή τής επικυριαρχίας τού δυτικού πολιτισμού. Πίσω και κάτω από αυτόν η βάση για την επικράτηση και εξέλιξή του είναι ο αποκρυφισμός, ως προέκταση τής χθόνιας κρόνιας λατρείας. Χαρακτηριστικό είναι, ότι όλοι οι βασικοί διαφωτιστές στο Παρίσι ήσαν μέλη τής τεκτονικής στοάς “Φιλαλήθης”. Αυτό ήταν το αποκρυφιστικό ψευδώνυμο τού Άγγλου Ρόμπερτ Βόγκαν, ο οποίος πλασαριζόταν ως αλχημιστής.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συνέχεια προηγούμενου...

    Το πλέον όμως κτυπητό δεδομένο σε μια αλυσίδα γεγονότων είναι, ότι δυο από τούς τρεις ιδρυτές τού τάγματος των Ιπποτών τού Ναού, οι οποίοι αποτέλεσαν τον κύριο παράγοντα των σταυροφοριών, πριν ξεκινήσουν την ίδρυση αυτού τού τάγματος παρέμειναν στην Κωνσταντινούπολη επί τρία έτη. Το θεμελιώδες ερώτημα που προκύπτει, είναι κατά πόσον αυτοί μυήθηκαν από κάποια συνωμοτική ομάδα Βυζαντινών στον εωσφορισμό. Εάν συνέβη αυτό, τότε αυτοί ήσαν υποχρεωμένοι ως μυούμενοι, να εφαρμόζουν άκρα υπακοή σε αυτούς που τούς μύησαν. Είναι εξ άλλου γνωστό, ότι οι ενωτικοί στο Βυζάντιο διατηρούσαν έντονες επαφές με τα παπικά παρασκήνια.
    Το τάγμα των Ιπποτών τού Ναού άσκησε αποφασιστικής σημασίας επιρροή στην οργάνωση τής κίνησης των Ροδοσταύρων, οι οποίοι πρωτοστάτησαν στην ίδρυση πανεπιστημίων στην Ευρώπη, προωθώντας μια κουλτούρα ελευθεριότητος, αντίστοιχη ως προς τα δεδομένα τής τότε εποχής και τηρουμένων των αναλογιών με την σύγχρονη woke κουλτούρα. Καθοριστική ήταν επίσης στην διαμόρφωση των εκπαιδευτικών δεδομένων τής Ευρώπης εκείνη την περίοδο η δράση των Ιησουιτών, με προέλευση επίσης από κύκλους τής παπικής εκκλησίας, σε αυτήν την περίπτωση όμως εφαρμόζοντας αυστηρούς κανόνες συντηρητισμού. Διαπιστώνεται έτσι για μια ακόμη φορά, ότι οι αποκρυφιστές προωθούν ταυτοχρόνως φαινομενικά δυο ριζικά αντικρουόμενες πρακτικές, προτείνοντας στην συνέχεια ξανά οι ίδιοι μια τρίτη εκδοχή, ως ξεπέρασμα των συγκρούσεων που προκάλεσαν προηγουμένως. Πρόκειται για μια στρέβλωση τής διαδικασίας τής διαλεκτικής, που συχνότατα συγχέεται σκοπίμως με την Πλατωνική διαλεκτική, εφαρμόζοντας την διαδικασία “επέφερε σύγχυση, για να προωθήσεις στην συνέχεια το ξεπέρασμά της”.
    Είναι γνωστή η διατυπωμένη τάση που εκδηλώθηκε σε κύκλους που ασκούσαν επιρροή στο Βυζάντιο, στην φάση, που οι δυνατότητας προάσπισης τής κυριαρχίας του είχαν αποδυναμωθεί πάρα πολύ, ότι ήταν προτιμότερο να υποκύψει στρατιωτικά η Κωνσταντινούπολη στούς Οθωμανούς από να υποδουλωθεί εκουσίως στούς παπικούς. Αυτή η τάση καθ' εαυτή δεν μπορεί να εκληφθεί ως επιλήψιμη. Το ερώτημα όμως που προκύπτει σχετικά, ήταν κατά πόσο έδρασε σε εκείνη την φάση κύκλωμα, που προωθούσε βάση σχεδίου την στρατιωτική ήττα στούς Οθωμανούς. Κάποιες περιγραφές από τον Παπαρηγόπουλο, σχετικά με τις μεθοδεύσεις περιορισμού τής ισχύος των στρατιωτικών στο Βυζάντιο από το προσκείμενο κύκλωμα στον Μιχαήλ Ψελλό, καθώς και η εντονότατη συμμετοχή Βυζαντινών στρατηγών στα ασκέρια τού Πορθητή, εγείρουν σοβαρά ερωτήματα προς επίρρωση. Εξ άλλου, η μητέρα του ήταν Βυζαντινή. Μια σημαντική οικογένεια στρατηγών στο Βυζάντιο ήσαν οι Εβρενοί. Ο Εβρενός ήταν διοικητής τής Προύσας και αφού αλλαξοπίστησε στα μέσα τού 14ου αιώνα προσέλαβε το όνομα Γαζή Εβρενός Πασάς. Σαν εξωμότης αναδείχθηκε σε σκληρό διώκτη των χριστιανών και σαν στρατηγός τεσσάρων σουλτάνων του Ορχάν, του Βαγιαζήτ Α’, του Μωάμεθ Α’ και του Μουράτ Α’ πρωτοστάτησε στην κατάληψη των Βαλκανίων από τους Οθωμανούς. Δικτάτορας τού Τουρκικού κράτους μετά το πραξικόπημα τού 1980 ήταν ο στρατηγός Κενάν Εβρέν, αποτελώντας ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ελληνόφωνης συμμετοχής στα ανώτατα οθωμανικά αρχικά και στα τουρκικά στην συνέχεια στρατιωτικά επιτελεία.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συνέχεια προηγούμενου....

    Είναι επίσης αυτονόητο, ότι σημαντικές αντίπαλες δυνάμεις στα κυκλώματα που απεργάστηκαν το ξεπούλημα τής πάλαι ποτέ αυτοκρατορίας στούς Οθωμανούς, δεν μπορεί να ήσαν τόσο ανόητοι, ή παθητικοποιημένοι, ώστε να μην αντιληφθούν τις αντίστοιχες ζυμώσεις και να μην αναπτύξουν δράση εναντίον τους. Είναι προφανές, ότι ενώ οι εξωμότες μετέβησαν στην Δύση, με στόχο να διαμορφώσουν την εκεί επικυριαρχία, οι αντίπαλες δυνάμεις επέλεξαν να μεταβούν στην Ρωσία, για να διαμορφώσουν εκεί το αντίπαλο δέος. Σχετικές σκέψεις έχω καταθέσει στο βιβλίο “Το Ξεχαρβάλωμα των Συμπράγκαλων τής Δυτικής Κυριαρχίας”. Ιδιαίτερη προσοχή είναι σκόπιμο να αποδοθεί στον ρόλο τού πατέρα τού Αντρέι Ζντάνοφ, που προοριζόταν ως διάδοχος τού Στάλιν, ο οποίος ήταν πρύτανης και καθηγητής Ορθοδόξου θεολογίας και σημαντικός Ελληνομαθής. Στα έργα πολύ σημαντικών Ρώσων θεολόγων, όπως ο Βλαδίμηρος Λόσκι και ο πατήρ Γεώργιος Φλορόφσκυ, οι οποίοι συνέβαλαν άμεσα ή έμμεσα σε σημαντικό βαθμό στην διαμόρφωση τού ρωσικού ψυχισμού, αναβλύζει με γλαφυρό τρόπο η διδασκαλία των Μυστικών Πατέρων τής Ανατολικής Εκκλησίας, που κατά την εκτίμησή μου ήσαν σε σημαντικό βαθμό επηρεασμένοι από την Πλατωνική Φιλοσοφία.
    Τα όσα προαναφέρονται, δεν αποτελούν κάτι περισσότερο από εικασίες στην βάση ενδείξεων. Και δεν αυταπατώμαι, ότι η πολύ μικρή ρωγμή που προσπάθησα να επιφέρω εδώ με αυτές τις αναφορές στο Μάτριξ, δεν επαρκεί σε καμία περίπτωση, για να οδηγήσει στην θέαση μιας τόσο θεμελιώδους και σύνθετης διαδικασίας αναφορικά με την πρόταση που αποτολμώ. Όπως προανέφερα, αυτή η πρόταση περιορίζεται στα όρια μιας υπόθεσης εργασίας και μόνον. Εφόσον όμως αυτή τεκμηριωθεί και επαληθευθεί επαρκώς μελλοντικά, τότε θα προκύψει, ότι η σύγκρουση μεταξύ Ανατολής και Δύσης, που κορυφώνεται κατά την τρέχουσα περίοδο, αποτελεί το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα τής σύγκρουσης μέχρις εσχάτων δυο ελληνόφωνων κοινοτήτων, που οργανώθηκαν και εξακολουθούν να υφίστανται σε συνωμοτική βάση.
    Ας μού επιτραπεί για μια ακόμη φορά να υπογραμμίσω την περίπτωση, τα όσα εξέθεσα και σε αυτήν την σειρά σχολίων να περιέχουν σημαντικό ποσοστό λανθασμένων εκτιμήσεων, ή να είναι συνολικά λανθασμένα.
    Εκτιμώντας ότι έχω εξαντλήσει τα όρια χώρου για σχολιασμούς σε αυτήν την ανάρτηση, δεν θα υπεισέλθω εδώ στο ζήτημα τής εξέλιξης τής χθόνιας λατρείας στα σύγχρονα δεδομένα τής Ελλάδος προς ώρας. Έτσι αρκούμαι στην προσπάθεια προσέγγισης τού ζητήματος των “ξένων δακτύλων” μόνον από μια σκοπιά. Θεωρώ, ότι η Ηλιόπετρα είναι τόσο ισχυρή, που τίποτε ξένο δεν μπορεί να καθίσει επάνω τής. Από εδώ εκπορεύονται όλα τα κακά, αλλά και όλα τα καλά. Οι υπόλοιποι υπηρετούν τις κακοδαιμονίες και τις αρετές της. Όπως διακήρυξε ο Οδυσσέας Ελύτης “Αυτός ο Κόσμος ο μικρός ο μέγας”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάτω η Φραγκιά! 😉

    Με αφορμή μιά πρόσφατη συζήτησή μου με τον Πύρινο Λόγιο, θεώρησα καλό να εκθέσω κι εδώ τις απορίες μου καί τους προβληματισμούς μου, μήπως κι έχει κανείς τίποτε καλές απαντήσεις… που αδυνατώ να τις διακρίνω.

    . . . . . . . . . . .

    Η συζήτηση περιστράφηκε (πού αλλού;!) περί το μέλλον της Ελλάδας, το οποίο δείχνει λίαν ζοφερό καί κατάμαυρο· άρα, τί κάνουμε γι’ αυτό – καί κυρίως, ΠΟΙΟΙ κάνουμε κάτι;
    Κατ αρχας σε ευχαριστουμε για το υπεροχο αρθρο σου !!

    Θα ειμαι συντομος και περιεκτικος :
    Δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα σε εθνικο επιπεδο και το θεμα ειναι παγκοσμιο!
    Αν πχ ΔΕΝ πεσει η Καμπαλ και οι Ροτσιλντ , Σορος , Σβαους και λποιπα χαζαρονιστικα μορφωματα και τερατογενεσεις...μην ελπιζεις...αποχαιρετα την Αλεξανδρεια φιλτατε Εγοδοτη!!!!
    Ο ανθρωπος και κατ επεκταση και ο Ελληνας ειναι ΔΕΣΜΙΟΣ και ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΟΣ πολλα χρονια τωρα ....
    για να απελευθερωθει απαιτουνται 3 παραηοντες
    1/ καταργηση ΟΛΩΝ των θρησκειων που σε βαστουν δεσμιο και σε ελεχγουν
    2/καταργηση ΟΛΩΝ των ιδεολογιων που υπηρετουν το ¨διαιρει και βασιλευε
    και 3/ καταργηση του ΧΡΗΜΑΤΟ΅Σ ωστε να μεταβουμε σε μια αχρηματη κοινωνια

    Εννοειτε οτι ΟΛΟΙ οι δολοφονοι της ΚΑΜΠΑΛ πρεπει να περασουν απο λεπιδι και παλοθκωμα που λεει και ο Μαρκος...
    ευχαριστω και παλι για το αρθρο σου και ευχαριστω και τον Ταυρο που συντελει ενα υψηλο εργο μεσω αυτου του σαιτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή