«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025

Πολιτική εκτίμηση γιά τα «προσεχώς» - γράφει ο ΕργΔημΕργ


 

 

Τελείωσαν οι όντως μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις ανά την Ελλάδα γιά τα Τέμπη. Καί τί θα γίνει τώρα; (Αναρωτιούνται αρκετοί.)

  • Θα υλοποιηθεί, άρα γε, η ελπίδα πολλών γιά ειδικά δικαστήρια καί φυλακίσεις στους πωλητικούς;
  • Θα παραιτηθεί ο Κούλης;
  • Θα τον διώξουν απ’ τη νουδού με τις κλωτσιές;
  • Κι αν ναί, ποιός θα έρθει γιά πρώθυ; Τί θα έρθει;

Θα προσπαθήσουμε ν’ απαντήσουμε.

. . . . . . . . . . .

α1. Ιστορία

Γιά να μπορείς να δείς πίσω από την ομίχλη του (κοινωνικού / πολιτικού) μέλλοντος, πρέπει, εκτός από μυαλό, να έχεις καί δύο γερές βάσεις «εκ των ούκ άνευ»:

  • (Πολύ) Καλή γνώση της Ιστορίας.
  • Καί (πολύ) καλή γνώση του τρόπου που σκέφτονται τόσο ο λαός μας, όσο κι οι εχθροί του.

Δυστυχώς, γιά μέν την Ιστορία, αυτή γιά τους περισσότερους είναι αντικείμενο άνευ ενδιαφέροντος. Όσοι, πάλι, την κουτσογνωρίζουν (κάτι διπλωμάτες, κάτι μολυβοσπρώχτες υποτίθεται ακαδημαϊκών μελετών -ελιαμέπηδες, ξέρω ‘γώ-, καί κάτι παρόμοιοι), δείχνουν ότι «πέρασε καί δεν άγγιξε». Δηλονότι, αποδεικνύονται ανεπίδεκτοι μαθημάτων απ’ αυτήν. Που σημαίνει, με τη σειρά του, ότι αδυνατούν να προχωρήσουν σε λογικά συμπεράσματα, προκύπτοντα από γνώση της Ιστορίας.

Καί δεν μιλάμε, τώρα, γιά τα πεπραγμένα του Βρασίδα, ή του Νικία, ή του Ναβουχοδονόσωρα πχ· αλλά γιά πρόσφατη Ιστορία, κάν αιώνος καλά-καλά!

Νά, πολύ χοντρό παράδειγμα, το «θα πάρουμε τημΜπόλιν»: τους έπιασε όλους ο ενθουσιασμός – καί δή, επειδή το θέμα το ξεκίνησαν οι «φίλοι» καί «σύμμαχοι» ηπαπαραίοι!… Καί νά οι προφητείες, καί να οι ελπίδες ότι οι ηπαπάρα θα κάνουν ντά! την τουρκίτσα… Έλα, όμως, που μόλις το 1919 μας έκαναν οι Αγγλοσάξωνες «δώρο» τη Σμύρνη, καί το πληρώνουμε μέχρι σήμερα αυτό!

Αλλά ποιός τα θυμάται αυτά, έ; Ποιός θυμάται ότι καί τότε οι Αγγλοσάξωνες μας είχαν παραφουσκώσει τα μυαλά με τον «ξανθό εξαδάκτυλο ρήγα», κι ελπίδες γιά συμμαχία καί οριστική εξαφάνιση της τουρκίτσας; (Εδώ δεν μπορούσαν να συμμαζέψουν έναν μεθύστακα Τσώρτσιλλ, καί το πλήρωσαν αγρίως στην Καλλίπολη το 1915. Εμάς θα βοηθούσαν; )

Η δέ καλή γνώση του πώς σκεφτόμαστε εμείς, καί πώς σκέφτονται οι εχθροί μας, είναι έτερη τραγική …ιστορία. Καί δεν μιλάω γιά αποστήθιση του βιβλίου του Σάν Τσού. Μιλάω γιά απλά πράγματα.

Αφ’ ενός, εμείς ποτέ δεν κοιταχτήκαμε καλά στον καθρέφτη. Κατά τη γνωμάρα μας, είμαστε ο εξυπνότερος λαός του κόσμου (ναί, πώς;!), ο πιό ηρωϊκός, ο πιό καπάτσος, οι άλλοι (πχ Τούρκοι) είναι εξ ορισμού μπουνταλάδες (άσχετο αν ειδικά οι τουρκαλάδες ανέπτυξαν πολεμική βιομηχανία εκ του μηδενός, κι εμείς διαλύσαμε τη δική μας), κτλ κτλ.

‘Ντάξ’, ωραία είναι τα όνειρα, δέ λέω, αλλά η πραγματικότητα είναι αρκετά σκληρή. Αρκεί μιά ματιά σε ποιούς σχεδόν αγράμματους, διανοητικώς καθυστερημένους, φρενοβλαβείς, καί ταυτόχρονα αήθεις καί κακοήθεις (μή σου πω καί αλλοφύλους) κάναμε πρωθυπουργούς με τη σειρά, ώστε να πείσει καί τον πλέον δύσπιστο, ότι γιά την αυτοεκτίμησή μας λέμε καραμπινάτες ανοησίες.

Αφ’ ετέρου, το πώς σκέπτεται ο εχθρός, έχει ένα καί μοναδικό όνομα:

Γεωπολιτική!

. . . . . . . . . . .

α2. Γεωπολιτική

Εδώ, θα πεταχτούν πολλοί να πούν ότι δεν περιμέναμε (εμείς οι Έλληνες – οι πανέξυπνοι, κτλ) να φτάσει ο 20ος αιώνας, ώστε να μας δείξουν οι Δυτικοί με τον κάθε Μάκιντερ καί τον κάθε Χαουσχόφφερ τί πάει να πεί «γεωπολιτική» (καί «γεωστρατηγική»), διότι τα ξέραμε από τον Θουκυδίδη αυτά· μή σου πω, κι απ’ την εποχή του Ιάσονα.

[Ξέραμε κι άλλα κόλπα, όπως πχ ότι τον εχθρό τον κατασκευάζεις! Ώ, ναί!… Αλλά, καμιά φορά το θηρίο που φτιάχνεις, αυτονομείται – σαν το Γκολέμ της Πράγας· καί την πληρώνεις πανάκριβα.

Παράβαλε τις μαλακίες του Ψελλού (*), που έκανε πλάτες στους Σελτζούκους, προκειμένου να διαλύσει τους εσωτερικούς πολιτικούς αντιπάλους του στημΜπόλιν. Ναί, αλλά τους τουρκαλάδες ακόμη τους έχουμε πάνω απ’ τα κεφάλια μας, χάριν του εγωϊσμού αυτού του εγγράμματου σκουπιδιού.

(*) Το Ψ με Φ· κι αλήθεια, γιατί όλοι οι φιλόλογοι αιτιολογούν το «Ψελλός» ως παρατσούκλι, επειδή -δήθεν- ψέλλιζε; Όποιον ψέλλιζε τώι καιρώι εκείνωι καί παρίστανε τον δημόσιο ρήτορα, τον παίρνανε με τις πέτρες καί τα σαπιολέμονα, ξέρετε… όχι να τον κάνουν «άτυπο υπερπρωθυπουργό τεσσάρων αυτοκρατόρων», καταπώς γράφει ο Κυριαζής! Καί τα φιλαράκια μας, οι φιλόλογοι, κάνουν πως ξεχνάνε ότι ψέλλιον σημαίνει βραχιόλι. Άρα, Ψελλός = Βραχιολάκιας!… καί μάλλον ο λεγάμενος ήτονε ντιγκιντάγκας, καί την κουνούσε την αχλαδιά – πράγμα που αιτιολογεί απόλυτα την βρώμικη συμπεριφορά του.

Γνωμάρα μου, βέβαια, πιθανώτατα δεν στηρίζεται από ιστορικές πηγές ότι ο ερίφης ήτο «καταπύγων», αλλά δεν μπορούσα να μην το πω! 🙂 ]

Σύμφωνοι, αλλά υπάρχει μία ουσιαστική διαφορά μας με τους Δυτικούς: εμείς, ό,τι κάναμε (πρό Τρωϊκού), ήταν κάθε φορά γιά να ισχυροποιήσουμε την ιστορική μας κοιτίδα. Όχι γιά να υποδουλώσουμε άλλους λαούς, να τους βάλουμε να σκάβουν, καί να τους πάρουμε μπίρ παρά τους πλουτοπαραγωγικούς τους πόρους. Ακόμη καί στους πάλαι ποτέ Σκωτσέζους, κάτι τους δίναμε, γιά να πάρουμε τον κασσίτερό τους· καί σαφώς όχι τα παροιμιώδη «χάντρες καί καθρεφτάκια»! 🙂

Αντιθέτως, οι Δυτικοί έχουν αναγάγει την προγραμματισμένη ληστεία του πλούτου άλλων λαών σε επιστήμη! Αυτή ακριβώς είναι η «γεωπολιτική» τους: το πλιάτσικο, μεταμφιεσμένο σε επιστήμη!

. . . . . . . . . . .

[Συγνώμη που ίσως τυχόν δυσαρεστήσω ανθρώπους που εκτιμώ, αν καί δεν τους γνωρίζω προσωπικώς, όπως πχ τον κ. Γρίβα, αλλά εδώ βγάζει μάτια το πράγμα! Πχ: Τί δουλειά έχεις, ρέ Άγγλε, στην Κίνα; Ξέρεις πού βρίσκεται η Κίνα, πόσο μακρυά απ’ την πατρίδα σου, καί μου στέλνεις εκεί πολεμικά πλοία; Τί ακριβώς ζητάς εκεί; Τί έχεις να μοιράσεις με τους Κινέζους; Τί «γεωπολιτική» καί σαχλαμάρες μου τσαμπουνάς;

Παρενθετικώς, μιά που πιάσαμε το θέμα, ειρήσθω ότι κάτι τέτοια κόλπα έχουν ενδεχομένως πολύ βαθειές ρίζες στον χρόνο· ποιός Θουκυδίδης, καί ποιός Ιάσων; Ατλαντίδα, λέμε – καί βάλε!

Κι απ’ την άλλη, κάτι τέτοια βρωμάνε πόλεμο ιερατείων.

Μόνο που αυτά είναι πολύ πολύ ψιλούτσικα γράμματα γιά τους πολλούς, καί δεν θα επεκταθώ – τη στιγμή που οι πολλοί, στο συγκεκριμένο θέμα βρίσκονται σε επίπεδο «γού-ά γά, τού-ά τά, κι όλο μαζί ‘γάτα’ «. Αλλά θα σβήσω τα τυχόν ειρωνικά χαμόγελα μερικών μ’ ένα παραδειγματάκι: βλέπετε, οι μέν Άγγλοι τον Δράκοντα τον μαστούρωσαν επί έναν αιώνα· αλλά, αντιθέτως, στις μέρες μας οι ηπαπαραίοι τον κάνανε μάγκα, μεταφέροντας όλη την προχωρημένη τεχνολογία ολοκληρωμένων κυκλωμάτων στην Κίνα, δήθεν γιά φτηνά εργατικά… τη στιγμή που τα ολοκληρωμένα κυκλώματα είναι …αχειροποίητα! Κατασκευάζονται αποκλειστικώς από ρομπότ, οπότε ποιά «φτηνά εργατικά»;

Κι όπως το 1776 τσακώθηκαν οι μέχρι τότε αδελφικές τεκτονικές στοές Άγγλων καί ηπαπαραίων (που, μάλιστα, Άγγλοι αξιωματικοί εκπαίδευαν σε τακτικές μάχης κανονικού στρατού τους ηπαπαραίους χωριάτες, τους μετέπειτα αντιπάλους τους) έτσι κι εδώ καί κοντά δύο αιώνες με τους Κινέζους. Άλλο βιολί ο είς Αγγλοσάξων, άλλο ο έτερος.

Τα βλέπετε; Μάχη ιερατείων, λέμε.

Πιστεύω να σας έπεισα.

Τώρα, βέβαια, θα με ρωτήσετε ποιά η σχέση του Δράκοντα με την Ατλαντίδα. Κάποια μέρα θα σας πω, αλλά όχι συντόμως.]

. . . . . . . . . . .

β1. Τα συντόμως επερχόμενα – 1

Λοιπόν, η γεωπολιτική Αγγλοσαξώνων τε Γερμαναράδων τε ισχυρίζεται ότι εδώ, η (ευρύτερη) Ελλαδίτσα, είναι το πλέον «καυτό» γεωπολιτικό σημείο του πλανήτη. Καί το πλέον καυτό του πλέον καυτού, είναι τα Στενά.

Λάθος, βέβαια, όπως σας έχω εξηγήσει αρκετές φορές, διότι τα Στενά δεν πάνε μόνα τους. Πάνε πακέτο με τον θαλάσσιο «διάδρομο» του ανατολικού Αιγαίου, μέχρι Κύπρο καί Συρία / Λίβανο / Γισραϊέλ. Μόνο που κανένας δεν μιλάει γι’ αυτόν, αλλά περιορίζονται στον Ελλήσποντο καί τον Βόσπορο.

Τέλος πάντων, κρατήστε σε συνειδητό επίπεδο πρώτης προτεραιότητας το αξίωμα ότι είμαστε το πλέον καυτό σημείο κτλ κτλ. Τί (μπορεί να) σημαίνει αυτό, όμως;

Απλούστατα, ότι όποιος έχει τη δύναμη, το θέλει υπό τον δικό του έλεγχο· καί σιγά μην αφήσει τους πραγματικούς ιδιοκτήτες του (εμάς τους Έλληνες, δηλαδή) ελεύθερους, να κάνουμε τα δικά μας.

Αυτή την ιστορική περίοδο, μας πατάνε από κάτω -«γεωπολιτικώς» πως- οι ηπαπάρα· μέχρι, δέ, το 1947, μας πατούσε η αγγλίτσα με τον «ξανθό εξαδάκτυλο ρήγα» (του Μπάκινγκχαμ). (Η γερμανίτσα μας πατάει από κάτω οικονομικώς. Άλλο αυτό, όμως.) Δηλαδή, συμπεραίνουμε αμέσως ότι δεν πρόκειται οι ηπαπάρα ν’ αφήσουν τη χώρα μας ήσυχη. (Είτε έρθει η μανδάμ Γκυιλφόϊλ, είτε όχι.) Καί η πολιτική του προτεκτοράτου παύλα πιστού σκυλάκου θα συνεχιστεί. Μην ελπίζετε σε κάτι καλύτερο, δηλαδή.

. . . . . . . . . . .

β2. Τα συντόμως επερχόμενα – 2

Πάμε, τώρα, στα ερωτήματα του προλόγου. Δηλαδή, αν θα φύγει ο Κούλης, καί ποιός θα έρθει (αν έρθει) μετά απ’ αυτόν.

Εφ’ όσον ήδη είπαμε πως επί της ουσίας δεν θ’ αλλάξει κάτι στη χώρα μας (με Τράμπ, ή άνευ / με Κούλη, ή άνευ), τότε -πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας- θα συμβούν τα εξής:

  • Ο Κούλης δεν θα πέσει από τα συλλαλητήρια γιά τα Τέμπη. Χωνέψτε το.

Καί διότι είναι άτομο με λειψό μυαλό καί χωρίς ενσυναίσθηση (είτε 57 νεκροί, είτε 5700, δεν του λένε τίποτε αυτουνού), καί διότι στη χώρα μας οι πωλητικοί δεν τιμωρούνται ποτέ. Τί «γιατί;»; Πάτε καλά, που κάνετε τέτοιες ερωτήσεις; Αλοίμονο αν το προτεκτοράτο είχε σωστούς νόμους, που να τιμωρούν τα μαντρόσκυλα των αφεντικών του!

Συνέλθετε! Είναι τόσο αριστοτεχνικά στημένο το κωλοσύστημα, που δεν υπάρχει κάποιος φορέας απονομής τιμωρίας (πχ Συνταγματικό Δικαστήριο), ούτε φαίνεται στον ορίζοντα ότι θα δημιουργηθεί προσεχώς. Καλά-καλά, επί της ουσίας δεν προβλέπεται πουθενά ούτε κάν κάποια τιμωρία!

[Εδώ δεν προβλέπεται τιμωρία γιά όποιον παραβιάζει το Σύνταγμα το ίδιο, αλλά επαφίεται αυτή στον -τρεχαγύρευε- «πατριωτισμό των Ελλήνων». Σά να κλάνουμε, δηλαδή, καί να περιμένουμε να βαφτούν αυγά.

Καί, δυστυχώς, αυτές τις -μάλλον μασωνικής εμπνεύσεως- μαλακίες προσπαθούν να τις δικαιολογήσουν γιά σοβαρές άνθρωποι όντως σοβαροί… Συνταγματολόγοι, σου λέει! Να περιμένουμε, δηλαδή -όπως έχω πεί πλειστάκις καί σας έπρηξα-, να κατέβουν στη Βουλή οι χωριάτες της Άνω Ραχούλας με καραμπίνες κι επικεφαλής τον καφετζή του χωριού, ώστε να επαναφέρουν τους παρεκτρεπόμενους πωλητικούς στον ίσιο συνταγματικό δρόμο!… Δεν πάμε καθόλου καλά, λέω.

Πού πά’, ρέ Καραμήτρο, χωρίς μιά δόση απλής, πρακτικής λογικής;…]

  • Ο Κούλης θα πέσει, όταν (καί μόνον όταν) δοθεί εντολή από το Στέητ Ντηπάρτμεντ. Κάπου μέχρι τον Ιούνιο, υπολογίζω. (Προς το παρόν, ο Τράμπας έχει απλωμένον τον τραχανά, καί δεν ασχολείται με σκυλάκια τσιχουάουα.)

…Καί πολύ φοβάμαι ότι η μανδάμ Γκυιλφόϊλ δεν θα μεταφέρει την εντολή του Τράμπα να σουτάρει τον Κούλη, επειδή αυτή κι ο Ντόναλντ μας λυπήθηκαν. Προβλέπω πως θ’ αποδειχθή Πάϋαττ με φουστάνια, καί απλά θα διεκπεραιώνει τις (σκληρές) εντολές των προϊσταμένων της γιά το προτεκτοράτο.

[…Άμα περιμένετε από Αγγλοσάξωνες κι Αγγλοσαξωνίδες οίκτο, είσαστε ηλίθιοι. Αυτή, βέβαια, δεν είναι Αγγλοσαξωνίς, αλλά μισή Ιρλανδέζα καί μισή μιγάδα εκ Πουέρτο Ρίκο· ωστόσο, πλήρως εντεταγμένη (καί συνειδησιακώς) στον Αγγλοσαξωνικό κόσμο.]

  • Ο Κούλης θα πέσει, απλά γιά να κατευναστεί η λαϊκή οργή· όχι γιά τα εγκλήματα που διέπραξε αυτός καί τα δικά του άτομα. Παρά το γεγονός ότι είναι πρόθυμος να φιλήσει καινούργιους πισινούς.

Δεν χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση, εδώ. Ίσως, βέβαια, πάνε (γιά σύντομο διάστημα) φυλακή μερικοί δικοί του, απλώς γιά τα μάτια του κοσμάκη. (Ο ίδιος, ειλικρινά αγνοώ αν θα πάθει κάτι – καί τί. Μπορεί να βρεθεί καί γι’ αυτόν καμιά θεία από Νιγηρία.)

  • Οπότε, αφού με βεβαιότητα θα πέσει, ποιός θα έρθει μετά, ρέ εξυπνάκια Εργοδότη;

Κι αυτό είναι εύκολο ν’ απαντηθεί, διότι σιγά μην αφήσουν οι ηπαπάρα ήσυχη την κότα με τα χρυσά αυγά!

Εκείνο που θα έρθει, θα είναι ένα «ευρείας αποδοχής» «δεξιό» ( ; ) κυβερνητικό σχήμα, όμως εξ ίσου πρόθυμο να υπακούει τις πέραν του Ατλαντικού εντολές. Μιά νερόβραστη «Δεξιά», δηλαδή – κάτι σαν Μελόνι με χαμηλά λιπαρά.

Σ’ αυτό, λοιπόν, θα συμμετάσχουν (είτε με καρώτο, είτε με μαστίγιο) γνωστά άτομα της υπάρχουσας εγχώριας (ο Θεός να την κάνει) «Δεξιάς». Όχι άγνωστα, διότι ο άγνωστος μπορεί να τους βγεί καί Όρμπαν, των ηπαπαραίων, καί να ζητάει όσα κι ο βασιλεύς Όθων πρό του 1854! (Καί ποιός τρέχει μετά, να τον συμμαζέψει!) Δεν είναι γιά πειράματα, οι άνθρωποι! Λοιπόν, βάλτε με το μυαλό σας ποιοί νερόβραστοι γνωστοί «δεξιοί» θα ξεπλυθούν στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ της προπαγάνδας, καί θα παρουσιαστούν στον αφελή κοσμάκη ως άσπιλοι κι αμόλυντοι από αμαρτήματα του παρελθόντος, καί βρήκατε ποιοί θα συναποτελέσουν το νέο κυβερνητικό σχήμα! Ούτε τους Αλβανούς θα έχουν μπάσει στην Ελλάδα αυτοί (ο Αντωνάκης), ούτε στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ θα έχουν πάει ποτέ (Εβιάν, 1992 – παρομοίως ο Αντωνάκης), ούτε την προδοσία της Μακεδονίας θα έχουν υπογράψει (ο Παναής, ο οποίος εσχάτως πάλι μοστράρεται στη δημοσιότητα), ούτε… ούτε…

Μπορεί να είναι υπερδύναμη, οι πέραν του Ατλαντικού λεβέντες, αλλά είναι τόσο προβλέψιμοι, σα νήπιο που έφαγε το γλυκό, καί λέει ότι δεν το έφαγε! (Με ίχνη του γλυκού στα χειλάκια του! 🙂 )

Στους παραπάνω, προσθέστε την τέως βασιλική οικογένεια, της οποίας κάποιο μέλος συντόμως θα μας μοστραριστεί ως ο κατάλληλος αρχηγός της Ελλάδας, στην ιστορική στιγμή που θα ξαναπάρουμε τημΜπόλιν καί την Αγιασοφιάν… καί βρήκατε τόσο το επερχόμενο γκουβέρνο, όσο καί το επερχόμενο πολιτειακό σχήμα.

Επαναλαμβάνω, όμως, μην περιμένετε προκοπή από την αμέσως επακολουθούσα διάδοχη πωλητική κατάσταση. Η προκοπή θα έρθει κάποια άλλη μέρα, όταν η Ελλάδα (ξανα)γίνει Ελλάδακαί μόνον υπό τους δικούς μας όρους.

. . . . . . . . . . .

Επίμετρον

Το παρόν αρθράκι αφιερώνεται στους νεκρούς του σιδηροδρομικού εγκλήματος των Τεμπών. Καθώς καί σε όλους τους νεκρούς Έλληνες, εξ αιτίας των πράξεων καί παραλείψεων όσων αλητών κυβέρνησαν την Ελλάδα μετά το 1831.



ergdhmerg.wordpress.com

 

diodotos-k-t.blogspot.com 



23 σχόλια:

  1. "...σε όλους τους νεκρούς Έλληνες, εξ αιτίας των πράξεων καί παραλείψεων όσων αλητών κυβέρνησαν την Ελλάδα μετά το 1831."
    Αυτο θα ηταν μια επιτομη της συγχρονης Ιστοριας εαν καποιος μπορουσε να κατσει και να υπολογισει τον αριθμο τους, εστω και με προσεγγιση.

    ΛΟΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώντας με όσα εντοπίζει ο Εργοδότης, εκτιμώ ότι το ζήτημα τού Ψελλού πάει πολύ πιο μακρυά από τα τοπικά όρια, που αναφέρεται ο Εργοδότης στην ανάρτηση.
    Όσο αφορά τον πόλεμο μεταξύ ιερατείων, ας αναλογιστούμε το δάπεδο των μασονικών στοών. Τα λευκά και τα μαύρα τετράγονα εναλάσσονται ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΑΠΕΔΟ, υπό την υψηλή εποπτεία τού αρχιτέκτονος (τού σύμπαντος). Το ίδιο δυαρχικό σύστημα (διαδικό σύστημα αρίθμισης) διέπει και την ψηφιακή τεχνολογία και το αντίστοιχο κατεστημένο.
    Επειδή στα έντυπα καταχωρούνται και κάποια σταυρόλεξα για πολύ δυνατούς λύτες (ασχέτως πόσοι καταπιάνονται με αυτά) παραθέτω μια σειρά συνδέσμους, που αφορούν το ζήτημα τού Ψελλού (επιφυλασσόμενος για περισσότερα προσεχώς):

    Ο Μιχαήλ Ψελλός, Εμμανουήλ Κριαράς
    https://dspace.larlib.gr/handle/123456789/1647?locale=el

    Ψελλός,Δαιμονολογία και Μαγεία στο Βυζάντιο.
    https://teststrangefilesnet.wordpress.com/2011/11/30/%ce%bc%ce%b9%cf%87%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%cf%88%ce%b5%ce%bb%ce%bb%cf%8c%cf%82%ce%b4%ce%b1%ce%b9%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%b1%ce%b3%ce%b5%ce%af/

    Οι «Αδελφοί της Ανατολής
    https://www.esoterism.gr/pdf/FrOr-PhInc-RCO.pdf

    Οι Ροδόσταυροι της Ανατολής
    https://www.ododeiktes.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=573:paradoseis16g&catid=24:paradoseis&Itemid=45

    Οι «Αδελφοί της Ανατολής», οι «Άγνωστοι Φιλόσοφοι»,
    & οι «Ροδόσταυροι της Ανατολής»
    https://martinismos.gr/pdf/AdAnat-AgnFilos-RodAnat.pdf


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρατρεχαμενος εκ τού βιαστικος01 Μαρτίου, 2025 06:40

    Μάστορα έχεις μεγάλη χύτρα,,,
    Και ο δόκτωρ Φάουστ είχε,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρατρεχαμενος εκ τού βιαστικος01 Μαρτίου, 2025 20:19

      Το πρωινό σχόλιο ήταν για τον γράφοντα το άρθρο.
      ___

      " Αντίθετα με τα πιο πολλά μαγικά συστήματα που βασίζονται στο μυθολογικό ή ιστορικό παρελθόν (Ατλαντίς, Λεμουρία, κ.λ.π), η Μαγεία του Χάους δανείστηκε ελεύθερα από την Επιστημονική Φαντασία, την Κβαντική Φυσική και οτιδήποτε άλλο επιλέγουν οι ερευνητές της. Αντί να προσπαθούν να ανακτήσουν και να διατηρήσουν μια παράδοση που συνδέεται με το παρελθόν, η μαγεία του χάους είναι ένα σύστημα που δίνει την δυνατότητα στο άτομο να χρησιμοποιήσει ότι θεωρεί πως ανταπεξέρχεται στις ανάγκες μιας προσωρινής πεποίθησης ή ενος Συστήματος Συμβόλων. Αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα που έχουμε και όχι η αυθεντικότητα του σηστήματος που χρησιμοποιούμε. Οπότε η Μαγεία του Χάους δεν είναι μαγικό σύστημα, χρησιμοποιεί άλλα συστήματα και παροτρύνει εκείνον που θα ασχοληθεί να επινοήσει το δικό του, δίνοντας στην μαγεία μια γεύση εκμοντερνισμού.

      Τα μέσα της δεκαετίας του 80 έδωσαν ζωή σε ένα δεύτερο κύμα της μαγείας του Χάους. Το 1985 δημοσιεύτηκε το βιβλίο ¨The Cardinal Rites of Chaos¨ υπό το ψευδώνυμο Paula Pagani δινοντας το εναύσμα για μια σειρά από δημοσιεύσεις ανάλογων βιβλίων αλλά και μιας μάχης μεταξύ ερευνητών της Μαγείας του Χάους με διαφορετικές πεποιθήσεις…"

      Δεν υπάρχει καμία διαμάχη,
      Ή εμπειρία βασίζεται απόλυτα στην αποτυχία,
      Υπάρχει όμως μια διαμάχη ανάμεσα στην μνήμη και την άγνοια,
      Χρειάζεται μόνο ένα κεράκι για να έχουμε σκιά, και από κάτι ενδιάμεσο να δημιουργήσουμε εικόνες επάνω στον καμβά,
      Παράδειγμα, με δύο χέρια και την φαντασία μας να σχηματίσουμε ένα περιστέρι
      Ε ?

      Διαγραφή
  4. @ ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ
    Μπορει ο ανθρωπος να βγει απο την σπηλια του Πλατωνα και αντεξει το εκτυφλωτικο ΦΩΣ ?
    Μπορει ο ανθρωπος να βγει απο τα ΤΕΙΧΗ που τον εχουν κλεισει χιλιαδες χρονια ?
    Αν...ΝΑΙ...τοτε τα ιερατεια θα εξαφανισθουν και το ΦΩΣ θα απλωθει παντου...
    Μεχρι τοτε...το ΣΚΟΤΑΔΙ...και μαλιστα ΠΥΚΝΟ ...θα σκεπαζει τα παντα !!!
    ΥΓ
    Ο λυκος και χορτατος να ειναι θα σκοτωσει το προβατο ...ισως να το εχει καβατζα για μελοντικο τσιμπουσι !
    Ο λυκος ειναι σαρκοφαγος !
    Ο ανθρωπος και το ανθρωπινο DNA ...για πες μου...τι ΕΙΝΑΙ ???
    μπουχαχαχα...μπουχαχα...μπουχαχαχα

    ΥΓ 2
    "...σε όλους τους νεκρούς Έλληνες, εξ αιτίας των πράξεων καί παραλείψεων όσων αλητών κυβέρνησαν την Ελλάδα μετά το 1831."

    194 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ !!!
    194 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΣΑΠΡΟΦΥΤΩΝ !!!

    ( 1831-2025 )

    ΥΓ 3
    Επειδη σε παω...με χιλια ...για την ωραια σου γραφη ( το εχεις το ταλαντον !!!...) και μου αρεσει και η σκεψη σου...παρε ναχεις ενα ασμα απο τον Τζιμακο...να εχεις ενα καλο ξυπνημα...μια καλη μερα βρε αδελφε...

    https://www.youtube.com/watch?v=BhYgNg56tmQ

    με εκτιμηση
    bilboy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διός Κούρος01 Μαρτίου, 2025 18:48

    Όταν γράφει ο αγαπητός Εργοδότης, όλοι οι υπόλοιποι "σωπαίνουμε" και προσπαθούμε να κατανοήσουμε αυτά που μας λέει, αλλά κυρίως αυτά που ΔΕΝ λέει !!! Βέβαια, τα πονήματά του έχουν να κάνουν με την καταγεγραμμένη ή μη ιστορία και μας "τσιγκλάει" με βατά και φυσικά θέματα, αφήνοντας (επίτηδες νομίζω) απέξω τα υπερβατικά και μεταφυσικά.

    Φίλτατε Εργοδότα, έχω κάνει μια σκέψη, την οποία θα ήθελα να μου αξιολογήσεις τόσο εσύ, όσο και ο έτερος φίλτατος Μποτίλιας. Ξέρω ότι ΔΕΝ ασχολείστε άμεσα με αυτά τα θέματα, αλλά θα ήθελα την άποψή σας. Πιστέψτε με ότι θα αντέξω την απόρριψη της σκέψης μου και παρακαλώ να είστε ωμοί στην απάντησή σας, αν δείτε φυσικά το σχόλιο. Εννοείται ότι και οποιοσδήποτε άλλος Διοδοταίος είναι ευπρόσδεκτος για την άποψή του.

    Θέτω το ερώτημα : Λογω της επιδείνωσης των παγκοσμίων γεγονότων, των οποίων η ταχύτητα έχει αυξηθεί πολύ (σε βαθμό να "χάνουμε τη μπάλα" και να μην ξέρουμε που να πρωτοκοιτάξουμε) και παράλληλα τα "μηνύματα" που λαμβάνουμε απο τις πράξεις πολλών στο παγκόσμιο στερέωμα είναι (το λιγότερο) αμφιλεγόμενες (δηλ. άλλα περιμένουμε και άλλα κάνουν και μάλιστα απροκάλυπτα), ΜΗΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΩΝ FALSE FLAGS ;

    Εννοώ, μήπως "κάποιοι" (και ΔΕΝ εννοώ τους "κακούς" της υπόθεσης, αλλά αυτούς που προσπαθούν να μας "προστατεύσουν") μας στρέφουν βιαίως την προσοχή σε κάτι που ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι θα μας την ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ (παραπλανώντας μας) και την ίδια στιγμή ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι "κάτι" ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ;

    Στο ψεκασμένο μου μυαλό έχει παρυσφρύσει το ακόμα πιο ψεκασμένο μου υποσυνείδητο και τελευταία μου ΦΩΝΑΖΕΙ ότι ένα ΦΥΣΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ γεγονός είναι ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ. Μάλιστα, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι αυτό το ΓΕΓΟΝΟΣ έχει ξανασυμβεί (λόγω κυκλικής εμφάνισης) και ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Πώς το γνωρίζουν ; Απο "γραφές" τις οποίες μας έχουν αποκρύψει. Έχω επίσης το πολύ ΕΝΤΟΝΟ αίσθημα της ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ λόγω αυτού του ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ.

    Τώρα θα με ρωτήσετε γιατί να μας το κρύβουν και γιατί να πρέπει να μας στρέψουν την προσοχή αλλού. Έλα μου ντε !!! Αν το ήξερα δεν θα ρωτούσα !!! Πιθανολογώ διότι αν το γνωρίζαμε ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ.

    Πάντως έχω την αίσθηση ότι η απότομη (για το χρονικό διάστημα που συνέβει) αύξηση του ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ και μη πληθυσμού στον πλανήτη (πότε ήμασταν 4 δις και πότε γίναμε 8 !!!) έχει συμβεί διότι "πολλοί" θέλουν να ΖΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.

    Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να είναι μια άνευ προηγουμένο έκρηξη στον Ήλιο μας ή μια άνευ προηγουμένου καταστροφή της Γαίας απο εξωτερικά "σώματα", προκαλώντας καταστροφή και πλημμύρα. Και στις δυο περιπτώσεις κάτι ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ και κάτι άλλο ΑΡΧΙΖΕΙ.

    Προσωπικά αναμένω γεγονός του Ήλιου μας, προκαλούμενο απο την επίδραση της Αλκυώνας, με αποτέλεσμα την αφύπνιση της επίφυσής μας και έτσι την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ μας. Το "κακό" (ή ίσως "καλό") είναι ότι ΔΕΝ θα συμβεί σε όλους το ίδιο !!! Και θα δούμε αυτούς που θα επηρρεαστούν να "φεύγουν" ή το αντίθετο. Πάντως το ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ θα γίνει.

    Μπορεί να είναι άλλο γεγονός. Εσείς τι λέτε, ή μάλλον τι διαισθάνεστε ;

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    Υ.Γ. Όσο αφορά τα "συστημικά" και "γήινα" τρέχοντα γεγονότα, για κάποιον άγνωστο σε εμένα λόγο, τώρα τελευταία τα παρακολουθώ λες και είμαι "απ' έξω". Δηλ. σαν εξωτερικός παρατηρητής. Είναι λες και βλέπω μια ταινία, της οποίας το τέλος το ΓΝΩΡΙΖΩ και έτσι ό,τι και να δω, ούτε με εκπλήσει, ούτε με φοβίζει, αλλά και ούτε με κάνει να αγωνιώ. Είναι σαν να ΓΝΩΡΙΖΩ ότι το "τέλος" είναι απλά το ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ το οποίο θα με "βρεί" σε ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ !!! Περίεργο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι όσα βλέπουμε να συμβαίνουν είναι προγραμματισμένα ψεύδη· διότι αυτό θα σήμαινε πως "αυτοί" έχουν τον απόλυτο έλεγχο στα πάντα - που δεν τον έχουν.
      Ωστόσο, έχεις απόλυτο δίκιο γιά την απόσπαση της προσοχής του κοσμάκη. Αυτή γίνεται είτε με ψεύτικες συνομωσίες, είτε με αποκάλυψη (του πιό ελαφρού) μέρους της συνομωσίας (καί στόπ εκεί), είτε με άλλες συνομωσίες, σοβαρές μέν, αλλά εκτός θέματος δέ.

      Υπάρχει κι ακόμη ένας τρόπος: το άκαιρον μερικών αποκαλύψεων. Πχ τη δεκαετία του 1980, όσοι ψάχναμε κρυφά ντοκουμέντα γιά τον Β' ΠΠ, δεν βρίσκαμε τίποτε. (Δεν υπήρχε πρόσβαση στο Διαδίκτυο τότε στην Ελλάδα, απλά μας είχε φάει ο ποδαρόδρομος στα βιβλιοπωλεία.) Μονάχα ένας Ερίκ Λωράν, στο περίφημο "Ο ψύλλος καί οι γίγαντες", ξανάφερε στην επιφάνεια πράγματα γνωστά μέχρι το 1947, καί μετέπειτα "θαμμένα"... γιά τα οποία όλοι οι αριστεροκεντροδεξιοί εδώ στην Ελλάδα είχανε καταπιεί τη γλωσσίτσα τους.

      Σήμερα, είμαστε μέν τίγκα στις (όντως τρομερές) αποκαλύψεις μέσωι Διαδικτύου, αλλά το ερώτημα είναι: κατά πόσον είναι χρήσιμη *σήμερα* η γνώση συνομωτικών μυστικών πρό 80ετίας καί πλέον; Σήμερα καίγεται ο κώλος μας εξ αιτίας άλλων γεγονότων, τα οποία ακόμη καί οι καλοί αναλυτές αδυνατούν να τα ανατάμνουν στο 100%. Παράδειγμα: θα γίνει ο Γ' ΠΠ, ή δεν θα γίνει; Κάτσε να διαβάσεις τί γράφεται στα ιντερνέτια, καί σύντομα θα βαρεθείς ν' ασχολείσαι με πολιτικώς νήπια, καί θα πας γιά καφέ.

      Ελπίζω να σε κάλυψα.

      Τώρα, όσον αφορά το πιθανό προσεχές μεγάλο συμπαντικό γεγονός, "αυτοί" δεν μπορούν να το συμπεράνουν, διότι απλούστατα δεν έχουν δεδομένα του μακρυνού παρελθόντος, ώστε να στηριχτούν σ' αυτά καί να καθαρίσουν με μιά μαθηματική προεκβολή καμπύλης. Μάλλον το αισθάνονται, ή τους το έχουν σφυρίξει διάφορες οντότητες. Ακραία περίπτωση (που μάλλον την αποκλείω), να έχουν διαβάσει τίποτε από κλεμμένη δική μας βιβλιογραφία - από Αλεξάνδρεια καί Πόλη του 1204.

      Διαγραφή
    2. Διός Κούρος02 Μαρτίου, 2025 20:51

      Φίλε Εργοδότα, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Ναι, με κάλυψες και πάντα ανυπομονώ για την απάντησή σου.

      Θα σταθώ στην τελευταία σου παράγραφο, όπου λές "..ή τους το έχουν σφυρίξει διάφορες οντότητες". Τείνω να συμφωνήσω σε αυτό. Χαίρομαι που το αναφέρεις, διότι εγώ δεν τόλμησα να το βάλω στην εξίσωση.

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  6. @ Παρατρεχάμενος εκ του βιαστικός

    Αγαπητέ αδελφέ,
    προσλαμβάνω το σχόλιό σου ως λίαν σημαντικό, καθότι αυτό κινείται σε ένα επίπεδο που αρμόζει στα σοβαρά πλαίσια που προσήκουν στον δημόσιο διάλογο και θίγει ζητήματα υψηλού ενδιαφέροντος, παρότι σε κάποια από τα θέματα που έθεσες έχω διαφορετική γνώμη.
    Ερμηνεύω το "Ε?" στο κλείσιμο τού σχολίου σου ως πρόσκληση διατύπωσης συμφωνίας, διαφωνίας, ή ίσως και διαφορετικής άποψης σε όσα προηγούνται, γι αυτό ανταποκρίνομαι.
    Συμφωνώ με την διαπίστωση, ότι "δεν υπάρχει καμία διαμάχη,". Τι ωραία διαπίστωση! Κάθε διαμάχη, που εκδηλώνεται στην εξωτερική σφαίρα, είναι αντανάκλαση μιας εσωτερικής διαμάχης, που κάποιος, ο οποίος έχει κλείσει ειρήνη με τον εαυτό του, δεν χρειάζεται να σέρνει στο διηνεκές. Γράφοντας, "Υπάρχει όμως μια διαμάχη ανάμεσα στην μνήμη και την άγνοια", πιστοποιείς ότι η διαμάχη αφορά την εσωτερική σφαίρα, οπότε η Ενθύμηση επιφέρει Ειρήνευση.
    Γράφεις "Ή εμπειρία βασίζεται απόλυτα στην αποτυχία". Θα συμπλήρωνα, ότι αφού είναι αναπόφευκτο να αποτύχουμε, τότε ας φροντίσουμε να αποτύχουμε με ορθό τρόπο, βάσει αυτού, που ο Έριχ Φρομ χαρακτήρισε "καρποφόρα αποτυχία". Εάν η αποτυχία μας δεν επιφέρει καρπούς, τότε παραμένουμε προσκολλημένοι σε αυτήν, στερούμενοι από το προνόμιο, να προχωρήσουμε στην επόμενη αποτυχία, που θα προωθήσει περαιτέρω τις εμπειρίες μας.
    Γράφεις ότι, "Χρειάζεται μόνο ένα κεράκι για να έχουμε σκιά, και από κάτι ενδιάμεσο να δημιουργήσουμε εικόνες επάνω στον καμβά". Η διαδικασία που περιγράφεις ανταποκρίνεται στο "Σπήλαιο", που πραγματεύεται ο Πλάτων στην "Πολιτεία". Συμπληρώνω, ότι εφόσον το σπήλαιον κυριαρχεί, αυτό που μάς καθορίζει, είναι η συγκεκριμένη επιλογή, να ανήκουμε στούς "Δεσμώτες", στους "Θαυματοποιούς", ή σε αυτούς που αναζητούν την έξοδο.
    Αυτά καταθέτω σχετικά με το δεύτερο μέρος τού σχολίου σου, που δεν βρίσκεται εντός εισαγωγικών. Σχετικά με το πρώτο μέρος, που τίθεται σε εισαγωγικά, υποδηλώνει παράθεση χωρίου που εκπόνησε κάποιος άλλος και εσύ θεωρείς άξιον προβολής. Σχετικά λοιπόν με αυτό:
    Παραθέτεις ότι, "Οπότε η Μαγεία του Χάους δεν είναι μαγικό σύστημα, χρησιμοποιεί άλλα συστήματα και παροτρύνει εκείνον που θα ασχοληθεί να επινοήσει το δικό του,". Μα υπάρχει κάτι που χειριζόμαστε, χωρίς αυτό να είναι τμήμα τού εαυτού μας; Ακόμη και στις περιπτώσεις τής πλέον έσχατης αλλοτρίωσης, αυτό που αλλοτριώνεται είναι το ΙΔΙΟΝ είναι. Άρα πάσα επινόηση, χειρισμός ή ασχολία, αφορά κάτι που είναι, ή γίνεται δικό μας, ακόμη κι αν υιοθετούμε το αλλότριον. Πλην όμως το ξεπέρασμα τής αλλοτρίωσης δεν συνίσταται σε μια συνάντηση με το αληθώς δικό μας. ΚΑΘΟΤΙ ΤΟ ΑΛΛΗΘΕΥΕΙΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΑΡΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ, ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΓΡΙΦΟ, ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΓΡΙΦΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
    Πέραν αυτών, Η ΧΑΟΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΙΘΑΝΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΙΤΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΕ Η ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ, ΠΑΡΕΜΗΝΕΥΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥΣ.
    Αυτοί οι δυο επιστημονικοί κλάδοι δεν προτάσσουν το χάος ως δεδομένο, αλλά πιστοποιούν την κυριαρχία τής αρμονίας των αριθμών, στην οποίαν εδράζεται παν υπαρκτόν ή γιγνόμενον.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρατρεχαμενος εκ τού βιαστικος02 Μαρτίου, 2025 08:02

    Στο Ε υπάρχει το ψιλον
    Με Ε αρχίζει η Ερώτηση/Αναζήτηση
    Με Ε αρχίζει η Έλξη
    Με Ε έρχεται ή Ενθύμηση
    Με Ε αρχίζει η Ειρήνη
    Με Ε και ή Εμπειρία

    Με Ε και ό Έριχ
    Ή αξία του Μηδ ενός στο δυαδικό σύστημα
    Ό Ορθός τρόπος αποδεικνύεται όταν το αποτέλεσμα στέκει Όρθιο σέ σχέση με τον / του, αντιπαραβάλλω ένα παράδειγμα: ο Μιχαήλ Ψελλός Εγεννήθη το 1018 , το κλειδί εκτροπής του Τρένου στα Τέμπη είχε τόν αριθμό 118 , εδώ υπάρχει; ή αξία του μηδενός.
    Ό Τρελλός τού χωριού τά βλέπει όλα ανάποδα στον καθρέπτη τού μυαλού του,
    Με Ε και ή Εκτροπή από το Ορθόν ,,,

    Σπήλαιον και το 0 μηδέν
    Εφόσον το έν συνυπάρχει στο Μηδ έν (θ)
    Ό διαχωρισμός της μονάδας μάλλον εκ της ανάγκης του Σπηλαίου πραγματώνεται,
    Με μικρόν θ ή θέαση εντός Σπηλαίου

    Ή Υπέρβαση αναζητά την αποδομή του γήινου εαυτού , εκ της αλλο3Ωσης ,,,

    Το ΑΛΛΗΘΕΥΕΙΝ Εγείρει την Μνήμην καθώς τά Αχασικά Αρχεία* είναι Προσβάσιμα σέ ΑΛΛΗΛΈΓΓΥΟΥΣ,,,
    Τό Χ Είναι Αλληλέγγυο,,, Στο Χ άος

    Το Χάος έγκειται στο θέλημα μας Φίλτατε ,
    εκ τού ἀραρίσκω Ο Αριθμός ,,,

    ἄγγεσιν ἄρσον ἅπαντα
    5 Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφά τα όσα συμπλήρωσες, Φίλτατε. Υπό αυτήν την σκοπιά, κρίνω άτοπον να συνεχίσω το προηγούμενο σχόλιο που κατέθεσα, ώστε να εστιάζεται η προσοχή κυρίως σε όσα διατυπώνεις.
      Ας μού επιτραπούν μόνον τρεις επ' αυτών εντοπισμοί, ώστε να μην μακρυγορήσω, επί θεμάτων τής θεωρίας τού Χάους και της Θεωρητικής Φυσικής, επειδή έχω διατυπώσει την οπτική μου σχετικά στο εδώ ιστολόγιο διεξοδικότερα στο παρελθόν:
      1. Σχετικά με το θέλημα, "Η δια τής ετερονομίας αυτονομία" (¨Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής).
      2. "Ή Υπέρβαση αναζητά την αποδομή του γήινου εαυτού , εκ της αλλο3Ωσης ,,,".
      Πολύ σημαντική αλήθεια. Συμπληρώνω, ότι το γήινο φρόνημα υπερβαίνει την αλλο3Ωση, όταν καθίσταται λειτουργικό στον γνόφο τής τελείας Τετρακτύος. Ο διαχωρισμός τής Μονάδος δεν απηχεί ανάγκην, αλλά Ελευθερία.
      3. 5Α, πλην όμως απείρως Φωτεινότερος τού Πρωϊνού Αστέρος ο Ήλιος τής Δικαιοσύνης.
      Εύγε, για όσα κατέθεσες. Η αναζήτηση έχει αξία αφ' εαυτής, πέραν των όσων αυτή συνάγει.

      Διαγραφή
  8. @ Διός Σκούρος

    Φίλτατε,
    συμφωνώ πλήρως με την εκτίμησή σου, ότι ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΩΝ FALSE FLAGS. Η χοντρή και γενική κυριαρχία τής εξαπάτησης επικρατεί διαχρονικά στην πορεία τής ιστορίας, ενεργούμενη με πρωτοβουλία σκοτεινών ιερατείων. Στην εποχή μας όμως η εξαπάτηση γίνεται τελείως απροκάλυπτα, μέσω τής πλήρους κυριαρχίας των μαζικών μέσων και τού διαδικτύου.
    Δεν γνωρίζω κατά πόσον υφίστανται οι κύκλοι, στους οποίους αναφέρεσαι, αλλά δεν νομίζω να είναι η εκδήλωσή τους σε κάθε περίπτωση, αυτή που μπορεί να επιφέρει τα αποτελέσματα που περιγράφεις, καθότι βρίσκονται εν εξελίξει άλλες ζοφερές διαδικασίες.
    Όσο αφορά τις μεγάλου μεγέθους κοσμικές καταστροφές, που έλαβαν χώρα στο παρελθόν, όπως η καταβύθιση τής Ατλαντίδος και Αιγιίδος, εκτιμώ ότι αυτές οφείλονται σε ανθρώπινη δραστηριότητα (ενώ από πίσω ελλοχεύουν άλλου είδους μοχθηρές υπάρξεις). Όμως και η Γαία αμύνεται, εκδηλώνοντας καταστροφές, όταν η ανθρώπινη κακία γιγαντώνεται, με στόχο την προειδοποίηση των ανθρώπων.
    Ειδικά στην χώρα μας συντελείται μια κλιμάκωση καταστροφών, βάσει αυτού που θεωρώ "κάρμα". Μια αλυσίδα γεγονότων, στην οποία άλλοτε η συνυπευθυνότητα ανθρώπων καθίσται φανερή και άλλοτε όχι, ενώ η ανθρώπινη συμπεριφορά ενέχεται σε όλα αυτά. Αυτή η διαδικασία ξεκίνησε με μεγάλες πυρκαγιές δασών και την καταστροφή στο Μάτι. μετά προχώρησε με την τεράστια πλημμύρα τής Θεσσαλίας, στην συνέχεια συνέβη η σύγκρουση των τραίνων στα Τέμπη και πρόσφατα αντιμετωπίζουμε κίνδυνο έκκρηξης τού ηφαιστίου στην Σαντορίνη, ενώ εκκρήξεις μικρού μεγέθους γίνονται και στην Αίτνα. Αρμόζει να συνυπολογίσουμε επίης την τεράστια καταστροφή που επιβλήθηκε από τα ενέσιμα δηλητήρια, την καταστροφή, την οικονομική κατάρρευση και την αύξηση τής αβεβαιότητος που επιφέρουν οι κλιμακούμενοι πόλεμοι, καθώς και την ακατάσχετη μετακίνηση πληθυσμών, τον συντελούμενο διχασμό των κοινωνιών με φανατικά σκουπίδια και τίς απειλές μιας στρεβλής τεχνολογίας που γιγαντώνεται απειλητικότα. Είναι φανερό, ότι καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των κοινωνιών συνοδοιπορεί σε αυτήν την διαδικασία, το συλλογικό κάρμα καλπάζει. Όταν ο σκουπιδοντενεκές έχει γεμίσει με απορρίμματα και εισρέουν με πίεση επιπροσθέτα, είναι επόμενο αυτός να σπάσει. Το πεπρωμένο και η Γαία αυξάνουν ραγδαίως τις προειδοποιήσεις τους, ΑΡΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΙΣΘΕΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο αυτό εντάσσεται αρκετά και στην θεωρία της Γαίας, της Γης δηλαδή ως ζωντανός οργανισμός, όπως μάς την έχει αναλύσει στο παρελθόν και ο Εργοδότης. Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, και μάλιστα θα ξαναπροτείνω να δείτε την ταινία "Όλα για την αγάπη" με τους Γιόακιν Φοίνιξ, Κλερ Ντέινς και Σον Πεν.

      Διαγραφή
    2. Παρατρεχαμενος εκ τού βιαστικος02 Μαρτίου, 2025 18:29

      Είμαι σύμφωνος,
      Και ως προς το κάρμα,
      Όπως υπάρχει η συλλογική συνείδηση έτσι υπάρχει και το συλλογικό κάρμα.

      Διαγραφή
    3. Φίλε Μποτίλια, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Ενδιαφέροντα όπως πάντα αυτά που μας παραθέτεις.

      Θα σταθώ στην τελευταία σου παράγραφο, όπου λές "Το πεπρωμένο και η Γαία αυξάνουν ραγδαίως τις προειδοποιήσεις τους, ΑΡΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΙΣΘΕΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ." Για τη Γαία ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ, αλλά όσο αφορά την μετάνοια με βρίσκεις αρκετά (ως πολύ) επιφυλακτικό. Εκτός αν εννοείς να μετανοήσουμε για το πως φερόμαστε ως ανθρωπότητα στη Γαία (όχι όλοι βέβαια) !!

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
    4. Φίλε Διός Κούρε, η Μετάνοια δεν μπορεί να εγκλωβίζεται ούτε σε θρησκοληπτικά στεγανά, ούτε να αφορά την απλή αναθεώρηση κάποιων επιλογών, όπως συχνά αρκετές αντιλήψεις νομίζουν. (Πχ. "μετάνοιωσα που δεν πήρα ομπρέλα, ενώ είχα ακούσει στο δελτίο καιρού ότι είναι πιθανό να βρέξει"). Δρομολόγησα αυτόν τον όρο σε τελείως διαφορετική βάση από ότι συνηθίζεται. Είναι όμως τόσο σημαντική η ουσία και οι προεκτάσεις αυτής τής διεργασίας, που δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν σε σχόλια. Και θεωρώ πως δεν υπάρχει ήδη κάποιο έτοιμο υλικό, σχετικά με τον τρόπο που αρμόζει να επαναπροσδιοριστεί αυτός ο όρος, ώστε να παραπέμψω σε αυτό.

      Διαγραφή
  9. Τά του Οίκου03 Μαρτίου, 2025 08:08

    Είναι πολλά τα Έ ψιλον που δεν τοποθετούνται στο τέλος ως Έναυσμα μιας αρχής διαλόγου,

    Είχαν λεχθεί διάφορα σχετικά με την λέξη ΜΕΤΑ στην εβραϊκή γλώσσα,

    https://www.in.gr/2021/10/29/in-science/technology/facebook-oi-israilinoi-trolaroun-neo-onoma-ti-simainei-meta-sta-evraika/

    Μια γενικότερη ερμηνεία της λέξης ΜΕΤΑ σημαίνει Θάνατος,

    Έτσι λοιπόν παίρνουμε ως δάνειο τό ΜΕΤΑ και μετά προσθέτουμε τόν ΝΟΥ
    ΜΕΤΑΝΟΥ
    ΜΕΤΆΝΟΙΑ
    Στην ουσία ή μετάνοια είναι μια μυητική διαδικασία,
    Η λέξη απΝΟΙΑ ΆΠΝΟΙΑ προσδιορίζει την μη ύπαρξη ανέμου, συνήθως όταν αναφερόμαστε στην αρνητική της πλευρά. ≠ αντώνυμα: αέρας. η παρατεταμένη ανυπαρξία αναπνοής,,,
    Η Αλληγορία του ΝΟΙΑ δηλώνει την Κίνηση τηΝ ζώσα κατάσταση τό πνεύμα,τόν ΝοΎ

    Ή μετάνοια είναι το πέρασμα στον Άδη και έπειτα ή Ανάσταση/Ανάταση μιας ΜΕΤΑμορφωμένης ύπαρξης,
    Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΤΑ ΝΙΑΧΟΥ 🤣🤣🤣

      ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!

      Διαγραφή
    2. Τά του Οίκου03 Μαρτίου, 2025 11:45

      Φίλτατε οικοδεσπότη

      Πάνω σέ αυτό που έγραψες βεβαίως είναι ένα θέλημα και αυτό, που υπάγεται στο Χάος,,,
      Υπάρχει κάτι Α μορφο εκεί,,,

      Ό Λόγος είναι Θέλημα Θεού

      Ή Διαμόρφωση του εγγενούς
      Χ αους,,,

      " Ο νους στη νηπτική παράδοση είναι μια απλή δύναμη που δίνει τον βασικό προσανατολισμό του προσώπου, είτε προς τον Θεό, είτε προς τον κόσμο, και στην πρώτη περίπτωση παίρνει μαζί του ολόκληρο το ψυχοσωματικό συναμφότερο προς μια μεταμορφωτική εξομοίωση με την απλοείδεια του έλκοντος Θεού. Η αλήθεια της νοήσεως εκδηλώνεται καλύτερα στη νοερά προσευχή.
      Σε αυτή, λοιπόν, τη συνάφεια κατανοείται και η ελευθερία ως διαλεγόμενη με έναν ορίζοντα μέλλοντος. Ο Θεός δημιουργεί τις κτιστές φύσεις με τους λόγους Του, οι οποίες τις παραπέμπουν σε μία μελλοντική ολοκλήρωσή τους εν τω Λόγω Χριστώ. Η ελευθερία του ανθρώπινου προσώπου είναι, όπως είδαμε, κατ’ αρχήν το αὐτεξούσιον, το οποίο σημαίνει ότι μετέχει ο άνθρωπος εν επιγνώσει στην κίνηση που οδηγεί τη φύση του προς την τελείωσή της. Η ελευθερία αυτή διανοίγει και την παρενέργεια του κακού που είναι κυρίως μία παρέκκλιση από την ευθυπορία ή μια παλινδρόμηση στην άλογη κτηνωδία."

      Ελευθερία κίνησης



      Διαγραφή
  10. Τά του Οίκου03 Μαρτίου, 2025 08:18

    https://antifono.gr/eleftheria-agios-maximos/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μποτίλια στο Πέλαγος03 Μαρτίου, 2025 21:32

      Φίλτατε, για μια ακόμη φορά κατέθεσες και εδώ πολύ σημαντικές επισημάνσεις.
      "...Αν το θέταμε με μια ανθρωπομορφική παρομοίωση, θα λέγαμε ότι η θεία ελευθερία δεν είναι το να μπορεί να διαλέγει κανείς δρόμους, αλλά το να μπορεί να φτιάχνει δρόμους που δεν υπήρχαν..."

      Διαγραφή
    2. Τά του Οίκου04 Μαρτίου, 2025 06:33

      Ή, μπορεί και ένα απλό μονοπάτι.

      Από την προδιάθεση στην γέννηση,

      Ή ράγες και ή δεξιόστροφη ακολουθία

      Διαγραφή